Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 346 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frajo-boekenwinkel 01-04-2022

Dit is een topbedrijf , goed advies via chat optie. en snelle levering, kan het iedereen aanraden.
Kabelshop.nl 08-04-2022

Beste Frajo-boekenwinkel,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze persoonlijk advies op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Vriendelijke groet,

Willem 01-04-2022

Snelle levering, goede afhandeling en wordt op de hoogte gehouden waar je pakte is 👌🏼
Kabelshop.nl 08-04-2022

Beste Willem,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Vriendelijke groet,

Wen 27-03-2022

Prijs kwaliteit verhouding zeer goed snelle levering prima site en producten zeer tevreden

Beste Wen,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De snelle levering en prijs/kwaliteitsverhouding voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

John22 26-03-2022

Fijne website. Snelle levering, goede garanties en verrassend breed assortiment.

Beste John22,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze reuze assortiment en snelle levering op deze manier heeft ervaren. Je verwacht het niet, wij hebben het wel :) We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Beste John22,

Marit 25-03-2022

Ik was opzoek naar een elektrische 2 persoons fleecedeken. Hier gevonden en besteld in de avond, ik kreeg na een uur al een melding dat ze het het product verpakt hadden en aangemeld bij PostNL. Volgende middag had ik mijn product al in huis, voor de bezorging moest ik een handtekening zetten. Goed verpakt en erg blij met het product en de snelle service

Beste Marit,

Wat fijn dat onze website u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop en u zo te spreken bent over onze snelle levering! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

Esther 25-03-2022

Goede prijs, in vergelijking met andere aanbieders. Snelle levering. Product was goed verpakt. Blij mee!

Beste Esther,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze snelle levering en prijs/kwaliteitsverhouding op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

leo klinkers 24-03-2022

super goede kwaliteit supersnelle levering goede prijs.
zeker aan te bevelen.

Beste Leo Klinkers,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met de prijs/kwaliteitsverhouding en snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

: Vriendelijke groeten,

Gabriela 24-03-2022

Supersnelle levering, goede productkwaliteit, alles wat mijn orchidee nodig heeft ;)

Beste Gabriela,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met ons reuze assortiment zo goed geholpen bent! Je verwacht het niet, we hebben het wel :) Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Jan Weterings 24-03-2022

Conform de online boeking uitgevoerd en de andere dag onbeschadigd en werkend afgeleverd

Beste Jan Weterings,

Bedankt voor uw goede review! Wat fijn dat u de snelle levering
van Kabelshop.nl op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Kikki62 24-03-2022

Vorige week heb ik een paar kabels en lampen besteld. Super snel levering. duidelijk en goedkoop!

Beste Kikki62,

Wat fijn dat onze prijs/kwaliteitsverhouding en snelle levering u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website

Wilma 24-03-2022

Snelle levering en het werkt. Daar ben ik erg blij mee, dus we weten waar we de volgende keer moeten zijn.

Beste Wilma,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De snelle levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

S. Zuiderhoek 24-03-2022

Heb een stekkerdoos voor 10 stekkers gekocht, werkt perfect, snelle levering en afhandeling en goede prijsverhouding.
Ik advieseer iedereen om hier te kopen.

Beste S. Zuiderhoek,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze snelle levering en prijs/kwaliteitsverhouding zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Jan Coen 24-03-2022

Kwam via google op Kabelshop. Site was helder en toegankelijk. Bestelling gedaan, die meteen de volgende dag geleverd werd. Prima!

Beste Jan Coen,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met de indeling van de website en de snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Hans 24-03-2022

Zeer vriendelijke bediening, namen alle tijd voor me en ik kreeg nog korting ook.
Klasse

Beste Hans,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met ons vriendelijke service zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Nel 20-03-2022

Supersnelle levering, goed verpakt.
Heel mooi lampje, stond warm licht, en het is heel mooi licht.

Beste Nel,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met de snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Japio 20-03-2022

Diverse deur bellen geprobeerd maar geen een is luid genoeg om de bel te horen als de gangdeur dicht is.
Nu bij kabelshop. nl deze bel gekocht en geweldig probleem opgelost. Hij is simpel te installeren perfect. Een aanrader.

Beste japio,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Een passend product voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Jan Dekker 19-03-2022

Goede kwaliteiten van producten, en super snelle levering! ook naderhand geen storm aan e-mails!
zeer tevreden!! Tot snel!

Beste Jan,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze prijs/kwaliteit! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Eric 18-03-2022

Makkelijk bereikbare site ,zeer goede prijs en ook heel snel geleverd, binnen 24uur.

Pieter 17-03-2022

Supersnelle levering. Correcte communicatie. Vriendelijke ontvangst. Bij Kabelshop krijg je spontaan al een 😀

Martin 17-03-2022

Super snel geleverd.
Goede prijs.
Alles zoals beloofd op de site.
compliment op zijn plaats .

Bart 17-03-2022

Komt afspraken na.
Oplossing gerichte antwoorden bij probleem.
Levering zonder enige beschadigingen.

Peter 17-03-2022

Scherp geprijsde webshop, lekker makkelijk vanuit thuis op je gemak uitzoeken en bestellen. Zoals beloofd de volgende dag goed verpakt in huis. Een aanrader!!

Nanda Bhawanibhiek 17-03-2022

Ik heb het artikel bijvoorbeeld vanavond besteld en de volgende dag ontvangen.
Keurig ingepakt in een vrolijke doos.
Ik dacht ik krijg een cadootje maar het was mijn bestelling.
Toppie

Mark Nijssen 14-03-2022

Duidelijke website, levering binnen 1 dag op het afgesproken adres. kabel is niet te duur en de kwaliteit is goed. netjes verpakt.

Renek 11-03-2022

Kabels cat6a en een paar rj45 stekkers besteld op zondag en maandag waren ze al binnen. Echt een hele snelle en goede levering.