Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 344 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A.Hoekstra 17-05-2022

Lichtslang s'avonds om 21.30 uur besteld, s'ochtends om 09.30 uur in huis. Top ! Mooie lichtslang, goede kwaliteit.

Cindy 16-05-2022

Het artikel kwam niet over een met het artikel waar het voor doelde , netjes gebeld je moet het pakje terug sturen aangetekend rn op je eigen kosten a 7 euro nog wat ... daarna zeggen ze staat er binnen 1-5 dagen terug op je rekening klopt niks van wacht al ruim 2 weken en bellen je wij hebben vertraging... gaat nog wel een aantal.weken duren.

Zou zeker niks en nooit meer bestellen via de kabelshop en ook zeker niet aanbevelen... echt te erg voor woorden dit
Kabelshop.nl 16-05-2022

Beste Cindy,

Dank voor uw beoordeling en onze excuses voor het ongemak.

Fijn dat onze collega's van de klantenservice hierover al contact met u op hebben kunnen nemen en de situatie voor u verder wordt opgelost.

Wij zullen uw feedback verder meenemen om de kwaliteit in onze dienstverlening te blijven waarborgen.

Mochten wij u verder nog van dienst kunnen zijn, kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Hakan 14-05-2022

Alles netjes en goed verpakt ontvangen zoals ik heb besteld, en natuurlijk dank aan de snelle service, succes en bedankt tot de volgende bestelling,

Met vriendelijke groet,
Hakan

Oscar 13-05-2022

Top levering. Alle bestelde materialen tegelijk geleverd en eindelijk weer eens een bedrijf dat doet wat ze beloven, levering de volgende dag!
De prijzen zijn ook nog super, dus ik beveel ze van harte aan.

Mandy 13-05-2022

Heldere en overzichtelijke informatie op de site, goede aanbieding en snelle verzending! Top!!

Hugo 12-05-2022

prima verpakt, keurig op tijd, levering volgens afspraak, afbeeldingen en uitleg op de website komen overeen met het product.

Willy 05-05-2022

Snelle bezorging. Netjes en goed verpakt. Product zelf nog maar net in gebruik. Kan ik nog niet veel over zeggen. E-mailtjes over de verzending. Allemaal netjes geregeld en afgehandeld.

Henk Onclin 05-05-2022

goede en snelle levering,precies zoals omschreven.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

K. den Besten 05-05-2022

De site was duidelijk. Bestellen was ook voor mij, 80+, makkelijk. De levering was prima in orde en op tijd.

Henk verriet 05-05-2022

Zeer tevreden over de snelle levering. Product voldoet helmaal aan de verwachtingen.
ze hebben ontzettend veel producten.

Barth Deuss 05-05-2022

Duidelijk onderscheid in diverse categorieën
Goede product beschrijving en toepassing

Johan Spaarwater 04-05-2022

Het is simpel om iets te vinden en te bestellen, ik ben 73 en bijna een digibeet maar dit was ook voor mij duidelijk.

Erik 04-05-2022

De website is helder en overzichtelijkste voldoende informatie en de levering was supersnel; de volgende dag in huis. fijn!

Bergsma 04-05-2022

goede artikelen en zeer snelle levering, zelfs in het weekend. Veel artikelen op voorraad.

Mary 21-04-2022

De shop is leuk en netjes.. Ik vind dat de levering op tijd en correct verzonden is.

Eric 21-04-2022

Kabelshop zeer goeie prijzen. En waanzinnig goed verpakt. Oh en snel geleverd uiteraard.

Prima webshop om te winkelen 21-04-2022

Goede website, overzichtelijk, alles makkelijk te vinden. Snel bestellen, nog sneller geleverd!

Cor en Lenie 21-04-2022

Duidelijke website.
Goed geholpen per telefoon na mijn vraag over de juiste lengte van de lichtslang!
Snelle verzending!
Kortom wij zijn tevreden!

Ralph 17-04-2022

Snelle, nette en professionele service. Daarnaast stuk goedkoper dan in de winkel.

Reinier Schrier 15-04-2022

Niks op aan te merken alles volgens afspraak geleverd en keurig optijd maak het wel anders mee.

Bert 15-04-2022

Via Google gezocht naar mono-stereo jack 3.5mm
Toen deze gevonden waren heb op kabelshop geklikt.
Ik kwam ook direct bij dit onderdeel uit en hoefde niet
allerlei klikken te doen, omdat je bij andere allerlei dingen ziet
die niets te maken hebben met wat je zoekt.
Dit werkt erg prettig.

Beste Bert,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze webshop op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Molenaar 14-04-2022

Leuk, fel licht. Typisch een zwaailicht, omdat hij zwaait als de lamp van een vuurtoren!

Beste Molenaar,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Een passend product voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Elektrovakman Henk van den Akker Heescgh 14-04-2022

Prima service normale prijs zeker niet de duurste maar het belangrijkste is toch , ruime keuze ,goed advies en snelle levering,
mvrgr Henk van den Akker Heesch

Beste Henk,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met reuze assortiment! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Peter 14-04-2022

Middags besteld om 15.30, de volgende dag het bestelde artikel al in huis. Artikel voldeed aan de beschrijving

Beste Peter,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De snelle levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Temprite 14-04-2022

Gebruiksvriendelijke webshop, snelle levering. Uitgebreid aanbod. Redelijk geprijsd!

Beste Temprite,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met de snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!