Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 346 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

chris 31-05-2023

ik heb geen klachten, snel bezorgt, goede overzicht en uitleg website van kabelshop.nl

Marco 31-05-2023

Snelle levering , goeie aanbiedingen en ruime keus en makkelijk te vinden online
Ik ben tevreden 😊👍

andré van den berg 31-05-2023

Snelle levering en produkt compleet . Netjes afgeleverd bij een door mij aangewezen afhaalpunt dicht bij huis.

Joris 31-05-2023

Deze winkel heeft een breed assortiment. Het bestelde artikel werd snel afgeleverd.

Alexander W.E. Heimel 31-05-2023

Ik kocht een AXA cilinderslot, ‘s avonds besteld, de andere dag al ontvangen, en dat voor een hele scherpe prijs.

Thé thé 31-05-2023

Omdat de hoes niet duur was en VEEL mooier en degelijker is dan ik verwachtte ! Snelle levering ook nog !

Frans 31-05-2023

In de shop was het eenvoudig om het gezochte product te vinden, duidelijke werktekening, zodat het makkelijk was.goede service. Dikke pluim van mij.

Anthonie 27-05-2023

Snelle levering en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik ga hier vaker een kijkje nemen ......

Erik 25-05-2023

Ik vind dit een perfecte firma zeer goede telefonische uitleg en een super snelle levering
1 dag
Ik raad dit iedereen aan om hier te kopen.

Andy 25-05-2023

Good quality cable that was delivered quickly. Easy to use website with very good pricing.

ruggespuit op accu 25-05-2023

Super snelle levering en mooi product voor een goede prijs
Dik tevreden dus .
Groet Jacqueline

Achilles Alexander 25-05-2023

Razendsnelle levering van een product dat ik al lang wilde hebben en niet wist dat het bestond.

marco 24-05-2023

een bedrijf met een zeer groot assortiment. product zeer snel verzonden en ontvangen.

Barrie 21-05-2023

Hele snelle levering
Producten goed omschreven en goede foto’s
Alles klopte
Perfect

Bell Soer 20-05-2023

Afdekzeil is goed en dekt alles af tegen de regen. Er zat alleen een rekening bij van een andere klant van jullie, die een rijstkoker bij jullie heeft besteld. Factuurnummer 2061190.
Kabelshop.nl 26-05-2023

Beste Bell Soer,
Dank voor uw beoordeling en fijn om te horen dat de artikelen naar wens zijn en goed zijn ontvangen. Wij zien dat de klantenservice contact heeft opgenomen met u en melding heeft gemaakt van de situatie. Wij verwelkomen u graag weer terug voor uw volgende online aankopen.
Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

jos 18-05-2023

Hede

Duideljke website, goede informatie, ook technisch de juiste data, makkelijk bestellen en het wordt snel geleverd.

Hans 18-05-2023

De producten kwamen zonder problemen op tijd. De timing voor ontvangst was duidelijk

Erik 17-05-2023

De bestelling en bezorging van het artikel ging snel en zonder problemen, dus naar volle tevredenheid. Minpunt is dat het pakket met daarin een product van weinig gewicht dicht was geplakt met plastic plakband in plaats van een plakband op basis van papier en linnen.

Hendrik 17-05-2023

Kwaliteit niet van hoogste niveau,handleiding zeer summier.
Levering snel en conform afspraak
Hendrik.

Judith 17-05-2023

Op zoek naar onkruid verwijderen hier het goedkoopst aangeboden. Gelijk wat meer spullen besteld voor optimale onkruid verwijdering.
Maandaag besteld en dinsdag al af te halen bij de Buren lockers. TOP.

Bob Manten 17-05-2023

Van het product wat ik zocht was er een ruim assortiment en een aantrekkelijke aanbieding. De site was zeer overzichtelijk voor mij die niet zo handig is in de digitale wereld. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de bezorgtijd. Het product voldeed precies aan de omschrijving op de site. Ik kende Kabelshop niet, maar nu ben ik er enthousiast over.

Winos 17-05-2023

Duidelijke beschrijving, goede voorraadcontrole, was ook echt dezelfde dag nog verzonden. Snelle mails met statusupdates. Dit zijn voor mij tekenen dat de processen op orde zijn en dat straalt vertrouwen uit.

Nils 17-05-2023

Op zondag besteld, maandag in huis. Keurig nette gebalanceerde kabels tegen een superscherpe prijs en service. Dank jullie wel!!

Teya 13-05-2023

Hele gebruiksvriendelijke webshop, alles is snel te vinden.
Bezorging was ook supernetjes en vlug, de bestelde artikelen zijn helemaal naar mijn tevredenheid.
Een aanrader !

Robbie 11-05-2023

Snelle verzending, de kabels zijn van goede kwaliteit en met een sympathieke prijs!