Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 332 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Leen Bouwhuis 22-02-2024

Zeer goede webshop en zeer snelle levering toppie bedank !! de dag erna afgeleverd !

A 22-02-2024

Buiten camera gekocht op site staat incl sd kaart.
Blijkt na mail verkeer dat het niet erbij wordt geleverd.
Aanbod was kunnen deze leveren dan worden geen verzendkosten gerekend.
Mijn inziens hadden ze ze helemaal gratis moeten geven.
Camera is al in gebruik anders was hij retour gegaan.
Kabelshop.nl 28-02-2024

Beste A
Beste MickvM,
Dank voor jouw beoordeling en nogmaals excuses voor het ongemak. Wij zien dat de klantenservice tijdens en na jouw beoordeling in contact is geweest en dat de situatie nu voor je wordt opgelost. Wij hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in de webshop.
Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Ferida 21-02-2024

Super tevreden.
Mijn aankoop was heel snel geleverd en producten werken enorm goed.

ronald van der linden 21-02-2024

2e keer iets besteld en wederom top gegaan zo wel betalen als bezorgen als mail bevestigingen

wally 21-02-2024

Bij telefonische navraag naar pakketje, keurig te woord gestaan, probleempje opgelost.

amilcar 17-02-2024

heb een camera besteld voor het eerst bij kabelshop werd eerst als een wanbetaler beoordeeld maar was onnodig want toen vanuit kabelschop mij werd gebeld nam ik niet op zag jullie nummer met vermoedelijk spam op mijn scherm dus ging ik twijfelen maar heb netjes mijn rekening betaald

speeltuin Talud 16-02-2024

Goede en snelle levering en vragen keurig afgehandeld. probleem snel opgelost.

Tom Wensink 16-02-2024

Toegankelijke website , ruime keus, prima prijs, duidelijke communicatie en snelle levering!
Bestelling voldeed volledig aan mijn wens!

Gert 15-02-2024

Snel geleverd, maar apparaat was kapot en doet het niet 😩
Had eerst wel even gecontroleerd mogen worden

Peter 15-02-2024

Op de site was alleen een tekening te zien van de beschermhoes. Aangezien deze wel de perfecte afmeting had, heb ik deze aangeschaft. Echter, laat de kwaliteit te wensen over. De hoes kan niet tegen een stootje en zal binnen de kortste keren kapot gaan. Vanwege de verzendkosten is terugsturen ook niet echt een optie. Want ook dan zal ik elders nog een hoes moeten kopen van betere kwaliteit.

Cees 08-02-2024

Ruime keuze uit niet alledaagse benodigdheden, vlotte bezorging en goede verpakking en omschrijving van het product. in dit geval een cassettespeler om bandjes naar mp3 bestanden om te zetten op PC.

tdj_go 08-02-2024

Duidelijke website met praktische producten.
Ik had de bestelling de volgende dag al binnen.

Charles F. Schoemaker 08-02-2024

Prima vlotte levering. Uitstekende info over het stadium van de levering. Adequate verpakking en op het afgesproken leverpunt
inderdaad aanwezig! Vanzelfsprekend ben ik erg tevreden!

aw neumann 07-02-2024

alles was uitstekend heel mooi product we zijn er erg blij mee en een zeer mooie prijs en snelle levering

Henk 07-02-2024

Product was hier het goedkoopst , op Zondag besteld en toch een dag later al in huis 👌

Michiel Noordzij 07-02-2024

Het was een eerste contact via internet. Heeft u ook muizenverjagers? Jazeker! Vervolgens een snelle afhandeling, plus de optie om het oude apparaat kosteloos op te sturen. Verder bladerend op de website zie je het ongelooflijk arsenaal aan artikelen dat aangeboden wordt! Heerlijk! Voortaan eerst daar zoeken!

Sander 25-01-2024

Snel gevonden wat ik moest hebben voor een goede prijs. Verzending was snel geregeld en het pakket de volgende dag al ontvangen. Over de kwaliteit van de kabel kan ik nog weinig zeggen, maar verwacht wel dat dat goed zit.

Ronald 25-01-2024

Goede snelle levering, netjes verpakt voordelige prijs. Goed werkend product.

Ferdinand 23-01-2024

Ik had een probleem maar dit werd goed opgelost. Het apparaat ging defect en ik kreeg 3 opties om het met mij goed te maken. Prima vind ik.

John 21-01-2024

Mooi aanbod kunstkerstboom.
Alles keurig afgehandeld
Alleen de verpakking ( bewaardoos) flink beschadigd. Moet duidelijk zichtbaar zijn geweest voor de inpakker die de zwarte verzendfolie er heeft omgedaan.
Kabelshop.nl 22-01-2024

Beste John,
Dank voor uw beoordeling en nogmaals excuses voor het ongemak. Wij zien dat de klantenservice tijdens en na jouw beoordeling in contact is om de situatie voor je op te lossen. Wij hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in de webshop.
Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Margret 17-01-2024

Via internet de site gevonden.
Alles was zeer overzichtelijk dus konden we zonder hulp alles bestellen wat we nodig hadden.
De prijzen zijn goed.
We hebben de bestelling afgelopen Zondag geplaatst.
De betaling ging eenvoudig en we hadden de bestelling S’ maandags al in huis.
Het zat goed verpakt en alles was compleet.
Dus dit is echt een aanrader.

Roeland van Santbrink 17-01-2024

Alhoewel het maar twee kleine artikelen betrof waren ze de vogelde dag al bezorgd zo als beloofd op de side
Im ben zeer tevreden over de service
Daarvoor ook het cijfer 10
Ga zo door :-)

Ben 17-01-2024

Prima shop, doen wat ze beloven en ook nog vriendelijk geprijsde artikelen, dus gewoon goed.

Rob 11-01-2024

Gekozen vanwege scherpe prijzen en snelle levertijden. Dit heeft deze webshop volledig waar gemaakt. Zondag besteld = maandag geleverd. Goed verpakt. Voortreffelijk

Nico 11-01-2024

Gemakkelijk bestellen en snelle levering.
Produkt voldoet aan de eisen en de prijs is zeer scherp ten opzichte van andere leveranciers.