Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 347 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mart 22-09-2022

Snel besteld, levering ging wat moeizaam maar niettemin prima kwaliteitsproduct
Kabelshop.nl 22-11-2022

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De prijs/kwaliteit verhouding voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Bruno 20-09-2022

Snelle levering, veel producten voorradig, stipt geleverd, track and trace .
Kabelshop.nl 22-11-2022

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze snelle levering op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Gieseske 19-09-2022

Overzichtelijk en snelle levering. Echt!! de volgende dag bezorgd!!
Ook het bestelde tuintafelhuis was mooi en passend.
Kabelshop.nl 22-11-2022

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze snelle levering zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Guido 16-09-2022

Ach, heb wel meer wat besteld en altijd snelle levering.
Als ik meer nodig heb bestel ik weer hier.
Kabelshop.nl 22-11-2022

Wat fijn dat onze snelle levering u helpt bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

Eve 16-09-2022

Fijne site met goede omschrijving bij de producten.
Snelle levering, beloven wat ze zeggen! Zondag besteld en al maandag in huis!
Heel fijn want we hadden (helaas) het bestrijdingsmiddel snel nodig.
Kabelshop.nl 22-11-2022

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De snelle levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Billy 16-09-2022

Ik heb inmiddels al meerdere keren artikelen ( kabels, connectoren en borderrand) bij Kabelshop.NL gekocht en alle bestelde goederen waren prijstechnisch interessant en zijn binnen 3 dagen geleverd. Ik ben zeer tevreden.
Kabelshop.nl 22-11-2022

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze prijs/kwaliteit op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Broertjes 08-09-2022

Onze redder in nood voor een gifgroen zwembad door omstandigheden! De hier bestelde turbo anti alg was er zelfs binnen 24 uur. Duidelijke webshop, fijn spul en dus een zeer snelle levering. En onze zoontjes helemaal blij dat ze eindelijk konden zwemmen!
Kabelshop.nl 22-11-2022

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze diensten zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Gemma 07-09-2022

Prima prijs, snel er correct geleverd. Tevreden! (En de 5 liter gieter is top!)

Frans 07-09-2022

Makkelijk te bestellen, duidelijke site en zeer snel geleverd. Vriendelijke communicatie.
Kabelshop.nl 22-11-2022

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De service voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Charles 07-09-2022

Prima prijs en snelle levering van een drietal pakjes bijenbekjes om de muizen buiten te houden.

Dave Walraven 07-09-2022

Ik kwam deze shop tegen tijdens het surfen op internet.
Sindsdien staat hij bij mijn favoriete
Kabelshop.nl 22-11-2022

Wat mooi om te horen dat u zo een tevreden klant bent! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Frans 07-09-2022

De voortgang van de bestelling is zeer goed te volgen.
Het pakket werd correct afgeleverd.
Kabelshop.nl 22-11-2022

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

John 07-09-2022

Prima website met makkelijk het juiste artikel te zoeken. Wordt netjes volgens afspraak geleverd in een stevige doos de volgende dag.

Alex49 05-09-2022

Grote keus, scherpe prijs en snelle levering. Heb in mijn browser meteen een bladwijzer aangemaakt voor deze webshop.

Beste Alex49,

Wat fijn dat onze reuze assortiment u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

Guus 03-09-2022

Kabelshop heeft een duidelijke website , lage vraagprijs en levert pijlsnel!

Beste Guus.

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De prijs/kwaliteit voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

H.J.Ploeg 02-09-2022

Mooie shop, veel keuzes, goede producten en een snelle verzending.
De bestelling voldoet aan onze verwachtingen.

Beste H.J. Ploeg,

Wat mooi om te horen dat u zo een tevreden klant bent! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Wytze 02-09-2022

De webshop belooft "Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen in huis". Mooi niet! Het pakje kwam niet 'morgen', niet 'overmorgen', maar pas drie dagen later. En daar werd door Kabelshop niet voor gewaarschuwd.

Arjan 02-09-2022

Duidelijke website, prima product tegen goede prijs.
Echter, waarom als pakketje versturen als het door de brievenbus past.?!?
Bezorging door DHL naar pakket afhaalpunt (buurtpunt thuis) gebracht, die vervolgens niet thuis zijn.
Ondanks een week van tevoren besteld, toch te laat om mee te nemen op vakantie... Bezorging moet beter dus!!!

Marjolein 02-09-2022

Het pakketje was snel in huis.
De oplader doet het prima. Er handig om meerdere soorten apparaten op te laden…

Beste Marjolein,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Een hoogwaardig product voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Pauline 02-09-2022

Was op zoek naar een wespinator en jullie hadden precies de goede en waren ook nog eens de goedkoopste. Ik had hem de volgende dag al in huis, wat met al die zoemende prikkers heel fijn was, zo snel. Dus alles helemaal goed!

Beste Pauline,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met een hoogwaardig product! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

PaceyS 02-09-2022

Voor zover ik mee gemaakt heb is het een goed en eerlijk bedrijf. Had op zaterdag mijn pakket besteld, dn maandag had ik hem binnen.
Verder heb ik geen minpunten,

Beste PaceyS,

Finy 29-08-2022

n' 10 met een griffel, de volgende dag al binnen supersnel het lijkt overtoon wel.
Bedankt voor de snelle service.
Finy

Beste Finy,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Een snelle levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

wim houtenbos 25-08-2022

Prima winkel !!!! Snel, vakkundig en uitstekende levering. Dit tegen een aantrekkelijke prijs. Ik vroeg nog wat extra technische gegevens van mijn eventuele aankoop. Toen ik die heel snel van hen toegezonden kreeg kon ik inzien dat dit dit product prima zou kunnen toepassen en bestelde ik het.
Kabelshop.nl 25-08-2022

Bedankt voor deze mooie aanbeveling, Wim! Wij zijn blij dat wij u zo snel en goed hebben kunnen helpen en doet dit graag bij een volgende bestelling weer! Vriendelijke groet, Webcare Team

Berna 24-08-2022

Tevreden over aankoop en snelle levering van de losse convector.nog niet echt gebruikt ,alleen uitgeprobeerd ,werkt prima!
Kabelshop.nl 25-08-2022

Fijn dat u zo tevreden bent over de aankoop en snelle levering, Berna! Vriendelijke groet, Webcare Team

Gerard 24-08-2022

Op de site staat duidelijke informatie over het product en de levering is snel.
Kabelshop.nl 25-08-2022

Fijn te vernemen dat alles duidelijk was voor u, Gerard! Tot een volgende bestelling. Vriendelijke groet, Webcare Team