Deze score is gebaseerd op 786 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Owen Frid 14-05-2023

De snelheid en correctheid van uw bedrijf kan enkel wedijveren met de klantvriendelijkheid van uw personeel en ik graag en in het volste vertrouwen bij jullie koop en mij als klant steeds belangrijk voel !

Manu Jacobs 14-05-2023

Correcte service en prijs-kwaliteitverhouding. Handige app en enorme klantvriendelijkheid.

Jonas Vanderschueren 14-05-2023

Al enkele jaren doe ik het grootste deel van mijn tech aankopen via Coolblue en ik ben hier steeds erg tevreden over geweest. Hun klantendienst is vlot bereikbaar en uiterst behulpzaam, verzending gaat altijd vlot, idem met ruilen of retourneren. Bijzonder interessant zijn hun Tweedekans-producten: tot nu toe zijn de beschrijvingen en foto's altijd accuraat geweest en kon ik een fikse korting krijgen op mijn aankopen. Een aanrader dus!

Carolien 14-05-2023

Overzichtelijk website, 2dekansjes worden aangeboden, snelle levering en goede service.

Willy 13-05-2023

Perfecte service,alle producten op voorraad.
Vriendelijke en vlotte bediening en degelijke uitleg over de aangekochte goederen.
De zeer vlotte bereikbaarheid in Hasselt.
Van de auto bijna rechtstreeks de winkel in
Laatste : de prijs !!!!!!
Zeer tevreden over mijn aankoop

Watteyne 12-05-2023

Omdat de andere website het niet had heb ik het hier besteld. Service is goed!

Paul Smekens 12-05-2023

Perfecte service. Na 18:30 nog goede telefonische ondersteuning, goede productkennis.

Ludo 11-05-2023

een goede prijs en een goede kwaliteit en snel geleverd op de aangegeven tijd

Lily 11-05-2023

Heel veel keuze, aanvaardbare prijzen , snelle en correcte levering. Website zeer gebruiksvriendelijk.

Frank 11-05-2023

Ruim assortiment. Vergelijkingsmogelijkheden. Snelle verzending. Post-mailing service met handleidingen en montagevideo's.

Erik 11-05-2023

Zeer makkelijke webshop die overzichtelijk is .De bestelling is zeer snel geleverd met zeer vriendelijk en professioneel personeel alles goed en duidelijk uitgelecht over de bediening en het onderhoud man mijn droogkast .

Wendy 11-05-2023

Product voldoet volledig aan de beschrijving . Hit , tips en tricks bij het artikel is een leuk extra .
Top

Elien 11-05-2023

Supermakkelijke en informatieve site om te bestellen wat je nodig hebt. Je krijgt nog extra tips van toebehoren en ook veel informatie. Bovendien werd mijn bestelling heel vlot geleverd en had ik alles de volgende dag in huis.

Paul J B 11-05-2023

Website is duidelijk en eenvoudig te gebruiken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader.

Bert 11-05-2023

Makkelijke site, producten goed te evalueren door de vele recensies. Snelle levering.

Jan Joris 10-05-2023

Uit de grote keuze uit Garmin smart watches heeft Coolblue mij geholpen om relatief snel een keuze te maken. Dat was op zondagavond om 21u30. Op maandagochtend 8u32 kreeg ik een email dat mijn pakje met de horloge aan het afhaalpunt werd geleverd. Wat wil je nog meer? Oh ja, een zeer scherpe prijs, in ieder geval een stuk lager dan bij Garmin zelf.

Robin 09-05-2023

Al een tijdje op zoek naar een NAS, maar de prijs bij de meeste webshops hield mij tegen. Coolblue kon echter de scherpste prijs bieden en direct de dag nadien leveren. Dit gekoppeld met hun uitstekende service na verkoop, was de keuze voor hun een no-brainer.

Harold 09-05-2023

Dag na bestelling al vroeg aangekomen, alles correct en goed verpakt , extra goede klantenservice dus
Coolblue is mega cool.

Sl 09-05-2023

Een goeie service. Zeker met de leuke verpakkingen en reclames. Levering is snel en vlot

Frank 08-05-2023

S avonds besteld , 's anderendaags in de voormiddag geleverd , zeer vriendelijke man die mij een 15 tal minuten voor aankomst telefonisch verwittigd had dat ie ging langskomen.
Suoer service
Dikke duim

Dami 08-05-2023

Een kwartier voor de aankomst vd bestelling kreeg ik plots bericht dat de bestelling niet doorging wegens een serienummer fout. De volgende dag wetd correct geleverd.

Tom D. 08-05-2023

groot aanbod - heel gestructureerd en netjes - strakke procedures - goede prijzen

MAGGIE 08-05-2023

Het was de eerste keer dat ik iets bij Coolblue bestelde. Alles is zeer vlot verlopen, omdat we even niet thuis waren is het pakje bij de buren afgegeven, de chauffeur vermeldde erbij dat het niet nodig was dat de buren ons verwittigden, want hij deed dat zelf met een mailtje. Schattig detail: in de mail stond: afhaalkosten: 1 koekje ;-)

LACA 08-05-2023

De levering was OK.
De enige negatieve opmerking gaat over de verpakking, t.w.: "Waarom is het nodig om een toestel dat in een kartonnen doos verpakt is met die door in een nog veel grotere doos te plaatsen om het zo bij mij af te leveren?"

GG 08-05-2023

Goede prijzen en snelle levering. Goede uitleg en filmpjes te vinden over het gebruik van het product.