Deze score is gebaseerd op 786 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Laura 31-07-2022

Gebruiksvriendelijke website, goede aanbeveling ben, vlotte levering en puike klantenservice indien er iets misloopt.

Carpe83 31-07-2022

Ik ben al heel lang gebruiker van cool blue. En nog nooit problemen gehad. Altijd tijdig geleverd. Goeie garantie policy. Kwaliteitsvolle producten.

GertH 30-07-2022

Goede en accurate omschrijving van de producten. Gebruiksvriendelijke webshop. Veilig betalen. Overzichtelijke bestel in. Duidelijke en snelle communicatie van bestelling tot levering. Accurate inschatting van lever tijd. Zekerheid op authentieke producten. Aanrader voor vrienden en collega’s.

Irene V. 30-07-2022

Combinatie winkel en website. Zeer klantvriendelijke info m.b.t. leveringstijdstip.

Tom 30-07-2022

Een beleefde en vlotte bediening, werd goed geholpen met de installatie van de watch op de gsm v1n mijn zoontje.

Raf 30-07-2022

De site is zeer gebruiksvriendelijk. Heb mijn bestelling laten toekomen in de Coolblue-winkel in Oostakker (Gent). Alles was perfect in orde. Bovendien werden we in de Coolblue-winkel in Oostakker (Gent) te woord gestaan door een deskundig en zeer vriendelijke persoon.

Marco 30-07-2022

Snelle afhandeling, van bestelling en levering met de bakfiets. Jammer dat de voorgestelde accessoires niet kloppen bij het bestelde item. Bij de nimbus+ game controller stellen jullie een USB-A naar USB-C kabel voor, terwijl zo bleek na het uitpakken dit een USB-A naar lightning kabel moet zijn. Nu ga ik niet moeilijk doen over een kabeltje van 10 euro, maar het is jammer dat dit verkeerd wordt voorgesteld. Gelukkig heb ik genoeg lightning kabels liggen, dus het was voor mij geen probleem en die usb-c kabel zal ook nog wel eens ooit van pas komen. Jammer van die misser, anders was het cijfer hoger uitgevallen

Kenzo 29-07-2022

Uitstekende klantenservice! Doen zo veel mogelijk leveringen zelf, waardoor er zelden leverproblemen zijn. Ik zelf heb nog nooit problemen met hun gehad.

Ronnie 29-07-2022

Goede service zoals beloofd nemen de tijd voor levering en wacht om te kijken of alles oké is zeker die oled televisie is heel fragiel namelijk

Carlo 29-07-2022

De site is gebruiksvriendelijk, eenvoudige betaling, de levering was de volgende dag al gearriveerd zoals beloofd.

Rudy 28-07-2022

Perfecte levering snel en goed verpakt
Ik heb een tweedekansje gekocht mooie korting 39 euro en je ziet er niets aan het product (Dji mini 2)
tweedekansje zijn echte aanrader mooie korting
Coolblue is voor mij de website snel en verzorgd
Echt een aanrader

Robbert 28-07-2022

Correcte prijs, snelle levering, duidelijke productinformatie wat keuze gemakkelijker maakt

Johny 28-07-2022

Levering al 3 keer uitgesteld, en.nu plots is het adres onbereikbaar????
Andere leverancier zoeken ipv post.nl.

Wouter 28-07-2022

Alles was zeer duidelijk omschreven bij het product en de levering verliep snel & vlot.

Jonas 28-07-2022

Na 12 uur in huis, zelfs op zaterdagavond besteld en zondagmiddag in huis. Veel nuttig advies op online shop zelf.

Gino 27-07-2022

Duidelijke info op website, zeer goede communicatie voor leveringstijdstip.
Mail dat er 's nachts een tijdstip van levering komt en 15´ voor levering telefonisch verwittigd.

Thibault 27-07-2022

Veel details over producten op de site . Snelle levering, maar de leveringsuren klopten niet waardoor mijn pakje bij de buren werd afgeleverd. Verder alles in orde.

Jim 27-07-2022

Met de levering van producten van Cooblue heb ik nog nooit problemen gehad. Ze zijn er altijd op de afgesproken dag en op de afgesproken plaats

Fleur 27-07-2022

Vertrouwen in 'Coolblue's keuze', eerlijke en uitgebreide productinformatie en snelle service/levering.

Bertus 27-07-2022

Steeds correct ! Redelijke prijzen en degelijke garantie ! ook wanneer men iets wil retour zenden , prima !

Ben 26-07-2022

5 hard gekookte eieren kostte me een nieuwe kookplaat (eigen schuld) voor de nieuwe had ik asap nieuwe inductie potten nodig en daar was Robin Hood in de vorm van Coolblue.
Nog vlug in de avond besteld en de volgende ochtend kon mijn echtgenote opnieuw koken, inclusief nieuwe pannenkoeken pan.
Die laatste icm de snelle levering en service heeft me gered!
Nieuwe kookpotten en een tevreden echtgenote, wat wil een mens meer?
(Btw, Ik heb toch besloten nooit meer eieren te koken)

Marc Verschueren 26-07-2022

Dichtbij gelegen en bovendien conforme marktprijzen ( na vergelijk met BOL.com identiek bij laatste aankoop)

Henri 25-07-2022

Stipt op tijd, op 1e verdieping geleverd , verpakking en oud toestel meegenomen ! Top!

Joeri 25-07-2022

Beste winkel ooit! je kan er alles vinden, nu ik had een eco product gekocht en gaan afhalen supervriendelijk personeel!

??? 25-07-2022

Vlugge afhaalmogelijkheid - zeer vriendelijk bediend en hulp voor in te laden en wat een grote mooie winkel.
Was de eerste keer.