Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 339 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

MickvM 12-07-2023

"Service" de betekenis van dit woord kent Kabelshop niet…

Op 6 Juli een bestelling geplaatst.
De dag erna word ik gebeld door de klantenservice.
Medewerker: “Helaas meneer, onze voorraad klopt niet, een van de producten is niet direct (binnen een dag) leverbaar. “
Ik: “Is er een alternatief?”
Samen met de medewerker tevergeefs gezocht naar een alternatief product waardoor ik de keuze moest maken, wachten of annuleren.
Aangezien de mederwerker de belofte maakten dat mijn bestelling uiterlijk 12 Juli geleverd zou worden, besluit ik om te wachten.

12 Juli, geen bestelling, geen telefoon of mail van de klantenservice en geen track and trace.
Ik besluit de klantenservice te bellen.
Medewerker: “Helaas meneer, het product is niet binnen gekomen en we kunnen deze week toch niet leveren. Maar er is nu wel een alternatief product beschikbaar met dezelfde specificaties. Dit product is alleen wel €2,50 duurder. Deze kunnen we wel voor het weekend leveren”
Ik “Fijn dat er nu wel een alternatief product beschikbaar is maar waarom vraag je mij meer te betalen? Kabelshop geeft een incorrecte voorraad aan op de site, mijn bestelling is betaald, bevestigde maar niet binnen de afgesproken termijn leverbaar. Een 2de afspraak/belofte niet word nagekomen dan mag ik toch als klant verwachten dat jullie geen aparte factuur opmaken voor €2,50?”
Ik word een paar minuten in de wacht gezet.
Medewerker: “Helaas, we kunnen u geen korting geven.”
Ik: “Het gaat hier om €2,50, dat is 5% verschil tussen de producten.
Medewerker: Correct, maar wat wilt u doen? Wilt u wachten tot het bestelde product beschikbaar is of de meerprijs betalen voor het alternatieve product?

Uit principe heb ik mijn bestelling geannuleerd.
Het zal wel erg goed gaan met Kabelshop want dit is niet de klantgerichtheid en service die je als klant mag verwachten, vind ik.

Wellicht tijd voor een aanpassing in de Kabelshop slogan van "Je verwacht het niet, we hebben het wel" naar "Je verwacht je bestelling wel, we hebben het alleen niet”
Kabelshop.nl 09-10-2023

Beste MickvM,
Dank voor uw beoordeling en nogmaals excuses voor het ongemak. Wij zien dat de klantenservice tijdens en na uw beoordeling in contact is geweest. Door een storing hebben wij de beoordeling niet eerder kunnen beantwoorden. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in de webshop.

Afra 09-07-2023

De kabels waren snel in ons bezit en de prijs is echt heel gunstig. Dit was onze eerste aankoop bij kabelshop, maar dit zal zeker niet de laatste zijn.

Ruud de Niet 07-07-2023

Supersnelle levering en je krijgt wat je besteld. Ga vaker hier bestellen, want de price is right.

Marc 07-07-2023

Producten voldoen aan verwachting.
Savonds besteld, volgende dag in huis.
Prima dus!

Janni 07-07-2023

Wij zijn bij verschillende bedrijven geweest voor krukken voor de ramen. De oude waren stuk. Nergens konden we geholpen worden.
Weer eens een keertje zoeken. De kabelshop, wij verwachtten het niet, maar ZIJ hadden het wel!!
Helemaal blij. De ramen sluiten weer goed.

Stien 06-07-2023

Bestelling kwam prima op tijd en zijn er blij mee en zullen dit bedrijf aanbevelen

Roessel 06-07-2023

Eerste keer dat ik hier bestel en dag later had ik het al binnen……geweldig!

Oscar R 06-07-2023

Wilde twee elektrische vliegenmeppers tegen het vliegverkeer in het huis. Makkelijk betalen en erg snel in huis.

F. de Bruijn 05-07-2023

De levering van het product was snel, de kwaliteit was top alles perfect in orde .

Frans 04-07-2023

Veelzijdige online shop, niet alleen, zoals de naam zegt, kabels. Laatst tuinmaterialen (spuitvloeistof) gekocht. Voordelig en snel.

Bianca 04-07-2023

Super snel geleverd en alles verliep zonder problemen. Spullen goed ingepakt en volgende dag ion huis. Top bedrijf.

TRUVER 04-07-2023

Fijne shop, snelle afhandeling & verzending. Scherpe prijzen.
Alles was keurig verpakt.

Ronald 04-07-2023

Sommige bedrijven zijn saai en voorspelbaar . Heel normaal. Ze leveren wat ze beloven, over de kwaliteit wordt niet gelogen. Of overdreven. En alles loopt zoals je hoopt.
Allekabels is zo’n bedrijf: ze doen wat ze beloven, wanneer ze het beloven en hoe ze het beloven. Heel saai en normaal dus.
Echter omdat er tegenover 1 allekabels minstens 100 webshops zijn waar dit niet o normaal is maakt het allekabels nu juist heel bijzonder. Daarom kopen wij er alles op het gebied van ehh… kabels 😃

Blijf gewoon doen wat jullie doen: snel goed en betrouwbaar leveren van goede producten.

Noppert 29-06-2023

In een handomdraai was de bestelling op de iPad geregeld. Vlak na deze handeling lag het pakket al op de deurmat.
Na het pakket geopend te hebben lag een prima product op tafel. Precies wat we wilde hebben.
Een prima bedrijf met de beste service die je maar bedenken kunt.

Gerrit 29-06-2023

Klacht
2 campingstoelen gekocht maar die zijn zithoogte 25 cm.
Zou de volgende dag binnen zijn was bijna 1 week later maar kan door de bezorging fout gaan.
Op de site staat: 45x54x 76 cm.
Ik in de veronderstelling dat de hoogte van t zitvlak 45 cm is.
Niet dus.
Ik zie nergens een hoogte van 25 cm staan.
Voor ons veelste laag.
Nu wil ik ze terug sturen.
Wat een gedoe!!
Na bellen en 5 mails verder moeilijk doen over het retour sturen!
Ik moet de retour vrachtkosten zelf betalen omdat ik t niet goed gelezen heb zeggen ze.
Ik heb t heel goed gelezen want had er juist opgelet dat t zitvlak hoog moet zijn en niet zo’n lage stoel.
Verschrikkelijk moeilijk allemaal.
Krijg gisteren een mail dat ze t dan wel een keer willen vergoeden maar dan blijft t geld wat ik voor de stoelen betaald hebt op mijn account staan.
Dat wil ik niet want ik wil daar nooit meer iets kopen!
Het gaat me niet om t geld maar puur uit principe hoe je behandelt wordt!
Dat je normaal voor verzendkosten moet betalen is normaal maar retourkosten buiten fout van consument om betalen is ronduit belachelijk!
Terugsturen omdat er verkeerde informatie op de site staat en dan nog moeilijk doen ook.
Wat een slechte manier van zakendoen
Kabelshop.nl 30-06-2023

Beste Gerrit,
Dank voor uw beoordeling en jammer dat het artikel niet aan uw verwachtingen voldoet. De maten die bij het artikel staan aangegeven in lengte x breedte x hoogte waarbij het gaat om de totale afmeting van het artikel. Wij zien dat u in contact bent geweest met de klantenservice en dat u bent voorzien van een passende oplossing. Mochten wij u verder van dienst kunnen zijn kunt u contact opnemen via info@kabelshop.nl of 0294 72 08 75

Jim 29-06-2023

Snelle levering en het gene wat je besteld hebt wil bij anderen nog wel eens mis gaan

Ad 24-06-2023

Ik heb 11 dagen na mijn bestelling nog steeds niets ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar en e-mails worden niet beantwoord.
Kortom ik voel me opgelicht. De oorzaak kan niet bij de pakketbezorger liggen, want ik heb geen bevestiging van verzending ontvangen.
smout019 26-06-2023

Begrijp ik het nu goed, dat na allen gebreken van kabelshop.nl, ik nu zelf contact op moet nemen? Dit terwijl ik dat al gedurende een week aan het proberen ben. Kableshop.nl reageert ook niet op de door mij verstuurde mails. Ik ben het beu om aan het lijntje gehouden te worden. Steeds meer krijg ik de indruk dat ik opgelicht ben

Kabelshop.nl 26-06-2023

Beste Ad, dank voor uw beoordeling. Wij zien dat er op meerdere momenten in de afgelopen week per email is gecommuniceerd over uw bestelling. De klantenservice heft geprobeerd om telefonisch in contact te komen, wanneer u in de gelegenheid bent kunt u contact opnemen via info@kabelshop.nl of 0294 72 08 75, het kan zijn dat u iets langer wacht door de drukte. Wij kijken uit naar het contact met u.

smout019 28-06-2023

Dat u mijn mails heeft beantwoord berust op onjuistheid. Ik heb nooit een reactie ontvangen. Het valt wel op, dat u mij na publicatie op deze site plots wel kon bereiken. Inmiddels heb ik mij afgemeld voor uw nieuwsbrief en uw adres geblokkeerd. Voor mij is kabelshop.nl afgedaan.

smout019 27-06-2023

Vandaag heb ik na veertien dagen eindelijk mijn bestelling ontvangen. De publiciteit die ik heb gezocht heeft hier ongetwijfeld toe bijgedragen. Dat bewijst wel de reactie van kabelshop.nl die ze op 26 juni geplaatst hebben. Het telefoontje dat ik vandaag (eindelijk) heb ontvangen heeft mijn afstand tot dit bedrijf alleen maar groter gemaakt.

Kabelshop.nl 28-06-2023

Beste Ad, zoals aangegeven hebben wij uw email telkens beantwoord. Wij hebben u gisteren de afbeelding gestuurd van de reacties op uw vragen, verder heeft u een artikel besteld wat niet direct op voorraad is geweest. Fijn dat u het artikel in ontvangst heeft kunnen nemen. Mochten wij u alsnog verder kunnen helpen, vernemen wij dit graag. Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Onkruidverdelger 23-06-2023

De Kabelshop heeft echt heel veel artikelen!!! Je hebt het bestelde snel in huis. Zeker een aanrader. Ga zo door!!

Slechte ervaring 06-06-2023

Voor het eerst bij dit bedrijf besteld, ook meteen voor het laatst. Ik heb een compostbak besteld, die binnenkwam met aan als kanten stukjes eraf gebroken. Dat is gebeurd bij DHL, maar daar gaat dit even niet over. Ik heb 2 keer gemaild in de afgelopen 2 weken, en geen reactie ontvangen.
Kabelshop.nl 09-06-2023

Beste beoordelaar,
Dank voor uw beoordeling. Jammer om te vernemen dat uw bestelling is beschadigd tijdens transport en dat u moeite heeft gehad om met ons in contact te komen. Onze excuses voor het ongemak. Wij zien dat u in contact bent met de klantenservice om de situatie op een goede manier op te lossen voor u. Mochten wij u verder van dienst zijn, kunt u reageren op het contact met de klantenservice.

Ger 02-06-2023

- Kwalitatief goed product (potaarde watervasthoudend)
- Redelijke prijs (bij bol.com stukken duurder)
- Snelle verzending

Janine 02-06-2023

Op pinkstermaandag besteld en dinsdag middag meteen al in huis😃🙏
Super netjes verpakt.
En het artikel voldoet 100%aan onze verwachting.

We zijn super blij, gaan hier zeker vaker bestellen

George 01-06-2023

De collectie is groot en wordt snel verstuurd (als PostNL meewerkt ) levering ging fout ,gebeld met allekabels zonder problemen nieuwe zending ontvangen

gert 01-06-2023

Alles prima geregeld, snel via de site besteld en snel bezorgd, hartelijk dank

V. v. D 31-05-2023

Goede en snelle service en levering. De bestelling was goed en netjes verpakt. Het produkt is van prima kwaliteit. Echt hele mooie aanbiedingen! Ik ben helemaal tevreden en zal zeker vaker hier bestellen.

peter 31-05-2023

product goed te vinden op de website, product goed omschreven, aanmerkelijk goedkoper dan in de bouwmarkt, volgende dag bezorgd.