Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 346 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ing 27-09-2023

Duidelijke website, groot assortiment en mega snelle levering! Dik tevreden!

Beste Ing,

Wat fijn dat onze reuze assortiment u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

Greet Rijntjes 27-09-2023

Snelle levering, en zeer tevreden hoor. Op naar de volgende koop hier in deze winkel!

Beste Greet Rijntjes,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze snelle levering op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Bep 27-09-2023

Afgelopen week om kwart over 5 smiddags iets besteld en de dag erna smorgens al in huis,dat noem ik nou een topservice 👍👍👌

Beste Bep,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze snelle levering zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Paul 26-09-2023

Levering was snel en goed, maar de adaptor die ik bestelde voor gebruik in Japan past niet in het stopcontact van Japan

Freek 20-09-2023

Websitebezoek was eenvoudig. Snel
Artikelen kunnen vinden en besteld. De volgende dag door Post NL keurig geleverd. Chapeau 👍

Beste Freek,

Ed 20-09-2023

Zondag besteld en maandag geleverd en de juiste producten. goed op de hoogte gehouden in bestelproces

Beste Ed,

Ben 20-09-2023

De bestelde kabel werd al na een dag en in het weekend bezorgd.
Het was een kwalitatief goede kabel.

Beste Ben,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Dave 20-09-2023

Snelle levering, product is goed verpakt, goede communicatie. Ik heb het product nog niet uitgeprobeerd.

Beste Dave,

Dion Loeven 20-09-2023

Zeer snelle en juiste service ga zo door, spullen voldoen aan de eisen en zijn niet duur

Beste Dion Loeven,

Wat mooi om te horen dat u zo een tevreden klant bent! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Martin 18-09-2023

Mooie en overzichtelijke website, makkelijk en snel bestellen, en zijn zeker niet de duurste met kabels

Beste Martin,

Wat fijn dat onze duidelijke website u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

Berny 14-09-2023

Ik heb nog nooit zo snel gevonden wat ik zocht en een supersnelle levering!

Robert 14-09-2023

Overzichtelijke site. Heeeel veeel kabels! Ik zocht naar een usbc naar mini jack kabeltje van Apple.. de volgende dag al in de bus. Ze zijn wel ietsie duurder maar dat vond ik niet erg. Ik had meerdere producten nodig en anders betaal je weer dubbele verzendkosten. €10 bij Apple en Bol.com. €14,95 bij Kabelshop.
Ik ben te tevreden.

Beste Robert,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met ons hoogwaardig zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Loony 14-09-2023

Ontvangen wat er besteld is. Duidelijke omschrijving van goederen op de site. Track en trace etc alles was goed.

Margriet Ros 14-09-2023

Shop prima, duidelijk en snel!
Bezorging TNTPost waardeloos, niets aan huis afgeleverd en zonder mededeling bij afhaalpunt afgeleverd en ik moest dus sjouwen met 18 x 20 liter tuinaarde.
Had ze dus ook bij een tuincentrum kunnen kopen, moest ik ook sjouwen. Dit wilde ik dus voorkomen.

Rob 14-09-2023

Een zeer duidelijke webshop deze is zeer makelijk in gebruik en zeer goede service

Liesbeth 14-09-2023

Fijne shop, heeft een goed produkt van kwalitrit en betaaalbaar.
Ook zeer tevreden over tellefonisvh afhandeling met de klantenservice.
Vrriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.
Ga zo door!....

Jos van Barneveld 14-09-2023

Snel geleverd en goede kwaliteit onderdelen. Heb twee aanloop condensatoren gekocht voor een elektromotor, waren precies 8uF en werken beter dan de originele

Jeroem 14-09-2023

Slecht product ( slechte kwaliteit) en teleurstellende klantenservice. Ik kan zelf de retourkosten betalen om een kapot product te retourneren...

Tevreden klant 14-09-2023

Kabelshop. Tegenwoordig meer dan alleen kabels. Overzichtelijk webpagina. Breed assortiment. Snel afrekenen. Dezelfde dag gepick ordered en klaar gezet voor de bezorgdienst. Volgende dag in huis. Mooi man.

Paul 14-09-2023

Originele Apple kabel voor goede prijs. Makkelijk bestellen en snel geleverd. Zeer tevreden.

Geert Maris 14-09-2023

Producten waren prima, maar levertjes vrij lang: vrijdag besteld dinsdag in huis

Jonas 13-09-2023

Het artikel bleek niet te voldoen aan de specs, maar de retourzending was dankzij de heldere communicatie snel en eenvoudig geregeld , evenals de retourstorting en ook de specs op de website waren snel geactualiseerd; prima werk Kabelshop!

Ton van Rodijnen 02-09-2023

Annuleer mijn eerdere review, was te heftig, wil kabelshop nog een kans geven.

Ton van Rodijnen 02-09-2023

Ik heb een lichtsnoer besteld en daar was een ledje van kapot, zeer hinderlijk. Retourneren ging niet, wacht nog steeds op antwoord op mijn reactie.
Kabelshop.nl 09-10-2023

Beste Ton van Rodijnen,
Dank voor uw beoordeling en nogmaals onze excuses voor het ongemak. Door een storing hebben wij u beordeling niet tijdig kunnen beantwoorden. Wij zien dat de klantenservice in contact is geweest om de situatie voor u op te lossen. Wij hopen u weer snel opnieuw te mogen verwelkomen voor uw volgende online aankopen.
Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Thijs 02-09-2023

Super snel geleverd; 's avonds rond 23uur besteld, de volgende ochtend rond 10uur al binnen!