Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 344 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hans 19-04-2023

Avond er voor besteld en de volgende morgen al bezorgd.
Dat is pas snelle levering

Anja van der laan 19-04-2023

Ik bestel niet weer bij kabelshop zak meststof open geweest en dicht geplakt gewicht veel minder, en dit krijg je gewoon thuis bezorgd, slordig.

Gerrit 19-04-2023

Mooie prijs en een snelle levering. Denk dat ik in de toekomst nog wel meer
Gebruik gaat maken van deze winkel

Paul 19-04-2023

Kabelshop, je verwacht het inderdaad niet maar ze hebben het wel. Ik bestelde graszaad en onkruidbestrijdingsporducten. Op zondagavond en dit werd de volgende dag in de middag al geleverd. Helemaal super.

Jaap 15-04-2023

Snelle afhandeling ,en een snelle levering,
Alles netjes en snel afgehandeld.

mees 13-04-2023

snelle levering binnen 24 uur, geleverd wat besteld volgens de specificaties en onbeschadigd

John 09-04-2023

goed product geleverd zeer tevreden. informatie en levering kwalitatief perfect.

J vander Veer 07-04-2023

Bestelling keurig op tijd en geen zinloze grote verpakking. Snelle reactie en correctie van link in email. Top

Fred M. 06-04-2023

goede kwaliteit producten voor goede prijs , snel en goed verpakt geleverd.

Beste Fred,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze service op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Theo Oldenburg 05-04-2023

Een scherpe prijs en een zeer snelle levering van de slakkenkorrels. We zijn meer dan tevreden.

Beste Theo,

Wat fijn dat onze prijs en kwaliteit verhouding u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

goednieuwsjournaal.nl 05-04-2023

Zeer nette prijzen en daarnaast verzendkosten die klantvriendelijk en logisch zijn. Ik kan er alleen maar complimenten over geven.

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze service zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Guido 03-04-2023

Heel snel de bestelling gekregen. Goeie service en prima producten. Ik beveel iedereen de Kabelshop aan.

Beste Guido,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze snelle levering op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Henk 31-03-2023

Was makkelijk te vinden op internet ,precies wat ik zocht ook snelle levering super

Beste Henk,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Arie Bombarie 30-03-2023

Prima en snelle service.
Maar waarom ik perse 75 tekens in deze motivatie moet opgeven wordt me onduidelijk

Beste Arie Bombarie,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Een snelle levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Mart 30-03-2023

De specificatie van het gekochte product komt niet overeen met de praktijk.

Cheshire 29-03-2023

Super snelle levering. De tuinaarde bleek echter potgrond, maar of ik heb het verkeerd besteld of ik had toch naar het tuincentrum moeten gaan!

Beste Cheshire,

Josephine 29-03-2023

De kabelshop hweft het prima gedaan. Heel snel geleverd, supergoed ed verpakt en prima in orde.

Beste Josephine,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze snelle levering zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Jan 22-03-2023

In eerste instantie verbaasd over het enorme assortiment, maar wel heel tevreden dat ik alles kon vinden wat ik zocht. Tel daarbij op de zeer snelle verzending en goede kwaliteit van de artikelen evenals de realistische prijs, en je hebt een zéér tevreden klant erbij.

Beste Jan,

Wat mooi om te horen dat u zo een tevreden klant bent! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Erna 22-03-2023

Zeer gebruiksvriendelijk website en de (snel) geleverde producten zijn zoals omschreven. Ben erg tevreden.

Beste Erna,

Wat fijn dat onze gebruiksvriendelijke website u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag wanneer dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

Gvm 22-03-2023

Juiste product, op voorraad en goedkoop maar goede kwaliteit en snelle levering

Beste Gvm,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Een hoogwaardig product voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Rob Hendrikx 22-03-2023

Heldere website. Goed advies. Adequate levering. Kwalitatief goede materialen.

Beste Rob Hendrikx,

MICHEL 22-03-2023

Prima kwaliteit combi.schakelaar/stopcontact (zwarte variant) , voor een lage prijs!

Beste Michel,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze prijs/kwaliteit zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Waterman 22-03-2023

Kabelshop gekozen, waarbij een paar factoren essentieel waren: de zeer scherpe prijsstelling; de snelle levering en de aangeleverde verpakking was perfect. Een eerste kennismaking die goed bevallen is.

Beste Waterman,

Ingeborg 22-03-2023

Via Google mijn product gevonden op de website van kabel. Goede prijs/ kwaliteitsverhouding.

Makkelijk te bestellen en vlot geleverd.
Een aanrader!!

Beste Ingeborg,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze prijs/kwaliteit! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

M Pluimert 16-03-2023

Duidelijke site met veel verassende producten. Soepel bestelproces, goede en snelle levering.
Kabelshop.nl 17-03-2023

Beste M Pluimert,