Deze score is gebaseerd op 788 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

The noodle mummy 26-04-2021

Al jaren klant met goede ervaring keer op keer met of zonder retour zendingen ook telkens optijd en netjes geleverd

Valerie Nachtergaele 26-04-2021

heel makkelijk om via de zoekfunctie het gewenste artikel op te zoeken
heel makkelijk om bestelling te plaatsen en deze online te betalen via de bancontactapp
supersnelle levering

Klant 26-04-2021

Heel veel keuze aan elektronica
De vergelijkingsmogelijkheid helpt bij het maken van keuze
Heel veel technische informatie

Ann Dermaut 26-04-2021

Heel overzichtelijke website, uitgebreide informatie van de producten.
's Avonds besteld en 's morgens met de fiets aan de deur geleverd, top service! :-)

Lieve 25-04-2021

Stipte levering, vriendelijke mensen een heel duidelijke en correcte uitleg.

Robby 25-04-2021

Super-snelle levering van Miele-wasdroogcombinatie (wat op dit ogenblik niet evident lijkt bij sommige andere winkels), vlotte en correcte levering, vriendelijke bezorgers. Levering met twee personen, zodat ik niet hoefde te helpen in deze corona-tijden. Kortom: zeer tevreden!

Bjorn M 25-04-2021

Coolblue gekozen omdat we snel een nieuwe vaatwasser nodig hadden. Besteld om 14u - de volgende ochtend om half negen stond hij er. De koeriers waren super-vriendelijk én behulpzaam. Ze namen samen met de oude machine de verpakking van de nieuwe terug mee.

Donja 25-04-2021

Het aankoopproces vind ik erg leuk, na aankoop bijvoorbeeld de 'wachttherapie', en de verpakking van mijn pakket staat ook altijd vol leuke kleine grapjes ;)

Gerrit 24-04-2021

Was de eerste keer en alles prima verlopen, ben heel tevreden 👍
Zal waarschijnlijk nog in de toekomst gebruik maken van deze winkel

Hilde Van Aerschot 24-04-2021

Ik had een vraag over mijn factuur. Via Messenger ben ik onmiddellijk geholpen . Zeer vriendelijk en duidelijke uitleg !!

Kristof B 24-04-2021

Altijd vriendelijk, mooie ingerichte winkel en helemaal Corona proof, veel producten zijn in de winkel te bezichtig.

Thierry 24-04-2021

Producten zoals beschreven en goedgekeurd, voorzichtig afgeleverd en volgens afspraken.
Aanrader.

Dennis 23-04-2021

Vriendelijke persoon met de fiets die het pakje bracht, klantenservice is super. Website zeer overzichtelijk!

Leo 23-04-2021

Levering netjes optijd..goed ingepakt alles nergens beter denk ik.
Mail ivm werking toestel alles super ! Mail en video erbij 👍

JvB 23-04-2021

Scherpe prijs, vlotte bestelprocedure en snelle levering (ook op zaterdag) !

Joël Gevers 23-04-2021

Simpel en snel te bestellen. Snel geleverd en nog milieuvriendelijk ook. Werd met bakfiets geleverd door een vriendelijke dame.
Prima service. Je wordt als klant heel goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. 15 voor je pakje geleverd wordt, ontvang je een sms waardoor je niet de ganse dag thuis dient te blijven.

Vallie 23-04-2021

Zeer goed! Ze zijn bijna altijd op tijd met leveringen en als ze niet op tijd zijn, ontvang je een compensatie. Men is zeer behulpzaam en garantie is ook daadwerkelijk garantie.

Oma 23-04-2021

Overzichtelijke weergave van alle producten. Uitgebreide beschrijving van het betreffende artikel. Nauwkeurige opgave van levertijd met nogmaals bevestiging als de bestelling in aantocht is. En dat alles zonder van je stoel te moeten gaan😉

Jan 23-04-2021

Al meerdere keren besteld. Al meerdere keren teruggestuurd. Al meerdere keren contact gehad met de klantendienst. Altijd al vriendelijke top service geboden. Altijd alles snel en correct opgelost!

Chris 23-04-2021

Ik koop regelmatig wat bij Coolblue omdat ik best tevreden ben over de dienstverlening. Ze hebben een overzichtelijke site, de prijs is markconform, er is aankoopadvies én een toegankelijke helpdesk voor als er dan toch eens problemen zijn met een product. Het is ook interessant dat er fysieke winkels zijn waar je producten kan bekijken en bijkomend advies kan vragen. Ik ben een tevreden klant die daarom de voorbije jaren al verschillende keren producten heeft gekocht bij Coolblue.

deschodt johan 23-04-2021

de site kan mischien wat vereenvoudigd worden,maar over de levering ben ik enorm tevreden, ook over het produkt dat ik aangeschaft heb.

Leen 22-04-2021

Gewoon, tiptop in orde! Stevig, verzorgd en veilig verpakt. Geen lange leveringstermijn in voorraad is sneller bijje thuis dan verwacht. Geen minpunten...

Wendy 22-04-2021

Er waren rioleringswerken in de straat waardoor auto´s niet door konden. De koerier is te voet gekomen door de aarde om de bestelde printer af te leveren. Top service!

Jules 22-04-2021

Aanbod +service (een minimaal aantal karakters opleggen is, mijns inzien, zinloos!)

Suleyman 22-04-2021

Ik ben zeer tevreden over Coolblue. De prijzen van producten zijn altijd goed, vaak zelfs goedkopen dan elders. Ook de service is heel goed en de bestelling is binnen één of twee werkdagen thuis.

Ik heb persoonlijk telkens een goede ervaring gehad en zal in de toekomst ook de site bezoeken voor mijn electronics etc.