Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is berekend op basis van 230 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan M. 31-07-2021

Prima TV scharnier wandsteun gekocht tegen een zeer aantrekkelijke prijs. De levering was een dag en dat is conform de toezegging. Ik ben zeer tevreden met de levering en het product.

Bianca 30-07-2021

Producten besteld voor ons zwembad.
Super service!
Savonds besteld en de volgende dag al in huis.
En als mooie bijkomstigheid was deze shop het goedkoopste met de producten die we zochten.wij kopen hier zeker weer !

kabelshop.nl 29-07-2021

ruim assortiment en duidelijke omschrijving van het product en super snelle levering.

Hans 28-07-2021

Snelle levering en product was zo als het moest zijn.
Ga zo door en ik zal met plezier weer iets bestellen.

Arie Wiersema 28-07-2021

Gemakkelijk besteld.snelle levering. Vriendelijk te woord gestaan toen ik een vraag had

Carlo 28-07-2021

Goede snelle levering. Alles werkt. De prijs is laag.
Internet aansluiting was wat lastiger om aan ethernetkabel vast te maken. Uitleg was wat beperkt.

Aanrader

Ilonka 28-07-2021

Snelle levering van het bestelde product, alles naar tevredenheid. Goede prijs /kwaliteit.

Annet 28-07-2021

Top geen gezeur maar doen waar je voor staat dat een shop waar je van opaan kan en snelle levering!

Linda 26-07-2021

Twee olieradiatoren gekocht. 1 exemplaar bleek bij aankomst beschadigd. Contact gehad met de klantenservice en de garantie- en retour afdeling. Ik kreeg snel en keurig reactie. Binnen enkele dagen kreeg ik een vervangend exemplaar toegestuurd. De beschadigde hoefde ik niet terug te sturen. Super service. Ben zeer tevreden.

Jack 25-07-2021

Er wordt snel geleverd en adequate gereageerd op een klacht en pakken het snel op erg vriendelijk en professioneel

Peter 25-07-2021

Snelle bezorging in een passende doos, niet van die te grote dozen die vaak krijgt. De koffie kanis en gunnink ken ik al jaren maar goede prijs .

henk van diesen 25-07-2021

de service zijn uitstekend en ik zeg iedereen dat ze beter bij jullie alles kunnen kopen online

Ron Lotgerink 23-07-2021

Goede website, scherpe prijzen snelle levering
Na betaling direct een bevestigingsmail en de dag erna al thuis dus. Helemaal top!

belletje 22-07-2021

snelle levering en goede service; het bestelde product werkt goed en ik ben er tevreden mee

Jaap Ypenga 22-07-2021

Hier is een winkel die zonder poespas hetgeen levert wat ik gevraagd heb, en de service is uitstekend en aantrekkelijk verlopen
Al met al een aanrader.

Kees Hommes 22-07-2021

Ik heb een ophangbeugel voor de tv gekocht . Snelle levering en de kwaliteit was uitstekend ondanks dat het zelfs de goedkoopste variant was :)

Chris 22-07-2021

Heldere artikelpresentatie tegen goede prijzen. Met een zekerheidje achter de hand voor als je nog vragen mocht hebben.

Bas 22-07-2021

No-nonsense en keurig op tijd bezorgd. Kortom, niks op of aan aan te merken

ron 22-07-2021

Goed benaderbaar via oa mail en snel reagerend op een aanvullend verzoek. Het bestelde werd vlot n degelijk verpakt geleverd

Arie 22-07-2021

Ruime keus, goede prijzen en eenvoudig bestellen en snelle afwikkeling/levering.

tevreden klant 22-07-2021

De door mij bestelde artikelen zijn goed verpakt aangekomen en werden supersnel geleverd.

DirkT 22-07-2021

Duidelijke website. Artikelen van goede kwaliteit. Besteld en snel geleverd.

PeterG. 22-07-2021

Gekozen voor Kabelshop.nl vanwege leuk artikel en zeer nette prijs (tuinartikel).
Snelle levering (1 dag), keurig en veilig ingepakt.
Bestelling was te volgen, aangegeven bezorgtijd (tussen 2 uren) klopte ook.

Kortom betrouwbaar, snel, goede kwaliteit en prijs!

Dat is een compliment waard.

Peter 22-07-2021

goede kwaliteit producten, prima website en snelle en kwalitatieve verzending. Bestel zeker vaker bij deze aanbieder.

Steve 22-07-2021

Breed assortiment zodat combineren en verzendkosten drukken makklijk is te realiseren

Alice Tholen 22-07-2021

Een prachtig product en heel goed verpakt en een snelle levering, raad andere mensen aan om deze site te bezoeken ze zullen er zeker een artikel vinden waar ze naar op zoek zijn .ga zo door Kabelshop 👍👍

Gabriëls Louis 18-07-2021

Jammer maar voor het plaatsen van deze review moet ik 10 punten geven !!!
Ander plaatsten ze deze review niet eens , over eerlijke mening gesproken .
Maar van mij krijgen ze geen enkel sterretje
Onlangs kocht ik de drie Koppelbare rookmelders van Elro , via de app zouden ze een gerust gevoel geven , nu jammer genoeg gaan deze rookmelders steeds offline dan is van een rustgevend gevoel niets meer over.
Ik beschik over een super snelle internetverbinding, heb geen enkele last ondervonden met mijn toestellen, iets wat je van de Elro rookmelders die je een veilig gevoel geven niet gezegd kan worden.
Gewoon een goedkoop produkt in een mooi jasje verkopen
En dit dat rookmelders een veilig gevoel moeten geven . . .
Jammer van deze waardeloze aankoop.

H.P.Prins 15-07-2021

De levering van de producten een tuinslang druppelaar + aanbevolen koppelingen was vlot. Het materiaal minder.De tuinslangkoppelingen zijn slecht bij verbinding met een andere tuinslang.Lekken voortdurend We hebben nieuwe van Gardena moeten kopen.

Tonnie 13-07-2021

Snelle levering. En precies zoals omschreven.
Product voldoet ge heel aan de verwachting
Een aanrader

Jos 13-07-2021

duidelijke site met bestelgemak, en goede afhandeling van betaalmogelijkheden

Frans 13-07-2021

Shop was goedkoop op het product ( een strooier voor in de tuin van Gardena) en de levering was keurig in 1 dag zoals beloofd

Ilona 13-07-2021

Site is overzichtelijk, levering was snel, artikel op de site was duidelijk met veel goede fotos weergegeven. Artikel was goed verpakt ,is onbeschadigd aangekomen.

Els 13-07-2021

Makkelijk te vinden op de site, snelle levering,en goede betalingsregeling.
Mooie bril

Danny 13-07-2021

Prima duidelijke website met info over de kabels. Snelle levering. Kortom een aanrader voor wie snel in kabel in huis wil hebben.

f frenken 08-07-2021

snelle afhandeling en perfecte bezorging binnen 24 uur . chapeau. tot de volgende keer.

geer hoorn 08-07-2021

Heel snel en netjes geleverd. Zoals ze zeggen, je verwacht niet dat een kabelwinkel ook hele andere produkten verkoopt. Kom zeker terug voor een volgende bestelling

Aat 08-07-2021

site goed uitgewerkt, geen rommeltje, alles prima te vinden en ja ik as op zoek naar een bepaald produkt en kon hiervoor bij kabelshop terecht. Prijs was goed + de snelle levering. Absoluut aan te raden.

Ard 07-07-2021

Gebruiksvriendelijk website.
Kwaliteit assortiment.
Zeer snelle levering

Onbekend 07-07-2021

Slechte dienstverlening moet op eigen kosten producten retour zenden die niet zoals op webwinkel staat aangegeven

Klaas 07-07-2021

Prima shop, uitgebreid assortiment, kon snel vinden wat ik nodig had (stekpoeder, zaai- en stekgrond en postgrond) Bestelling werd vlot geleverd, Top.

Rob 07-07-2021

Snel, compleet en goede prijs! Tevreden dus! Lekker veel keus dus al met alle prima service en webwinkel

Cornelis 07-07-2021

Wat een heerlijke shop is dit, het lijkt wel een snoep winkel maar dan net even anders.
Alles zeer overzichtelijk enduidelijke foto,s erbij.
En de levering was echt super snel had avond ervoor besteld en volgende dag geleverd door de post dus kon gelijk het bestelde snoertje mee nemen naar het zieiekhuis waar mijn vrouw lag.
Het was een verlengsnoer voor haar telefoon de oude was erg kort en viel steeds van haar tafel .

B. 07-07-2021

Uitgebreide omschrijving/specificaties bij de kabels om uiteindelijk tot de juiste keuze te komen.

Saar Geukes 02-07-2021

Kabelshop.nl maakt, wanneer je de site nog niet eerder hebt bezocht, een gebruiksvriendelijke en complete indruk. Ik kon de weg naar het gewenste product meteen vinden. Om te starten is een cijfer 7 meer dan op zijn plaats. Bij volgende aankopen wellicht hoger, afhankelijk van de ervaring uiteraard. Maar dat zit volgens eerdere recensies wel snor.

Rick de Jong 02-07-2021

hele nette en snelle afhandeling van het door mij bestelde zwembad filters.

Martijn 01-07-2021

Artikel was goed te vinden en te kopen op de site en werd cf belofte bezorgd. Het artikel bleek niet helemaal conform wens te zijn en Kabelshop heeft dit zeer goed opgelost. Ze hebben een oplossing geboden waartoe ze niet verplicht waren, maar wel heel goed bij mij is gevallen. Goed gedaan!

Dick 01-07-2021

De Kabelshop heeft een overzichtelijke website. Het product is goed en ik had de stroomkabel al de volgende dag in huis.

FRANK 30-06-2021

ik ken uw bedrijf niet zo lang, maar mijn bestellingen zijn tot nu supersnel bezorgd. Hulde voor het begrip vandaag besteld en morgen in huis.

Angela 30-06-2021

Ik vind de webshop heel duidelijk en heb makkelijk kunnen vinden wat ik zocht.
volgende dag wed mijn bestelling zelfs al geleverd.
Ik kom hier zeker weer voor een bestelling

Truus 30-06-2021

Snel gevonden, en vlug geleverd . Het bestelde product was nergens anders op dat moment te koop, maar hier wel.