Deze score is gebaseerd op 787 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Computer. 16-07-2023

De bestelling was fout ... onmiddellijk retour label en1 dag later al nieuwe in de bus. Als dit niet vlug is ?

Marc

wanten 16-07-2023

Levering was perfect in orde en op het afgesproken uur. Voldoende tijd op voorhand laten weten wanneer de levering is.

Steve 16-07-2023

Eerste x groot electro besteld via coolblue. Was wel even spannend. Maar de website is super overzichtelijk en geeft alle nodige info. Ook de verwijzing naar passende accessoires is super handig. En dan de levering.... Fantastisch... je wordt van A tot Z op de hoogte gehouden.. Van orderpicken, tot levering aan de deur in verschillende fases. En de 2 heren die kwamen leveren kwamen zo uit de reclame spot. Inderdaad alles voor een glimlach. Nog wat extra info gekregen in huis van de mannen. De eerste maar zeker niet de laatste koop bij coolblue.

Ebo 15-07-2023

Ben in het verleden steeds heel tevreden geweest met de service, maar met mijn laatste levering is het helemaal verkeerd gelopen door Post NL.
Zending werd niet zoals afgesproken geleverd en werd 2 x verlaat. Uiteindelijk bevestiging na 4 dagen van Post NL dat levering uitgevoerd werd terwijl er helemaal niets werd afgeleverd! Contact opgenomen met klantendienst van Coolblue en daar krijg je dan te horen dat de nodige procedures worden opgestart en daar moet je het dan maar mee doen. Dat je al 4 dagen zonder levering zit moet je er maar bijnemen…
Is helaas niet het eerste keer dat ik problemen heb met levering door Post NL. Ik doe alvast geen aankopen meer als levering via Post NL verloopt.

Vanessa Monbalieu 15-07-2023

Goed bereikbaar, vriendelijk personeel, wel wat geduld moeten hebben, ( 20min) voor iets dat je online hebt besteld en betaald.

Gerwin Smeets 15-07-2023

Correcte en snelle afhandeling. Overzichtelijke website. Gemakkelijk om producten te vergelijken.

Els Peeters 15-07-2023

Bij Coolblue is het erg makkelijk om producten onderling te vergelijken. De uitgebreide uitleg bij elk product en de eerlijke reviews, aangevuld met de algemene adviezen en keuzehulpen, maken dat ik alle info heb om een goede keuze te kunnen maken. De snelle levering en de humor (wachttherapie, verpakking) zijn fijne pluspunten.

Filip VD 15-07-2023

De levering was snel, uitgevoerd op een professionele en behulpzame manier. De verschillende vergelijkingen tussen gelijkaardige producten op de website vergemakkelijkten de keuze op basis van rationele argumenten.

Suznacky 13-07-2023

Snelle levering, goede prijs. Zeer tevreden met de lampen. Ze zijn perfect voor de beginnende fotograaf die graag producten wil bijlichten. Zeer goede prijs/kwaliteit.

Ivan H 13-07-2023

ruim aanbod van kwalitatieve producten in alle prijsklassen,met goede productbeschrijvingen en klantenreviews. Duidelijke en overzichtlijke website, gemakkelijke bestelling en betalingswijzen. Stipte leveringen met goede communicatie van leveringstijdstip. En niet te vergeten, de fietskoerier in stedelijk gebied! Ik kom duidelijk terug, alle vele jaren trouwens.

Sven 13-07-2023

Ik heb gevonden wat ik wou met de service van een 3 sterren zaak aan een eerlijke prijs

Linda 13-07-2023

Goede omschrijving van het product, veel feedback van andere gebruikers en zeer snelle levering

Georges 13-07-2023

Ruime keuze en goede informatie over de producten. Daarom goede vergelijkingsmogelijkheden. Kortom heel duidelijk.

HV 12-07-2023

Altijd uitgebreide en correcte info over de gekochte items en een vlotte naverkoop service

Dorien 12-07-2023

Handige webshop, duidelijke communicatie en vlotte verzending. Zelden een probleem gehad en wanneer er toch iets is wordt je heel goed en vriendelijk geholpen.

Henk 12-07-2023

Zeer interessante prijzen.
De volgende dag geleverd zoals hun slogan beloofd.

Sven 12-07-2023

Ik was opzoek naar een nieuwe gaming chair en zo kwam ik bij Coolblue terecht. Op zondag had ik een bestelling gedaan en volgende dag, op maandag, was die al meteen geleverd. Een bezorger van Coolblue belde 10 minuten voor levering om te melden dat de bestelling in aantocht was. Super snelle levertijd zelf voor bestellingen in het weekend en goeie communicatie in verband met de levering, een echte aanrader!

Jp 12-07-2023

Vlot om te bestellen en ruime keuze. Volge’de dag levering loopt al een fout.

Dirk 12-07-2023

shop is overzichtelijk,duidelijk en genoeg keuze.Deze shop gekozen omwille van de heel snelle levering.

Robin 12-07-2023

Gemakkelijke site.
Snelle en correcte informatie over bestelling en levering.
Snelle levering.

Christophe Roels 11-07-2023

Snelle levering maar helaas het verkeerde artikel! Tot overmaat van ramp moet ik er zelf voor zorgen dat dit pakje ofwel via B-post teruggestuurd kan worden ofwel in een Coolblue-winkel in mijn buurt wordt afgegeven. Weinig service voor iets waar ik helemaal niks mee te maken heb!! De servicedesk heeft me wel snel geholpen met bovenstaande info, jammer genoeg niet met de info die wel wilde horen.

ilse 11-07-2023

Super vriendelijk ,prijs-kwaliteit, correct en goede services. een echte aanrader.

Lydia 11-07-2023

Alles vlot verlopen, bestelling al na 12u ontvangen, vriendelijke bezorger.
Was al de derde bestelling, zeer tevreden

Jane 10-07-2023

Prima communicatie over de levering. Goede service bij installatie. Prima tevreden over de aankoop.

André 10-07-2023

duidelijke website, makkelijk bestellen , betalen en op afgesproken tijdstip in goede staat geleverd