Deze score is gebaseerd op 786 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

N.R. 04-12-2021

Laptop in foutieve kleur geleverd. Communicatie met klantendienst voorloopt traag.

Peter 04-12-2021

correcte levering en degelijk materiaal maakt iedere besteller blij , doe zo voort

Ingrid 04-12-2021

Ben NIET tevreden. Levering en installatie van een dure TV bij mijn ouders is zeer slecht verlopen, was een parcours met veel problemen en uiteindelijk hebben ze het een 6-tal weken zonder TV moeten doen. Zeer slechte communicatie ivm een factuur van een bijverkoop (We hadden een korting/tegoed van 50 euro, heb meerdere mails gestuurd de bijfactuur te verrekenen met de 50 euro tegoed. Kreeg dan een aanmaning ivm niet betalen = incasso bureau. Na telefonisch contact met de klantendienst, waar trouwens niets slecht over te zeggen is, altijd even vriendelijk, vernomen dat ik het tegoed niet kon gebruiken om de factuur te betalen. Waarom is me dat niet gemeld? ) Heb dan onmiddellijk de factuur betaald en iets besteld en de 50 euro in mindering gebracht. Is en was mijn laatste bestelling ooit bij Coolblue!

Van Biesen Ester 04-12-2021

Ik ben heel tevreden over het aanbod dat jullie hebben samen met de prijs-kwaliteitverhouding. De kwaliteit is altijd super en de prijs is er ook naar. Wat maakt dat sommige producten wel wat duur zijn maar je mag dan wel zeker zijn dat de kwaliteit ervan super zal zijn. Ik heb nog nooit een tegenslag gehad toen ik iets bij jullie heb besteld. Wat het gemakkelijkste is, is dat je de leverdatum kan kiezen. Wat zeer handig is als je eens weg moet.

NS 04-12-2021

Tot zover niets op aan te merken!

Stil en toch krachtig. Geen gedoe met stofzakken.

igor 03-12-2021

veel keuze, snelle levering, goede service, advies, scherpe prijzen, heel goede garantie opvolging (omruil, ander product, ..), top !

Arthur Blondeel 03-12-2021

Snelle levering, zeer vriendelijke service, en vlotte hulp als ik vragen had via Messenger. Zou hier altijd kopen als het aankomt de laatste nieuwe tech.

ignace 03-12-2021

snelle en betrouwbare dienstverlening. Goedkoop en kwaliteitsvolle dienstverlening

Val 02-12-2021

Supersnelle levering, perfecte opvolging van mijn pakje. Voldeed aan mijn wens om later te leveren.

SvenVQ 02-12-2021

Correcte prijs en service, handige overzichtelijke webshop. Kiezen ook voor een degelijke pakket dienst die dezelfde kwaliteit van dienst hebben

Stien 02-12-2021

Ik bestel regelmatig bij CoolBlue. Er is steeds een vlotte afhandeling, geen problemen. En je kan altijd wel rekenen op goede humor :)

Hilde 02-12-2021

Super, snelle bezorging!
En opvallend , zo een vriendelijke fietskoeriers dat jullie hebben, het is nu al de 2 de keer dat er iemand langsfietst en het is echt opvallend dat ze beiden super vriendelijk waren! ( Nb in de regen!) , super gewoon!

Julie 02-12-2021

Super dat jullie met de fiets leveren. De levering was supervlot. Het product moet ik nog testen.

Taracha Daniel 02-12-2021

Altijd goede service en snele levering, heel veel promoties. Veel leuke acties.

Steven Nys 02-12-2021

Bestelling nog steeds niet geleverd, ondanks bevestiingsmail dat het eerst op 28 nov zou geleverd worden en daarna mail dat het op 29 nov zou geleverd worden, nu op 2 dec nog steeds niets

Gitte Daems 01-12-2021

Heel erg gebruiksvriendelijke website. Je krijgt advies op maat en kan producten vergelijken, wat het gemakkelijker maakt een keuze te maken. In mijn geval ging het over de aankoop van een gsm. Verder erg goede service naar levering product toe. Je krijgt op voorhand bericht met een tijdslot en zelfs binnen dat tijdsslot 15 minuten voor levering een bericht. Erg fijn dat je weet wanneer de leverancier komt, zo moet je niet onnodig een hele dag thuis zitten wachten.
Weer een tevreden klant erbij!

Ronald 01-12-2021

bestelling en levering waren perfect in orde, er is ook geleverd op de gevraagde datum

Linda Drappier 01-12-2021

Perfecte en klare uitleg . Snelle en goede service 👍 De info van cool blue zelf is prima

Nico 01-12-2021

Kopen bij cooblue betekent een erg goede service. In het verleden al een aantal keer hiervan gebruik moeten maken en dit is steeds erg correct verlopen. Heb een nieuwe tv kunnen kopen met een erg mooie korting en was bovendien snel en correct geleverd.

Nadine Goovaerts 01-12-2021

Levering op zondag super gewoon! Vrijdagavond besteld en zondag geleverd.
Is de enige winkel waarvan ik weet met zo'n super snelle levering.

Richard 30-11-2021

Compleet assortiment met voor iedere beurs wel wat. Alles wordt snel en netjes geleverd ook in de huidige drukke tijden.

Peter 30-11-2021

Prijs kwaliteit, een winkel waar je bijna alles kunt kopen.
Voor de webshop levertijd van een pakket is super, er wordt ook op zondag bezorgd, klantendienst is ook super, een woord Coolbleu is Super.

Sander 30-11-2021

Vast klant, ze doen in 95% van de keren de beste prijs met daarbij een top service en steeds veels te snelle levering. Een totaalpakket dat je nu eenmaal nodig hebt in deze digitale pakjes tijd. Nergens zorgen over maken en vanuit je zetel krijgen wat je wil, beter kunnen we niet bediend worden toch?

poulain gerard 30-11-2021

Très satisfait du magasin. Article reçu en très bon état, et en parfaitement à la date prévue.

Roland 30-11-2021

Zoals steeds vlot en snelle correcte levering. Reeds meerdere bestellingen op dezelfde manier.