Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 347 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Els 30-06-2022

Prima service, goed product. Heel tevreden. Ik beveel deze winkel aan. Meer weet ik niet te schriiven.

M 30-06-2022

Prima webwinkel, ga zo doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Snelle levering, goed verpakt, prima kwaliteit.

schopper 30-06-2022

Zeer ordelijke en makkelijke website om alles duidelijk te kunnen zien en te bestellen.
Prijzen zijn zeker concurerend en goedkoper als bij andere aanbieders.
Producten op voorraad.
Zeer snel geleverd.
m.v.g.

Frans Janssen 29-06-2022

Komen afspraak goed na, prijs en kwaliteit verhouding ook goed. Al vaker iets besteld tot volle tevredenheid

John 29-06-2022

De keuze uit het uitgebreide assortiment was toch eenvoudig. Dezelfde dag verzonden en de volgende dag in huis. Helemaal prima!

Jaap Boiten 29-06-2022

Prima website, snel gevonden wat ik zocht. Betalen en klaar. Prima communicatie over het vervolg en binnen 24 uur het gevraagde in handen. Top!

Edwin 29-06-2022

De goedkoopste voor de rookmelders en de volgende dag geleverd. Alles prima in orde.

Youri 29-06-2022

Snel geleverd en ontvangen wat ik had besteld.
Werking van de kabels is prima alleen tijd zal leren wat de qualiteit is.

Jan de Boom 29-06-2022

Overzichtelijke website, groot assortiment, eenvoudige bestel procedure, snelle levering.

Coby 29-06-2022

We deden de bestelling op zondag en tot onze verbazing kwam het op maandag al binnen razendsnel en keurig verzorgd en verpakt

gif per post 27-06-2022

bedrijf verkoopt zeer giftige bestrijdingsmiddelen (ja het is vreemd voor een 'kabel'shop), maar weet niet om te gaan met de regelgeving of veiligheid omtrent gif en het verzenden er van. We kregen een pakket met perfacs waarbij de fles in de verpakking leeggelekt was. De hele doos was doordrenkt met gif. Het artikel was niet correct verpakt, de verpakking bevat geen (wettelijk verplichte) waarschuwingen, en het bedrijf stelt medewerkers, post verwerkers en klanten willens en wetens bloot aan neurotoxische giffen. Onvoorstelbaar dat een bedrijf als dit zo met gevaarlijke middelen om gaat. Op mail naar klantenservice wordt niet gereageerd. Ondertussen is wel aangifte gedaan bij inspectie leefomgeving en transport. tip voor kabelshop : blijf bij je kernproducten en ga niet experimenteren met gifstoffen om een paar cent te verdienen. betreft ordernummer 1484715
Kabelshop.nl 28-06-2022

Beste klant,

Dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat u hinder ondervindt met de levering van uw bestelling.

Wij zien dat u hierover al in contact bent met de klantenservice en dat wij u tijdens onze openingstijden hebben beantwoord.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en wij onderzoeken de situatie verder om onze kwaliteit in de leveringen te blijven waarborgen.

Mochten wij u verder nog van dienst kunnen zijn, kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Vriendelijke groet,
Webcare Team

Júlio Sugaya 27-06-2022

I just found the Kabelshop in the google and I could found every cable I needed with a good price, the delivery was incredible fast and the products were exactly what was described. I really recommend this store!

Wil 24-06-2022

Goede webwinkel. Goede prijs en kwaliteit. Snelle verzending. Echt aan te bevelen t.ov. Concurrenten.

Jac 24-06-2022

Ze doen wat ze beloven, ook bij annulering van de order. Geld wordt keurig teruggestort.

JosA 24-06-2022

Absoluut de beste prijs. Snel geleverd en het is het beloofde product en kwaliteit. Niet verwacht dat mijn 'audio kabel shop' ook vogelverschrikkings apparatuur zou leveren. Wel dus.

Frits. 24-06-2022

De bestelde kabel makkelijk kunnen vinden op de web site. De bestelling ging super snel en ik werd goed op de hoogte gehouden met het verloop tijdens de behandeling van de bestelling. De dag erna werd de kabel keurig verpakt en aangemeld door de bezorger afgeleverd op mijn huisadres. Grote klasse we zijn zeer tevreden met de kabelshop.nl

Leen 20-06-2022

Gebruiksvriendelijkheid van de site is duidelijk, levering perfect en op tijd. (Pakketje paste "zoals gesuggereerd" niet in brievenbus was ca. 8 cm2.) Prijzen zijn, zoals beloofd, gunstig.

Mario 18-06-2022

Goed , voordelig , betrouwbaar en snel .
Ze zijn wel goed en voordelig en betrouwbaar en snel .

Ed 17-06-2022

Ondanks dat ik de bestelling deed op een zondag werd het maandag middag bezorgt.
Over het bestelde artikel kan ik nog niets vermelden daar is het te vroeg voor.
De reden waarom ik hier iets voor molenbestrijding kocht is simpel. Als dit bedrijf zoiets verkoopt dan moet het een toegevoegde waarde hebben
Bedankt!!

Ankie 16-06-2022

Dit is de eerste keer dat ik met deze shop kennis maakte.
Ik ontving een uitstekend product dat snel geleverd werd. Duidelijke informatie over het product en de verzending. Ik ben erg tevreden!

Twan 16-06-2022

Goed te vinden op internet, Ruim assortiment, snelle en volgens afspraak levering van de goederen
welke ook nog goed zijn van kwaliteit.

Gies 16-06-2022

Goede oplossing. Snel geleverd. Werkt goed. Meer kan ik niet verzinnen. Snelheid wel verlaagd

Ben Alpine 15-06-2022

Het is een heldere website. Het is gemakkelijk bestellen en de bestelling is snel geleverd.

N. Steigstra 15-06-2022

Alles goed te vinden, order plaatsen is makkelijk en levering ging razendsnel!!!

Cis 15-06-2022

Zeer snelle levering. Artikel goed verpakt. En het voldoet aan wat ik verwachte. Top dus