Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 347 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Edith 15-06-2022

Geen enkele klacht dag na bestelling bezorgd. Bestellen en betalen ging ook makkelijk

RTV Lag Landen 10-06-2022

perfect en snel geregeld goeie service, en omdat jullie willen dat hier een heel verhaal komtte staan zal ik er een heel verhaal bij typen watwerkelijke onzin is

Els Colet 09-06-2022

De service is uitstekend .En ze zijn zeer klant vriendelijk
Ook zijn ze niet duur en hebben veel producten .

NB 09-06-2022

Ruim assortiment, perfecte bezorgt, en prima verpakt.
Vanuit Belgie ook in 2 dgn bezorgd. Al enkele keren besteld met volle tevredenheid.
Een reclame in Belgie zou niet slecht zijn ter aanbeveling.
Succes in de toekomst!

Ton 09-06-2022

Ik had niet verwacht dat het assortiment zo breed was, je verwacht alleen maar een aanbod van kabels, goed geprijsd en inderdaad de volgende dag in huis, dat is bij veel shops wel anders

Dick 08-06-2022

De website van de winkel geeft duidelijk aan welk type stekker je voor welk land moet hebben. Klasse!

Ton Stekelenburg 08-06-2022

Geweldige mensen. Prachtige klantenservice met goede adviezen Ook fijn voor ouderen en mensen die minder technisch onderlegd zijn. En dat ook bij n artikel van enkele euro's.
Kortom topzaak!

Geert leenders 08-06-2022

Keurig snel en op tijd bezorgd, voldoet aan de verwachtingen.
Prijs en kwaliteit zijn ook prima

Anton 08-06-2022

Levering was snel en pakketje was in goede staat. Producten werken ook zoals het hoort. Tevreden over de bestelling en de ervaring op de website.

Fred 03-06-2022

Nooit eerder besteld bij de Kabelshop. Nu was de feestverlichting in de tuin stuk en dan wil je wel wat nieuws natuurlijk. Beetje gezellig maken voor de mooie zomeravonden... Lampjes voor bij het zitje en lichtslang voor rond de tuin besteld en was binnen 2 dagen binnen, redelijke prijs en meteen weer aangekleed, ziet er tof uit!

Jack Willen 02-06-2022

Duidelijke website, zeer snelle levering.
Ben zeer tevreden en zal zeker deze shop aanbevelen aan vrienden en kennissen.
Ga zo door!

René P 31-05-2022

Ik had al mijn twijfels om er te bestellen en ze zijn weer waargemaakt door kabelshop.nl.
Een product bestellen (vliegenvanger) die totaal niet werkt (merk blauwpunkt), retouraanvragen krijg je geen reactie op. Toen maar gemaild en zonder een kleine excuses de retour mail naar mij terug gestuurd. Daarin moet je tekst en uitleg gaan geven waarom je het product wil terugsturen. "Product voldoet niet aan de verwachting". Dan krijg je vervolgens een mail dat je zelf de verzendkosten moet betalen, wettelijk incorrect en dat ze 15% verwerkingskosten in rekening gaan brengen. Dus voor een product dat je zonder te zien besteld en dat vervolgens niet doet wat het beloofd ben je sowieso veel kosten kwijt.
Voor mij krijgt kabelshop een dikke 1! oja en wel al binnen 2 dagen een mail ontvangen of je een review wil achterlaten om zo € 45,- te winnen, dat zorgt ook al voor partijdigheid en scheef beeld.
Kabelshop.nl 18-07-2022

Goed dat je dit via deze weg aan ons kenbaar maakt, René. Allereerst excuses dat jouw review eerder over het hoofd is gezien en je daarom nu pas een reactie ontvangt. Zou je een e-mail kunnen sturen naar onze klantenservice met je klantgegevens en klachtomschrijving. Dan kijken wij graag na wat er precies ie gebeurd en wat we hierin wellicht nog voor je kunnen betekenen. Groetjes, het Webcare Team

Maria 26-05-2022

Duidelijke website en gemakkelijk bestelproces. Snelle levering. Prima voor elkaar.

Tony. 25-05-2022

Ruime assortiment, vriendelijke benadering van de klant en super snelle levering, wat kan iemand meer wensen.

Bert 25-05-2022

duidelijke info over prijs, kwaliteit en materiaal; snelle en betrouwbare levering

Tevreden klant. 22-05-2022

Duidelijke website.
Bestelling was uitstekend verpakt en de onkruidbrander werkt perfect.

Ursula 21-05-2022

Vlugge en correcte levering. Trek en tracé systeem fantastisch 🤩 Duidelijke website. Makkelijk te vinden.

Joost 19-05-2022

Prima online shop, snelle levering, goed ingepakt, zeer voordelig geprijsd. Ik adviseer vrienden en kennissen om hier hun bestelling(en) te plaatsen!

Sharon 19-05-2022

Snelle levering! Mooie tas. Blij mee.
Gratis verzending. Tot een volgende keer.

Wilma 19-05-2022

zeer overzichtelijk, groot assortiment en snelle levering met correcte afhandeling

Bovo 19-05-2022

Voor mij onbekende webshop maar zal zeker vaker bestellen. Vandaag besteld morgen in huis maken ze waar. Product snel en in goede staat geleverd.

Awilbers 18-05-2022

Makkelijke site, snelle verzending, goed verpakt , goede service, artikel was zoals beschreven

Rob Rentenaar 18-05-2022

Snelle levering en prima communicatie. Ik had overigens niet verwacht dat ze bij kabelshop.nl ook iets anders dan kabels zouden hebben. Had hier zelf ook nooit gekeken dus mooi dat ik google search werd doorverwezen.

Theo 18-05-2022

Super prijs en levering. Had niet verwacht dat Kabelshop zooooooo veel artikelen had

Adwina 17-05-2022

Wel een snelle levering, maar als het artikel niet deugt is het moeilijk om dit te retourneren. Je moet via een contact formulier een retour aanvragen en het kan tot 5 werkdagen duren voordat je de retourgegevens hebt en het artikel daadwerkelijk kunt retourneren. Dit is WAARDELOOS en moet sneller. Ook de antwoorden via de chat lijken nergens op. Er wordt nog niet geprobeerd je reourinformatie te versnellen