Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 335 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Olga 11-01-2024

makkelijke, gebruiksvriendelijke online dienst en spoedige aflevering zoals beloofd.

Lucien Wink 10-01-2024

Gisteren besteld, vandaag in huis!
Supersnelle en betrouwbare levering.
Ben erg tevreden!

Twan 10-01-2024

Snelle bezorging, netjes verpakt.
Zaterdag besteld, maandagmorgen bezorgd.
In 1 woord, geweldig.

Hans 10-01-2024

Paar keer bij Kabelshoo besteld. Altijd snel, altijd goed spul en voor een prima prijs. Heel tevreden over.

Tiny 03-01-2024

Overzichtelijke site. Snelle levering. Goed product. Goede communicatie aangaande het leveringsproces.

Laurens 03-01-2024

Zeer snelle levering, exotisch product gekocht wat ik nergens kon vinden. Prijs ook in orde.

Ronald 23-12-2023

Bijzonder snelle leverig, pakket kwam goed aan en het artikel voldeed prima aan de verwachtingen.

Jan 21-12-2023

Voor de eerste keer besteld bij kabelshop.nl. Geweldig! Helemaal conform de bezorgingsafspraak en netjes verpakt.

Rob 20-12-2023

Ruime keuze aan kabels, goede kwaliteit en snelle levering, en Concurerende prijzen.

Jose 20-12-2023

Veel keus. Het gourmetstel is snel geleverd en was werkelijk heel goed verpakt.

Marinus 20-12-2023

Internet kabel cat7 15 meter gewoon perfect
Op zondag besteld 17 december in de avond en maandag kwam die al binnen,ik verwachte de kabel dinsdag.
Gewoon super snelle levering.

Louis Bwnschop 16-12-2023

Wat jullie uitspreken dat jullie de goedkoopste zijn klopt.
De levering verliep ook zeer snel.
Dus kan niet anders dat wat jullie zeggen, ook waar maken.
Ga zo door.

w leemeijer 15-12-2023

snelle levering met het preciese product wat ik besteld had .de poolster hangt al heerlijk buiten te straalen.

Erica 15-12-2023

De snelheid waarmee de spullen geleverd zijn en de goede verpakking geven de doorslag voor dit cijfer.
Aan een coax kabel kan je moeilijk 'n beoordeling geven, het enig waar ik wel blij mee was is dat de coax kabel ook in het zwart geleverd kon worden

Jan Wilem 15-12-2023

Zeer goede informatie m.b.t.produkt , welke ik gekocht heb en snelle, adequate levering .Chapeau 🎩

Maurice 14-12-2023

Het vinden van de juiste artikelen is kinderspel.
Zeer duidelijke voorbeelden, waaruit gekozen kan worden. Hierdoor wordt steeds meer nauwkeurig naar het juiste product gezocht.
Ook verdere uitleg over een product, kan gegeven worden.

Het product werd volgens afspraak, vlot en keurig verpakt geleverd.

S. Swinkels 14-12-2023

Ik kreeg te maken met een defect product. Klantenservice reageerde snel, stuurde een nieuw product toe en handelde de rest perfect af. Zij begrijpen wat Klanten service is.

Peter Smit 14-12-2023

De levering vanuit de kabelshop werd snel opgepakt en afgegeven aan de bezorger en ik werd netjes op de hoogte gebracht via de mail. Het was jammer dat het verkeerd ging bij het sorteercentrum van DHL dat het een paar dagen langere duurde voordat het werd geleverd. Maar in deze maand decemeber tijd kan het wel een misgaan. Product ziet er goed uit en ik ben zeer tevreden. Volgende keer ga ik weer bestellen bij de kabelshop.

Aart 08-12-2023

Min eerste bestelling bij Kabelshop. Levering de volgende dag en het werkt uitstekend!

Frans 08-12-2023

Makkelijke website, goede en pro-actieve track & trace informatie, en de belofte van bestellen en levering is helemaal waargemaakt!

Marleen 08-12-2023

Snel geleverd en product is volgens omschrijving! Goeie deal gescoord met een flinke korting

George 07-12-2023

Via mond tot mond reclame op deze site gekomen.
Artikel snel en correct geleverd.

Wouter 06-12-2023

Mooie site
Alles duidelijk goed aangegeven.
Redelijke lage prijzen
Snelle levering
Echt een aanrader

Marc 06-12-2023

Zeer snelle levering, precies zoals beloofd. Duildeijke website, compleet, redelijke prijs

Rinse 06-12-2023

Duidelijke webshop, met volop keuze, pakket is op tijd bezorgd en product ziet er goed uit. De verpakking is uitstekend waardoor onbeschadigd binnengekomen. Meteen opgehangen, dus in gebruik nu. Ziet er prachtig uit, zeggen ook de buren.