Deze score is gebaseerd op 788 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Vighor 10-07-2023

Zeer tevreden van Coolblue. Heb afgelopen week een thrustmaster t300 gekocht. Deze was 2e hands (nieuw in originele beschadigde doos). Ondanks dat dit een geretourneerd product is, ben ik er zeer tevreden over. Alles was netjes en mooi ingepakt in de doos. Het product is dus top, met zeer snelle levering en duidelijke track and trace.

Tom 10-07-2023

Veel keuze, gemakkelijk iets terug te vinden en goed manier van filteren van de zoekresultaten. De levering was ook zeer snel.

Luc 10-07-2023

Duidelijke website waar het mogelijk is om op een makkelijke manier wasmachines te vergelijken met alle relevante gegevens. De levering gebeurde netjes op het afgesproken uur met zoals beloofd 20min op voorhand een telefoontje van de plaatser. Het toestel werd correct geïnstalleerd en ze namen de oude wasmachine en al het verpakkingsmateriaal mee. Top

Peter 10-07-2023

Nauwkeurige beschrijving, correcte levering, zoals afgesproken de volgende dag.

Peter 10-07-2023

Aangename winkel en vooral vriendelijk personeel.
snel en vlotte afhandeling van mijn bestelling.

geert 10-07-2023

het aangekochte artikel is perfect! maar de levering door POST.NL is rampzalig geweest. zeer onbeleefde koerier en mijn onderarmen vertonen nog steeds blauwe plekken !!!. het pakket, een stofzuiger, werd letterlijk toegeworpen!!

FP 09-07-2023

Eens product gekocht, laat Coolblue de klant in de steek voor levering noodzakelijke onderdelen.
Betreft Hoover draadloze steelstofzuiger. Eerst met filter die Coolblue ... zelf aanraadt regelmatig te vervangen, de dag nadat ik hem kocht, december 2021, nu met een extra batterij.
Reactie Coolblue zowel vandaag als december 21 toen het toestel aangekocht was 'Wat jammer dat je deze ervaring hebt ontvangen. Kan je ons voorzien van een ordernummer, dan kijken we met je mee'
Vervolgens alle details gegeven, antwoord: gewoon doorverwijzen naar de fabrikant, zonder zelfs contactgegevens op te geven. M.a.w klant, trek uw plan.

Goede raad, alvorens iets te kopen bij Coolblue waarvoor filters en batterijen moeten vervangen worden, overtuig u dat ze noodzakelijke accessoires kunnen leveren, zoals hun Belgische concurrenten.

Martin Mertens 09-07-2023

Er was beloofd dat mijn aankoop vrijdag zou geleverd worden.
Niet dus. Ik wacht nog op een nieuwe datum van levering

Koen Verstraete 09-07-2023

levering van mijn Garmin sporthorloge nog steeds niet toegekomen (na 3 dagen)

Melissa De Gusseme 09-07-2023

Altijd vlotte service, nooit geen problemen! Goede omschrijving van de producten en voldoende keuze in het assortiment! Al jaren een van mijn favoriete webshops!

Kristien 09-07-2023

Zeer gebruiksvriendelijke site.
Leuk dat je producten met elkaar kan vergelijken.
In 1 oogopslag zie je de verschillen tussen de gekozen producten.
Van zodra de bestelling geplaatst, ontvang je een tijdslot van 4 uur. In de nacht ontvang je een tijdslot van 1 uur. Een kwartier voor de levering kreeg ik telefoon om te zeggen dat mijn bestelling eraan kwam.
Mijn bestelling was zelfs vroeger dan gepland!
De vriendelijke coolblue-man leverde mijn toestel en nam het oude mee.
TOPservice!

Verlinde Tom 09-07-2023

Ik heb al enkele items gekocht bij Coolblue, alles was altijd in orde. Zowel product als levering.
Er staat voor mij voldoende info bij de producten. Met de optie om dezelfde producten te vergelijken, vind ik het gemakkelijk om een keuze te maken. Eenmaal heb ik voor een dashcam de garantie gebruikt, alles was in orde geregeld.

Catharina Van Opdenbosch 08-07-2023

Omdat het "maar" om een kleine TV ging, werd het gedelegeerd naar PostNl en veel te laat de deur in geduwd. Wat de installatie betreft: trek je plan. Niet leuk als je niet weet hoe het moet en je oudere moeder bang is dat je geëlektrocuteerd gaat worden.
De Tv staat hier nu, en wie gaat dat ding installeren? Enkel de "grote" installaties zijn de moeite waard? Wij kregen enkel een mail met instructies, dus het is echt van "trekt uwe plan" want het heeft niet genoeg gekost.

Elke 08-07-2023

Snelle en vlotte levering
Goed artikel
Goede beschrijving
Goede prijs
Makkelijk te vergelijken

Lie 08-07-2023

Een applaus voor jullie tweedekans'jes! Iets minder geld betalen en tegelijk helpen een tweede kans te geven aan materiaal van bijna evengoede kwaliteit. Leuk en ferme voorstander van!
Ook super dat mijn bestelling per fiets werd getransporteerd!

koen 08-07-2023

producten worden zeer snel geleverd de dag nadien al en zijn zeer goed verpakt

RobinL 08-07-2023

Enorm snelle en vriendelijke service! Ik was meteen aan de beurt en werd zeer vriendelijk onthaald! Ik ga vast en zeker nog eens terug!

Sandra 08-07-2023

Handige zoekfilter
eenvoudig om toestellen te vergelijken.
vlotte bestelling

geen 07-07-2023

Dinsdag 4 juni in de vooravond besteld EN betaald. Volgens de reclame ...de dag nadien geleverd. Niets van. Mail van post.nl op woensdagmorgen dat de levering een dag later- donderdag - ging plaats hebben. Donderdagavond een briefje in de bus gevonden ... levering gedaan in het contactpunt post.nl en af te halen vanaf 15 uur de dag nadien = vrijdag 7 juni. Vandaag vrijdag om 17.30 u was het pakje nog niet aanwezig in het afhaalpunt. Er wordt mij aangeraden om morgenvoormiddag (zaterdag 8 juni) nog eens langs te gaan. En dan de reclameboodschap = vandaag besteld = morgen geleverd.

Dwayne H. 07-07-2023

Ik heb 't gevoel dat Coolblue m'n bestelling zo snel mogelijk voorbereid, ookal werd m'n bestelling deze keer niet op tijd geleverd. de communicatie is goed en de informatie op de website helpt me bij het maken van mijn keuze, ik vertrouw vaak op Coolblue's beste keuze als ik niet 100% zeker ben welk product ik moet kiezen.

Zeer tevreden 07-07-2023

De opbouw van Coolblue vind ik bijzonder knap. In het aankoopproces wordt men begeleid door uitgebreide filmpjes met veel informatie. De afrekening en levering gaan bijzonder snel en vlot met de nodige 'human touch'. In het naproces ontvangt men een mail met handige tips en de uitleg van installatie. ik denk niet dat er nog een meer efficiënt aankoopproces op poten kan gezet worden.

Jan 07-07-2023

Grote voordeel tov andere webshops is de duidelijke communicatie ivm bestelling en vooral levering met een veel exacter uur van levering. Zodat je geen hele voormiddag of namiddag thuis moet zijn. De prijs is niet de laagste die je online vindt, maar de service is uitstekend. In het verleden ook al eens iets moeten terugsturen en opnieuw een nieuw product gekregen zonder veel gedoe.

Roseb 06-07-2023

Duidelijke omschrijving van de artikelen.
Snelle service en goeie communicatie over de levering

Boris 06-07-2023

De website van Coolblue is helder, intuïtief en gemakkelijk te navigeren, waardoor je gemakkelijk vindt wat je nodig hebt. Informatie over de producten is gedetailleerd en inclusief eerlijke, onbevooroordeelde recensies van andere klanten, wat erg helpt bij het maken van een geïnformeerde beslissing. De levering is snel, de communicatie erover tijdig en informatief.

Dirk EA 06-07-2023

Allereerst ben ik op zoek gegaan naar de website van de producenten om mijn product te selecteren.
Daarna heb ik dit specifieke product gezocht bij verschillende webshops.
De meest duidelijke presentatie en informatie vond ik bij Coolblue.be.
Daarenboven was de prijs correct en de levertijd heel kort.
Ik heb dan ook het "gesofisticeerde" product binnen de 24 u in een perfect veilige verpakking aan huis geleverd gekregen, in volledige en perfecte staat.
Daarenboven verraste een mail met tips & tricks voor installatie en goed gebruik mij. Deze was heel erg welkom.
Daarenboven vond ik ook een mail met het factuur.
Een mooi afgewerkt service van start tot finish! En een korte follow-up om de klanttevredenheid te meten.
Wat wil je nog meer...