Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 344 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Vorstenbosch 15-12-2022

Heb deze winkel gevonden op internet .ben goed op de hoogte gehouden tijdens verzending van mijn artikel. Het artikel was zeer snel afgeleverd. Zal zeker nog wat bestelen bij deze web winkel .

Sylsje 15-12-2022

Betrouwbare webshop, nette, snelle levering! Zelfs met de kerst drukte, snel geleverd.
👍 TOPPIE 👍

Arjen 14-12-2022

De bestelling ging vlot en soepel en de levering is snel, netjes door post nl uitgevoerd.
Het product is zoals omschreven en weergeven op de site en geheel naar wens.

Hans 14-12-2022

Duidelijke website met veel informatie over de produkten, beveiligd betaalsysteem, duidelijke voorraad vermelding en wanneer leverbaar. Levering zoals beloofd, vandaag besteld, morgen geleverd.

Barina 14-12-2022

Ik heb de avond van te voren het pakketje besteld en de andere middag was het er.
Precies zoals afgesproken. Hier kun je vanop aan. Heel fijn
Ik hou van afspraak is afspraak.
Zal jullie ook zeker aanbevelen.

Hans 13-12-2022

Ik koop nooit meer een kachel bij deze webshop. Ik had er drie besteld en deze werden alle drie zwaar beschadigd geleverd. De transportdozen waarin ze verpakt waren zijn onbeschadigd dus de kachels waren al stuk vóórdat ze verstuurd zijn. Dat toont ten minste aan dat ze weinig aan kwaliteitscontrole doen en in het slechtste geval is het kwade opzet. Nu proberen ze mij met een winkelkrediet af te schepen maar uiteraard wil ik niets meer met deze winkel te maken hebben en gewoon mijn geld terug. De klantenservice werkt bijzonder traag. Gelukkig zijn er tientallen betrouwbare winkels waar de zelfde producten ook worden verkocht.
hfijpmq 15-12-2022

Beste kabelshop.nl het is niet aan u om te beoordelen of de “oplossing” die geboden is passend is. U heeft mij beschadigde producten als nieuw geprobeerd te verkopen en nu mag ik de kosten voor het terugsturen van uw rotzooi op mij nemen. Ten eerste zou u mij uw excuses moeten aanbieden voor het verdoen van mijn tijd. Ten tweede zou u de kosten van het retourneren van uw rotzooi op u moeten nemen.

Kabelshop.nl 15-12-2022

Beste Hans,
Dank voor uw beoordeling en vervelend dat de kachels beschadigd zijn geleverd. Wij zien dat u binnen 24u van uw melding van een passende oplossing bent voorzien en dat u ervoor heeft gekozen hier geen gebruik van te maken. Verder heeft de klantenservice meerdere malen geprobeerd om telefonisch in contact te komen. Wij zien dat u verder wordt geholpen door de klantenservice, voor verdere hulp kunt u reageren op het lopende klantencontact.
Vriendelijke groet, Webcare team Kabelshop

hfijpmq 15-12-2022

Mickvanderveen 08-12-2022

Simpel besteld, ontzettend snel bezorgd!
De elektrische kachel was goed verpakt en de ontvangen goederen matchten 1 op 1 met de website.
Volgende dag prompt bezorgd!

Hans 08-12-2022

Goede, prettige communicatie vooraf en zeer snelle levering. Prijs ligt voor de kabels die ik besteld heb ver onder die van de concurrenten.

Mona 08-12-2022

Ik heb gekozen voor deze shop vanwege het assortiment en de beste prijs. Ik had mijn pakket ook nog eens snel in huis. Dus erg tevreden.

maja 08-12-2022

heel prettige winkel , erg goede prijs kwaliteit verhouding, veelzijdige keuze, ik kwam voor een printer kabel en kocht toen ook een kerstboompje, alles goed verpakt en snel verzonden.

Gerda 08-12-2022

Kerstverlichting. De ene dag besteld en de volgende dag al in huis. Het is van zeer goede kwaliteit en geeft heel mooi licht.
Heel blij mee en ook voor de snelle service.

H J ria de jong 08-12-2022

Cluster verlichting aangeschaft eerst telefonisch contact gehad uitstekend geholpen met het uitleg .

Richard R Steijger 08-12-2022

Site is helder,
Produkten helder omschreven.
Verzending correct,
M.n.omdat de koperen uiteinden van de kabel netjes waren afgeplakt.
Kortom super.

Wim - uit - Delft 08-12-2022

Dinsdag een LED ijspegel verlichting 5 m + 5 m snoer besteld en de volgende middag al bezorgd.
Het artikel was degelijk verpakt.
Ook de informatie over de bezorgtijd was duidelijk en klopte precies.

Sandra Zenhäusern-Verschuuren 08-12-2022

Snelle levering, prima service! Alles was netjes ingepakt. Zou hier zeker nog een keer iets bestellen. Ben zeer tevreden met de lichtbollen die ik besteld heb.

Andre 08-12-2022

site overzichtelijk, assortiment breed, levering binnen 24 uur. niets te klagen

CW 08-12-2022

Betrouwbare website met veel scherpe prijzen. En een goede afstemming en snelle levering. We zijn zeer tevreden. Een aanrader.

Ron 08-12-2022

Makkelijke site, klop wat ze verkopen, goed verpakt en snel geleverd, kom zeker terug.

Arjen 05-12-2022

Snelle service, en natuurlijk de prijzen gecheckt bij andere hardware winkels. van het prijs verschil kon ik uit eten gaan.
Aanrader..

Sander 03-12-2022

snel en goed af geleverd volgens afspraak. product goede prijs en kwaliteit verhouding voor deze kabel.

Beste Sander,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

John 02-12-2022

Na slechts enkele dagen was het artikel al defect en wilde het retourneren en geld terugvragen. Hun antwoord: "Indien u akkoord gaat met het tegoed, een vervangend artikel of een alternatief artikel uitkiest zullen wij u voorzien van een antwoordnummer om het artikel kosteloos te retourneren". Denk er dus over om "onder druk" een ander artikel daar te kopen!

Avd 02-12-2022

Supersnelle levering en alles netjes in orde. Duidelijke website, al vaker goede ervaringen mee gehad

Beste Avd,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze snelle levering op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Mar 01-12-2022

De bestelling in de namiddag gedaan en de volgende dag in huis. Kwalitatief goede/degelijke producten die solide verpakt waren.

Beste Mar,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met ons prijs / kwaliteit zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Cestmoi 01-12-2022

Via google gezocht naar een coax splitter voor ziggo. Deze kwam bij kabelshop direct naa voren en was de volgende dag al binnen.

Beste Cestmoi,

Fred Van Wingerden 01-12-2022

Duidelijke site met goede prijs/kwaliteit producten.
Snelle bezorging tegen goede tarieven. In de loop der jaren meerdere malen iets besteld naar volle tevredenheid.

Beste Fred van Wingerden,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze prijs/kwaliteit! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!