Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 347 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tini 01-12-2022

Snelle levering en ook snel een schriftelijke reactie naar aanleiding van een vraag. Verder voldoet het product uitstekend aan de verwachtingen.Top!!

Beste Tini,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze snelle levering zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Nico 01-12-2022

Goede prijs, snel geleverd en prima kwaliteit voor dit produkt. Prima website.

Beste Nico,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Karin 01-12-2022

Levering ging heel snel en keurig verpakt!
Site was duidelijk en kon snel vinden wat ik nodig had.

Beste Karin,

Ruud 01-12-2022

Product zoals beschreven, al is de maat wat klein, dit kan ook te maken dat mijn hoofd een wat grotere omvang heeft 😅
Tijdens de kerstborrel op kantoor zal ik hier zeker de blits mee maken!

Beste Ruud,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Een hoogwaardige product voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Philip 01-12-2022

Mooie kerstboom die makkelijk in elkaar te zetten is. Veel lichtjes en kerstballen. Alles prima verpakt en snel geleverd. Doen! 😄🎄

Beste Philip,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met een passend product! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Daniel 25-11-2022

Super Producten die je niet verwacht hebben zeer snelle levering helemaal goed

Goedemiddag Daniel,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De snelle levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Fred 24-11-2022

Er ging iets fout op de website tijdens het bestelproces, maar mijn mail daarover werd keurig beantwoord en de bestelling op tijd bezorgd.

Beste Fred,

Bedankt voor uw leuke review! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Hans 24-11-2022

Prettig leesbare site, veel keus, duidelijk in communicatie, snelle levering zoals beloofd.

Beste Hans,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze diensten zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Pieter. 24-11-2022

Uitstekende service en snelle levering.
Prettige prijs kwaliteits verhouding waar je echt vrolijk van word.
Deze Nedis electrische convector verwarming maakt haar kwaliteit waar en verwarmd je kamer snel en is 'n zuinig alternatief voor je hoge gasrekening.

Beste Pieter,

Wat fijn dat onze prijs/kwaliteitsverhouding u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

Wim 23-11-2022

Hele mooie prijzen, snelle levering en keurig verpakt, heb hier al diverse keren besteld tnt altijd perfect.

Goedemiddag Wim,

Wat mooi om te horen dat u zo een tevreden klant bent! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Mes Ton 23-11-2022

Overzichtelijke website, kon makkelijk vinden wat ik nodig had, ook snel geleverd

Beste Mes Ton,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze overzichtelijke website en snelle levering zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Desiree 23-11-2022

Zeer tevreden over kabelshop!
Ik heb op vrijdagavond besteld en zaterdag werd mijn pakket bezorgd.
Voor het eerst dat een online winkel doet wat hij beloofd!! Op werkdagen voor 24 uur besteld ,volgende dag bezorgd. Een dikke duim voor Kabelshop!!!

Beste Desiree,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze snelle levering op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Edwin 23-11-2022

Hele goede en overzichtige website, snelle reactie, goed op de hoogte gehouden van de leverdatum en prima service.

Goedemiddag Edwin,

Bedankt voor uw leuke review! We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Bep van dusschoten 23-11-2022

Ik heb 's.avonds bestel om half 9 op vrijdag zou het oorspronkelijk op zaterdag krijgen maar nl post kon dat niet redden dus werd het maandag ook prima het was netjes verpakt in iedergeval voor herhalen om ooit nog eens wat te bestellen

Goedemiddag Bep van Dusschoten,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij zien u weer graag terug op de website.

Peter 23-11-2022

Niet alleen de goedkoopste voor het leveren van het product. Ook de volgende dag in huis!

Beste Peter,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De snelle levering en prijs/kwaliteitsverhouding voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Gerrit 19-11-2022

Snel geleverd de juiste producten. En heel belangrijk normale verpakking, geen overmaatse omdoop gewoon een brievenbus verpakking top.

Goedemiddag Gerrit,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze service zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

H U 17-11-2022

Het bestellen en bezorging was prima en snel. Toch heb ik geen positief gevoel bij shops in deze keten. Een foute bestelling retourneren kost je veel vage communicatie, plus de dubbele verzendkosten. Het retourproces verloopt stroef. De klantenservice via Facebook: ondanks geadverteerd, niet bereikbaar. Via e-mail voorziet men in standaardantwoorden. Ik bedenk me wel twee keer voor ik nog eens bij een shops bestel.

Geert 16-11-2022

duidelijke omschrijvingen van de artikelen, redelijke prijzen, snel verzonden, de volgende dag in huis en het product functioneert zoals verwacht.

Beste Geert,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Familie Schut 16-11-2022

Ik heb hier voor het eerst besteld, en ga dat als ik weer wat nodig heb, zeker weer doen.
Supersnelle levering, netjes ingepakt en niet te duur.

Beste Familie Schut,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze service! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Flip 16-11-2022

Eenvoudig te vinden artikelen zoals soorten kabels. Een kleine suggestie voor de keuze van lampen. Geef de meest gekozen varianten weer. Nu moest ik zoeken naar eenvoudige huis tuin en keuken lampen.
Verder de afwikkeling eenvoudig, snel en accuraat.

Nel 16-11-2022

Heldere website; snelle levering. De kerstfolder gaf aanleiding om ook bij de kabelshop leuke kerstspullen te kopen.

Goedemiddag Nel,

Redikim 16-11-2022

Razendsnel.
Sneller geleverd dan post.nl app aan geeft.
Mooi assortiment, niet alleen kabels maar nog veel meer.
Erg handig als je iets speciaals zoekt, wat een ander dan ook nog eens niet kan leveren.
Dus kortom, the shop to be.

Beste Redikim,

Wat fijn dat ons reuze assortiment u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

Hendrik Brands 16-11-2022

Gisteren rond 21:30 uur een bestelling geplaatst en vandaag al geleverd, waar maak je dit nog mee , super - erg tevreden - aanrader

Goedemiddag Hendrik Brands,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze snelle levering zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Wim 16-11-2022

Snelle levering, product voldoet aan verwachtingen en omschrijving op de website.

Beste Wim,

Miek 16-11-2022

Enige winkel waar ik dit artikel op batterijen kon vinden was online. Deze winkel was heel redelijk in prijs en had een duidelijke uitleg bij de artikelen. En een supersnelle levering!

Goedemiddag Miek,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze reuze assortiment en website op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!