Deze score is gebaseerd op 786 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frans 19-06-2021

Levering was in orde , verpakking was goed beveiligd en vriendelijk door BP gebracht.

Gerald 19-06-2021

Snelle levering, vriendelijke bezorger, goede info en nuttige tips die je meekrijgt

marc vda 19-06-2021

bij coolblue heb je grote keuze in heel veel artikelen. En de levering door coolblue verloopt zeer uitstekend. Alles is tot in de kleinste detail uitgedokterd, zodat je tot op de minuut weet wanneer ze leveren.

chloe 19-06-2021

Zeer duidelijke overzichtelijke site met een goede keuzehulp.
Snelle levering, producten zitten stevig verpakt.
Prijs altijd goed!

Cloet Daniel 18-06-2021

Goede en snelle service plus heel veel artikelen beschikbaar en goed op de hoogte gehouden wanneer het artikel er zal zijn . Ben heel blij met Coolbleu ik zal nog veel bestellen langs deze weg

Joris 18-06-2021

Snel geleverd, zoals aangegeven op de site, en duidelijke en eerlijke communicatie.

Bart 18-06-2021

Coolblue is de meest correcte webshop die ik ken. Altijd tijdige en correcte levering. Eénmaal een packet gehad dat niet is toegekomen. Dit werd zonder problemen opnieuwe verstuurd. Niet de prijsbreker, maar top service (inclusief dienst naverkoop).

maritta collewaert 18-06-2021

eerste maal bestelling geplaatst en ik ben super tevreden, zowel over het toestel en de goede en snelle levering. Ook heel vriendelijke bestellers. nu weet ik waar ik moet zijn als ik nog iets nodig heb. top!!!!! dank u

Renate Cools 18-06-2021

Helemaal geen opmerkingen! De zaterdag besteld, ik had het dringend nodig, de zondagmorgen was het hier!!

Ronny 18-06-2021

Bestelling binnen 1 dag, zoals beloofd, geleverd. Maw een perfecte service. Alles ook mooi verpakt. Coolblue is zeker een aanrader.

Kurt 18-06-2021

Goede prijs van het toestel.
Snelle levering.
Alles geleverd zoals gevraagd. Niks van opmerkingen

DenDanny 17-06-2021

Zelfde prijs als elders. Zeer snelle levering (zondagavond besteld, maandagmiddag geleverd). Levering per fiets, wat je nog bij niet veel leveranciers ziet.

Karen 17-06-2021

Naast de goeie kwaliteit van de producten is de klantvriendelijkheid van alle medewerkers top!!

PG 17-06-2021

Snel gevonden, vlot besteld en nog vlotter geleverd aan huis.
Duidelijke website en alle informatie klopt !

Maurits 17-06-2021

effectief 's avonds besteld en de ochtend daarop geleverd ! Apparaat in kwestie beanwoordt volledig aan beschrijving en beoordelingen.

Daniel 17-06-2021

Het is niet de goedkoopste online shop, maar je bent zeker van de kwaliteit van het product, dat het product in voorraad is en dat het vlug geleverd wordt.

Kerremans 16-06-2021

Zeer duidelijke website met goede uitleg bij elk artikel.
Hele snelle levering, zelfs op zondag!
Artikel stevig verpakt en in perfecte staat 👍
Wij zijn fan!

PS: zelfs de reclame op tv is leuk 😁

MARIE-JEANNE 16-06-2021

Zijn snel en zeer correct
zeer tevreden over de service
makkelijke website en duidelijke beschrijving van de items

Fil C 16-06-2021

Coolblue blijft een bestaande zekerheid in het oerwoud van aanbieders. Er is mogelijk altijd wel ergens een schijnbaar goedkoper alternatief te vinden, maar toch is het belangrijk om het totaalpakket van beschikbaarheid van producten en informatie en de heel snelle leveringstermijn in overweging te nemen. Bovendien beschikt Coolblue over een heel eenvoudige return-policy.

Meuwissen 16-06-2021

Supersnelle levering op zondag en pas zaterdagavond besteld!
Goede afhandeling!

Sandra 16-06-2021

Coolblue is heel gebruiksvriendelijk, je kan heel gemakkelijk producten gaan vergelijken. Tips meekrijgen die helpen bij de keuze van het apparaat.

Luc 15-06-2021

Snelle en correcte levering. Product van hoge kwaliteit. korting voor tweede kans mooi meegenomen.

CathyC 14-06-2021

Perfectie bestaat niet maar Coolblue komt toch heel dichtbij. Ben fan van de bakfietslevering maar bovenal van de top klantenservice.

Chiel 14-06-2021

Duidelijke communicatie
Vlot plannen van leverdatum
Tijdig verwittigen van komst
TOP-service

Jorien 14-06-2021

Gemakkelijk te filteren, goede vergelijkingsfunctie, snelle levering, goede garantieperiode, competitieve prijzen