Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 347 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Cor 24-08-2022

Prima prijs / kwaliteit verhouding en snelle levering. Betreft een loodaccu 12V voor een alarminstallatie.
Kabelshop.nl 25-08-2022

Bedankt voor deze mooie review, Cor! Wij zijn blij dat alles naar wens is verlopen en zien u graag terug. Vriendelijke groet, Webcare Team

Freddy 24-08-2022

Zeer correcte en vlotte levering. Eenvoudige bestelprocedure, prima prijs/kwaliteitverhouding en uitstekende informatie tijdens het proces !
Kabelshop.nl 25-08-2022

Fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent over ons, Freddy! Wij helpen u graag een volgende keer weer verder. Vriendelijke groet, Webcare Team

Hans 24-08-2022

Supersnelle levering tegen scherpe prijs zonder verzendkosten. Bovendien goed verpakt.
Kabelshop.nl 25-08-2022

Bedankt voor deze positieve review, Hans! Wij zijn u graag terug bij een volgende bestelling. Vriendelijke groet, Webcare Team

kitty 20-08-2022

zeer super tevreden en snelle service. het kan niet beter. ik zou volgende keer weer bij jullie bestellen. de prijs verhouding is zeer goed en betaalbaar
Kabelshop.nl 21-08-2022

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review te schrijven! We zien u graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Vriendelijke groet, Webcare Team

Coco 18-08-2022

Leuk assortiment met goede prijzen.
Savonds mijn bestelling geplaatst en volgende dag was het al geleverd en kon ik mijn bestelling gebruiken.super!
Kabelshop.nl 18-08-2022

Wat fijn om te lezen dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen! We zien u graag nog eens terug in onze webshop. Vriendelijke groet, Webcare Team

Sylvia 17-08-2022

Zeer snel geleverd, keurige verpakking en goed product ! De aanschaf van ons inklapbare tafel is erg goed bevallen.
Kabelshop.nl 17-08-2022

Bedankt voor uw review, Sylvia. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is. Vriendelijke groet, Webcare Team

Ger Bolhoeve 17-08-2022

Ik heb heel wat site's bezocht voor een goede en betaalbare tuintafelhoes. Uiteindelijk kwam ik bij de kabelshop terecht met een goede en betaalbare hoes die ook nog eens perfect past. Proficiat!!
Kabelshop.nl 17-08-2022

Wat leuk om te lezen dat u bij ons kon slagen voor de tuintafelhoes. Vriendelijke groet, Webcare Team

Wouter 17-08-2022

Duidelijke goed oppoppende( Google search) website. Prima duidelijke productspecificaties ( aanloopcondensator) snel geleverd correct verpakt. Werkt prima!
Kabelshop.nl 17-08-2022

Bedankt voor uw mooie woorden, Wouter. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Vriendelijke groet, Webcare Team

Pieter 15-08-2022

Makkelijk om te bestellen, goede communicatie via de mail en duidelijk proces. De producten kwamen een dag later dan gepland, vandaar geen tien.
Kabelshop.nl 15-08-2022

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over het bestelproces van onze webshop! De volgende keer kunt u uiteraard weer rekenen op onze snelle levering. Vriendelijke groet, Webcare Team

Britt 11-08-2022

Ik was op zoek naar spul voor mijn supermooie plant, die ineens onder de spint zat. Op jullie side heb ik ecopure gevonden, niet schadelijk, help prima tegen de spint en was vooral betaalbaar. Dank je wel kabelshop.nl
Kabelshop.nl 12-08-2022

Wat leuk om te lezen dat u bij ons zo goed kon slagen! Hier doen wij het voor.

Claudia 11-08-2022

Heb zondag bestelling geplaatst ondanks hun beloftes zoals volgende werkdag versturen tot op heden niets gehad.
Ook geen melding dat product er niet is of later komt.
Ben niet blij met hun.
Kabelshop.nl 12-08-2022

Goed dat u dit kenbaar maakt, Claudia. Onze excuses dat u uw bestelling nog niet hebt ontvangen. Wij helpen u graag verder. Zou u ons een e-mail kunnen sturen met uw klantnummer of postcode en huisnummer? De e-mail mag u sturen naar info@kabelshop.nl. Alvast bedankt!

Lène 11-08-2022

De levering was zelfs op zaterdag. Goede prijs/kwaliteit verhouding. De site was duidelijk en klantvriendelijk.
Kabelshop.nl 12-08-2022

Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Hier doen wij het voor!

Bart 10-08-2022

Afgelopen week een bestelling geplaatst voor een accu. Bestelling ging makkelijk, Prijs voor de specifieke accu was op het moment van bestellen het laagste wat ik kon vinden. Het werd de zelfde dag nog verzonden. Dag erna ontvangen, precies zoals verwacht.
Kabelshop.nl 12-08-2022

Bedankt voor uw review. Wat leuk om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat u bij ons kon slagen.

Wil van der Zeeuw 10-08-2022

Een snelle bezorging en een goede kwaliteit van de aangekochte koolmonoxcidemelder,
Kabelshop.nl 12-08-2022

Bedankt voor uw positieve review.

Rian 10-08-2022

Prima product. Binnen twee uur na bestellen al een mail ontvangen dat de bestelling ingepakt was. De bezorger was wat vertraagd, maar daar kan de winkel niets aan doen. Product was langwerpig, een beetje te brede en grote doos, maar wel voldoende vulmateriaal waardoor het product goed is aangekomen.
Kabelshop.nl 12-08-2022

Bedankt voor uw uitgebreide review, Rian. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen.

Michel 10-08-2022

Een fijne overzichtelijke website met veel keuze. Goed prijs kwaliteit verhouding. De volgende dag al bezorgd.
Kabelshop.nl 12-08-2022

Bedankt voor uw mooie beoordeling, Michel.

Sandra Noya 10-08-2022

Ik had in de avond iets besteld, en volgende ochtend al binnen!
Dus heeel erg tevreden met kabelshop.nl
Kabelshop.nl 12-08-2022

Wat leuk om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Hier doen wij het voor!

Bart 06-08-2022

Ik zocht een garneerspuit. Vond deze bij Kabelshop. Een goed product, goede prijs en snel geleverd. Super
Kabelshop.nl 08-08-2022

Beste Bart,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De prijs/kwaliteit voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

denmen 06-08-2022

supersnel en correct geleverd ! zeer happy mee aanrader goede en duidelijk communicatie
Kabelshop.nl 08-08-2022

Beste Denmen,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Guido 04-08-2022

De stekkers voor Ierland waren goed geprijsd en snel geleverd. De website navigeert makkelijk. Dus een goede ervaring!
Kabelshop.nl 05-08-2022

Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen, Guido. Wij zien je dan ook graag terug in onze webshop voor een volgende bestelling. Vriendelijke groet, Webcare Team

Gert 04-08-2022

Ik ben zeer tevreden over de duidelijkheid van de website.
Het geleverde product is geheel naar onze tevredenheid.
Kabelshop.nl 05-08-2022

Bedankt voor uw mooie beoordeling, Gert. Hier doen wij het voor! Vriendelijke groet, Webcare Team

Ron 04-08-2022

Vriendelijk geprijsd. Snelle bezorging. De volgende dag was het er ook echt. Keuze uit thuisbezorgen of mijn keuze bij een van de vele afhaalpunten in de buurt. Duidelijke track and trace.
Kabelshop.nl 05-08-2022

Bedankt voor uw positieve beoordeling, Ron. Wat fijn dat de levering naar tevredenheid is verlopen. Vriendelijke groet, Webcare Team

Don 04-08-2022

Ik heb BIO organisch bodemverbeteraar ( gedroogd e koemest ) , een doos, gekocht. DCM. Snelle levering. Via post.nl. Prima verpakt. Onbeschadigd aangekomen. Resultaat moet nog blijken. Ik ben net mee begonnen, dus....,rapport volgt tzt.
Ps. De korrels waren makkelijk aan te brengen of te mengen met mijn eigen potgrond.
Kabelshop.nl 05-08-2022

Bedankt voor uw review, Don. Wat fijn dat de levering naar wens is verlopen. Neemt u gerust contact met ons op als het artikel niet naar wens is. Vriendelijke groet, Webcare Team

Kos 30-07-2022

Helaas gaf ik de shop ergens anders een 1 omdat de bestelling uit bleef. Anderhalve week later kwam het alsnog. Dus het lag niet aan de shop maar aan DHL. DHL hield zowel de shop als mij aan het lijntje. Een paar dagen geleden heette het nog dat het pakje verloren gegaan was. Wat schetst mijn verbazing? Het kwam vandaag toch aan.
Dus Kabelshop had hun werk goed gedaan.
Als wist hoe ik die negatieve review ongedaan kan maken, zou ik het doen.
Kabelshop.nl 31-07-2022

Wat fijn om te lezen dat u uw pakket alsnog heeft ontvangen, Kos! Dat vernemen wij graag. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, dan kunt u altijd even contact met ons opnemen! Vriendelijke groet, Webcare Team

Leonardo 28-07-2022

De service is goed, de site zelfs is prima. Alles wat tot zover duidelijk, snelle levering ook nog eens. Dus vandaar een goed gekeurde 10.
Kabelshop.nl 29-07-2022

Bedankt voor uw review, Leonardo. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Vriendelijk groet, Webcare Team