Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 347 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hub 11-03-2022

Klantvriendelijk, behulpzaam en geduldig. Prima levering en op tijd. Kortom geen escapades.

RobRR 11-03-2022

Ik zocht en vond de condensator die k nodig had en hij werd vlot en stipt geleverd

hk 10-03-2022

Usb switch gekocht. De volgende dag in huis en 100% tevreden. Zou de volgende keer zeker weer bestellen.

Aad 10-03-2022

Het is fijn om een bedrijf te hebben dat met je mee denkt. Bestelde onderdeel was niet voorradig en wachttijd lang. Hiervoor werdt een alternatief aangeboden. Inmiddels geleverd. Prima service.

Marco Roeelands 10-03-2022

nadat een gordijnschakelaar niet bleek te werken neer werd er direct een nieuwe opgestuurd
Lampen besteld andere dag binnen

Rob 10-03-2022

Snelle levering. Duidelijke site met een uitgebreide omschrijving van het product.

Geen idee 10-03-2022

snelle levering en niet duur !!!! Oje, wat kunnen we nog meer vertellen. dit is de eerste keer dat ik iets bij Kabelshop heb besteld en zoals ik al zei, het is mij goed bevallen. Nou nog meer blabal bla, dit land vergaat van het gebla bl bla, het schiet gewoon niet op,
Zoals we vroeger al zeiden niet lullen, maar poetsen en dat geouwehoer slaat nergens op, net als in de kamer !!!!

Rob 10-03-2022

Echt ongelooflijk ..... precies wat ik zocht vond ik bij kabelshop.nl en voor een mooie prijs.
Snel besteld en wat denk je ... gewoon de andere dag in huis. Echt een super bedrijf :-)

Cor Heijmans 10-03-2022

Ben zeer tevreden heb dinsdag besteld
En woensdag binnen precies de tijd die ze zeiden 👍👍👍👍

kabelshop.nl 10-03-2022

Goede kwaliteit en hele goede service!
Duidelijke informatie en afhandeling.

Julo07 10-03-2022

Goed contact en behoelpzaam. Product snel verzonden en bezorgd. Komt zeker terug.

Kemmerling 04-03-2022

Ik heb al bij vele webwinkels geretourneerd, en de verzendkosten was altijd gratis. Maar bij Kabelshop moet de klant zelf voor het retourneren, van de verzendkosten opdraaien, En dit moet niet kunnen.

Huub 04-03-2022

Goed product en vlotte levering tegen een redelijke prijs
Website oogt wat druk

Adriaan 04-03-2022

Voor mij was dit de eerste kennismaking, ik heb met Kabelshop dus geen langdurige ervaring, vandaar de 9. De bestelling werd zoals altijd snel geleverd door Post.nl.

rp plattel 03-03-2022

Produkt veel goedkoper dan elders en supersnelle bezorging. Heldere website.

Henk Klein koerkamp 03-03-2022

De order keurig verwerkt.
Bij een latere levering dan was gezegd keurig antwoord op mijn vragen.
Zullen in de toekomst zeker vaker van jullie diensten gebruik maken.
TOP.

Ronald W. 03-03-2022

Duidelijke site, goede prijs, snelle en correcte afhandeling van bestelling en betaling, snelle en correcte levering.

Lulu 03-03-2022

Dit was mijn eerste bestelling en had helemaal geen problemen, het kwam snel aan

wiel Foxen 26-02-2022

heel snelle levering, alles goed ingepakt aanschaf datum 17-2-2022
Alles zeer correct afgehandeld prettig om met deze zaak zaken te doen

Brigitta Thorn 24-02-2022

Snelle levering van voor mij goede producten tegen een redelijke prijs.
De communicatie met klanten service verloopt ook prima

Vj 24-02-2022

Prima prijs/kwaliteit verhouding
Snelle levertijd
Uitstekend verpakt, product goed beschermd

Peter 23-02-2022

EEn geweldig goede service van deze shop. En zelfs een zeer snelle levering, 1klein min puntje van het product wat ik gekocht had. ( Een variabele stop contact voeding 3v-12v. Met verloop stekkertjes) Dat er geen nummers op het product staan .Zo dat je kan zien op welke stand je die instellen kan,(Wat de voltage is.Die je nodig hebt voor je apparaat. Dat je er op aansluiten wilt. maar goed dat we goed kunnen tellen.Maar voor de rest werkt het perfect ! En ik ben zeer tevreden over de service ;)

Rolf 23-02-2022

Snel, juist advies bij aankoop kabel over product zelf en randproducten die nodig zijn. Verzending snel en juist. Prima ervaring

Ivon Milané 23-02-2022

Besteld, bevestigingsmail ontvangen en 2dgn later (ivm weekend) bezorgd....HOE BLIJ kan je zijn met ZO EEN SNELLE & Correcte levering.
Artikelen goed verpakt zodat ze niet konden stoten of breken.
Een HEEL BLIJ EI ik.
Zelfs mijn man was verbaasd en zei; uuhh dat dat zo snel kan zeg.

Daphne 23-02-2022

Belachelijk dat als je iets koopt je verplicht een account moet aanmaken. Vervolgens wordt je direct gespamd met mail daar inmiddels voor afgemeld. Nu ook weer een beoordeling. Bah ík hou niet van dat opdringerige. Het is dat jullie precies de juiste duivenpinnen hadden die aansluiten op die ík nu heb, anders had ík niks gekocht. Verder product en levering goed tevreden over
Kabelshop.nl 24-02-2022

Beste Daphne,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat uw ervaring op deze manier wordt beïnvloed door het benodigde account en onze communicatie.

Op basis van uw gegevens kunnen wij helaas uw poging tot contact of uw account gegevens bij ons niet achterhalen. Graag komen wij met u in contact zodat wij uw communicatie voorkeuren goed kunnen verwerken.

Wanneer u in de gelegenheid bent kunt u contact opnemen via info@kabelshop.nl

Vriendelijke groet,
Leon