Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 347 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Monique 13-11-2022

Razendsnelle service, gebruiksvriendelijke site. Dag na bestelling bezorgd.

Beste Monique,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De snelle service voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Cor Koorneef 11-11-2022

De artikelen voldoen aan de opgegeven specificatie. Zeer snelle levering. Snelle afhandeling.

Beste Cor Koorneef,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Aad 10-11-2022

De gevraagde producten zijn binnen een 1 dag geleverd goed verpakt en na controle in uitstekende staat
Zou iedereen op dit moment dit bedrijf aanraden.
Maar hebt natuurlijk nog niet de ervaringen als er iets fout gaat

Beste Aad,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze service zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

l.i. vanAst 10-11-2022

na een telefoontje met de helpdesk
waar ik mijn product kon vinden
heb ik mijn bestelling gedaan en is goed en snel afgeleverd
geen raar gedoe
gewoon goed

Beste l.i. van Ast,

Wat fijn dat onze service u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

rob 10-11-2022

in de avond laat besteld volgende dag in huis. perfect, precies zoals beschreven stond, netjes in goede stevige verpakking, netjes omschreven dat het een brievenbuspakketje betrof, nette prijs kwaliteitsverhouding. ik hoop dat deze firma lang blijft bestaan.

Goedemiddag Rob,

Wat mooi om te horen dat u zo een tevreden klant bent! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Ernst 10-11-2022

Vraag aan klantenservice snel & correct beantwoord.
Leverings- en betaalvoorwaarden naar wens.
Leveringstijd snel, zoals beloofd.

Beste Ernst,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze service op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Edward 10-11-2022

Alles is goed gegaan, de site was diudelijk en de levering was snel, zoals belooft !!

Goedemiddag Edward,

Lisa 09-11-2022

Overzichtelijke website met breed aanbod! Prijzen zijn elders niet zo scherp als bij kabelshop.nl
De volgende dag in huis, goede service

Beste Lisa,

Arie 09-11-2022

Vond bij Kabelshop.nl wat ik zocht en voor een goede prijs. Bovendien snelle levering.

Beste Arie,

Wat fijn dat onze reuze assortiment en prijs/kwaliteitverhouding u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

Mies 09-11-2022

Ik kreeg de bestelde spullen meteen de volgende dag ! Vanaf het moment dat de bestelling geplaatst was werd er gecommuniceerd over de order en levering ! 😃👍

Goedemiddag Mies,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij zien u weer graag terug op de website.

AJ 09-11-2022

Gewoon heel goed. Op zondag besteld en maandag werd het al bezorgd. Echt top! Ook het product (RCA stereo kabel) voldoet volledig aan mijn verwachting.

Beste AJ,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met de levering en kwaliteit van onze producten! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Gerrit 09-11-2022

Heb oplader en batterijen gekocht.
Ander dag was alles netjes in huis!
Pluspunt was dat de batterijen al opgeladen waren.

Beste Gerrit,

Bedankt voor uw leuke review! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Ahmed 02-11-2022

Een displayPort kabel besteld en gelijk de volgende dag ontvangen zoals op de website aangegeven is !!

Beste Ahmed,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze snelle levering zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Peter 02-11-2022

CAT6 kabel voor outdoor gebruik op rol buitengewoon snel geleverd tegen een goede prijs.

Beste peter,

Wat fijn dat onze prijs/kwaliteitsverhouding u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

geen 02-11-2022

op zondag besteld en op maandag al om een uur of twee in huis.
zeer snelle service, houden zo

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De snelle levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Stef 02-11-2022

Goed en overzichtelijk de site s'avonds bestel en inderdaad de volgende dag bezorgd, dus heel snel.

Beste Stef,

Bart 02-11-2022

Tevreden over de service , Niet tevreden over het emailstalken achteraf . deze terreur zou toch eens eenvoudig dienen op te houden . minimaal via de vraag of het wel gewenst is en zeker eenvoud stop te zetten middels een fatsoenlijk werkende link

Angelique 26-10-2022

Prima. Makkelijk bestellen, overzichtelijk. Snelle levering. Helemaal naar tevredenheid.

Goedemiddag Angelique,

Twan Konings 26-10-2022

Alles goed verlopen, alleen had ik het eerste product gekocht en later bleek dat het beste was dat ik hierbij nog een ander product van jullie moest gebruiken. 2 x extra verzendkosten anders had ik helemaal geen verzendkosten hoeven te betalen, daarom geen 9 of 10

Angela 26-10-2022

De reden waarom ik een 10 geef, is de snelheidvan leveren. Ik heb mijn bestelling woensdagavond 19 okt gedaan en donderdagmiddag 20 oktober ontvangen.

Beste Angela,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze snelle levering op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Ria 22-10-2022

Na bestelling op duidelijke site was het de volgende dag al in huis, goed verpakt zodat het heel blijft.

Goedemiddag Ria,

Eddie 19-10-2022

Veel keuze en word altijd snel bezorgd.
Nooit problemen gehad dus als ik wat nodig heb is het eerste waar ik kijk hierzo.

Beste Eddie,

Wat fijn dat ons reuze assortiment u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

Marijke 19-10-2022

Hier houd ik van!
Bestellen en hopla, de volgende dag in huis!
Beter kan niet!
Ik kies voor Kieskeurig.nl!!

Beste Marijke,

Peter de Boer 19-10-2022

Alles werd zorgvuldig en snel afgehandeld. De kabel werkt uitstekend. Opnieuw ben ik erg tevreden over de Kabelshop.

Beste Peter,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De kwaliteit van de producten voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Ankie 19-10-2022

Nadat ik al eerder kabeltjes had gekocht nu ook ledlampen aangekocht. Grote keuze en duidelijke omschrijving van de artikelen. Netjes op tijd geleverd in deugdelijke verpakking. Deze tevreden klant bespaart nu veel op de verlichting in het gehele huis