Deze score is gebaseerd op 786 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Guy Claerman 18-10-2020

Heb vacuumzakken gekocht, s morgens besteld, volgende middag met de coolblue fiets geleverd gekregen, top van jullie

Johan 17-10-2020

Producten worden zeer goed ondersteund door gedetailleerde info, dit is zelden zo bij concurrenten, waar de info redelijk basic is,. Leveringen gebeuren tot op heden zeer correct en vriendelijk, qua prijs zitten ze zeer concurrentieel, aan mij hebben ze een vaste klant erbij, doe zo verder, top

Frans 17-10-2020

Heel snelle levering, je krijgt goed advies en heel vriendelijk personeel.;

Arne 17-10-2020

Ik koop al mijn elektronica bij Coolblue, de superhandige site helpt enorm bij mijn keuze. Het is zeer handig om verschillende producten te vergelijken en te kiezen. Ook de dienst na verkoop is super, ik raad Coolblue aan iedereen aan!

Saverio 16-10-2020

Super enthousiaste en vriendelijke levering! Ze hebben ondanks Covid op een veilige manier meer service aangeboden. Top!

FabienneVB 16-10-2020

Snelle gratis levering, zelfs op zondag ! Product voldoet volledig aan de verwachtingen. Goed beschrijving op de website.

Rudi 16-10-2020

Voor de derde dag op rij krijg ik bericht van PostNL dat mijn bestelling zou geleverd worden en ik wacht nog steeds.
Ik had voor Coolblue gekozen omwille van de beloofde vlotte levering. Maar...

karen 16-10-2020

de site van coolblue is heel overzichtelijk met een heel uitgebreid assortiment aan artikelen. de prijzen zijn correct en zelfs soms lager dan andere sites. ze geven een méér dan uitstekende service qua leveringsdatum, het is zoals beloofd: vandaag besteld= morgen geleverd en idd dit was ook zo! DANK daarvoor!! ik raad iedereen jullie site aan: zeer scherpe prijzen, uitgebreide omschrijving van het artikel dat je wil bestellen, enorm assortiment, goede na service enz enz. ik ben fan van het eerste uur!

Poortmans Chelsey 16-10-2020

Snel levering en goed overzicht van de koopwaren! Super blij met men aankoop :)

Margo T. 16-10-2020

Ik ben eerlijk gezegd heel wat lof voor deze leverancier: in al onze contacten en aankopen was Coolblue steeds goed bereikbaar (later dan de normale werkuren, zelfs in coronatijdperk) en handelen zij heel correct. Onlangs hadden we een dure aankoop voor de zaak gedaan, maar er bleek 's avonds laat iets mis te zijn met het toestel. Tot mijn verbazing waren ze nog telefonisch bereikbaar en toen de lijn per ongeluk verbroken werd, werd ik onmiddellijk door hen teruggebeld (dat gebeurt niet vaak meer tegenwoordig). Ook werd er correct naar een passende oplossing gezocht.

Kim 16-10-2020

Handige en overzichtelijke website; je kan prijzen goed vergelijken; ruime info; snelle en vlotte levering.

Kim 16-10-2020

Met een 89jarige bewoner van het rusthuis waar ik werk ging ik op stap voor een nieuwe laptop.
Bij Coolblue Antwerpen aangekomen voor de afhaling werd er direct een stoel voor Meneer gehaald.
We werden ontzettend snel geholpen en ook binnen vroegen ze direct of een stoel nodig was.
Alle uitleg gekregen, ontzettend veel geduld, super ervaring !

Jessica 16-10-2020

Super snelle levering en altijd behulpzaam als je problemen hebt echt een top service van niveau.

Jan 16-10-2020

Heel tof winkelen op Coolblue! In alle rust thuis tot in het kleinste detail televisies vergelijken, geen vervelende verkopers, geen drukte, geen gedoe! Het feit dat je ziet wat er in stock is en zodoende de volgende dag geleverd kan worden, maakt dat je ook niet van winkel tot winkel moet rijden.

Ajdin L 16-10-2020

Altijd al aangename ervaringen gehad met Coolblue. Bij herstellingen en retours is er ook nooit een probleem in tegenstelling tot andere shops.

Dikke aanrader!

Gilian 15-10-2020

Vlotte levering en ruim assortiment aan een goede prijs. Kom hier sowieso nog terug

Vercruysse Rudy 15-10-2020

gemakkelijk om het juiste product te vinden , eenvoudig om te bestellen en afhalen gate rekenen . correcte levering , alleen een te groot tijdsvenster wanneer het pakje bezorgd wordt

Thoke 15-10-2020

Zeer hulpvaardige klantendienst die alles nog eens extra navraagt om samen tot een oplossing te komen

Serge 15-10-2020

Snelle levering zoals beloofd ook terug betaling na terug sturen zonder problemen

anoniem 15-10-2020

Dinsdag een DAB+ radio besteld bij Coolblue, woensdag al geleverd.
Correcte en snelle levering

Dierickx André 15-10-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat zij beloven de volgende dag te leveren ! Bij het afronden van de bestelling wordt deze 3 dagen later pas geleverd. Zeer misleidende reclame

Depapavan 15-10-2020

Duidelijke webshop met goede, nuttige informatie en veel reviews. Een aantrekkelijke prijs en de deal was beklonken! Heb de producten door omstandigheden nog niet gebruikt, maar dat komt nog wel.

Sdesmidt 15-10-2020

Super gebruiksvriendelijke shop, hele vlotte bestelling en levering met de fiets in een milieuvriendelijk verpakking. Ook vlot contact bij levering bij buren in overeenkomst. Kan enkel maar aanraden.

Olaerts-corthouts 14-10-2020

Ik ben content van levering en plaatsing. Ik had een Haier wasmachine. 1 juli mailde ik met de vraag een stuk te repareren. Ze komen half juli repareren, wat ze aan telefoon gemeld hadden en meedeelden dat dit direct hersteld werd. De werkman komt kijken maar is snel weer weg. Een onvriendelijke man. Hij ging doorgeven aan ce-repair wat de fout is. Op 31 juli heb ik opnieuw een afspraak maar niemand daagt op zonder melding. Daarbij heb ik zelf moeten bellen om navraag te doen. Het stuk was niet binnen waarop ik blijf bellen. Half september was het stuk nog niet gearriveerd. Maar ze zouden me die dag terug bellen. Ze bellen me zelf op met een stuk wat ze zelf gevonden hebben wat biet van Haier is. Dat vond ik niet oké. Ze komen een week later het stuk herstellen. Hierop zien ze dat de boel verbrand is. Ik vind dat ik recht heb op een nieuw machine, maar ze blijven hameren op herstellen van het machine. Ondertussen heb ik met een gezin van 6 al meer als 700 euro aan wasserette uitgegeven. Ik ben daarenboven superhero tijd kwijt. Kinderen die geen kleren hebben. Ik heb recht op een nieuw machine en vergoeding, wanneer ik dit meld, leggen ze de telefoon boos neer. 3 maanden zonder wasmachine is echt te ver. Garantie slecht, zeer ontevreden!! Vergeet niet om een bon te vragen bij herstel. Dit wordt gevraagd, maar heb dit niet gekregen en heb dus niets om aan te tonen. CE-repair vraagt hier nochtans naar. Ik word van hier naar daar gestuurd zonder resultaat. En elke afspraak moet je bijhouden als bewijs. Je krijgt dit enkel telefonisch maar niet op mail. Aanvankelijk zijn ze lief; maar spreken mekaar tegen. Ze beweren dat Haier een stuk gestuurd heeft, maar ze weten dat dit niet zo is. Ze lijken onder 1 hoedje te spelen en lijken niet te willen vergoeden dat moet. Ondertussen is mijn garantie al om... ik heb geen poot om op te staan. Schrijnend!!!

Beks 14-10-2020

Steeds snelle en perfecte afwerking van mijn bestellingen. Ben een trouwe en terugkerende klant