Deze score is gebaseerd op 786 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Virginie 28-08-2020

Supersnelle service, correct en eerlijk. Product net zoals beschreven. Netjes verpakt.

Rita eben 28-08-2020

Goede keuze maar de administratie......wacht nog altijd op mijn factuur kan verstaan dat jullie veel werk hebben werk aan je slogan klant is koning en doe een goede communicatie. Overigens de leveranciers van mij krijgen die een dikke 10!!!!!

Jacques Debaveye 28-08-2020

ZEER tevreden, besteld rond 11 uur en de volgende dag geleverd door een vriendelijke postbode rond 09 uur, in perfecte verpakking. TOP !!!

Geert Gerrits 28-08-2020

Zeer goede sevice.
Leveringen zijn al heel correct, behalve de zondag levering dan die bpost aan dynalogic uitbesteed. Maar daar kan coolblue niets aan doen. Dynalogic is veruit de verschrikkelijkste leveringsdienst.

Koen 27-08-2020

Super snelle en goede service!! Ook ondersteuning na aankoop via mail met tips om het nieuwe toestel te gebruiken. In ons geval is dat een tv van Philips 58”. Mega tv voor een kleine prijs trouwens!!!
Bedankt coolblue!!!

Ing 27-08-2020

Goede site, correcte en snelle levering met de fiets, frequente en goede informatie over tijdstip van levering

Jens 27-08-2020

Heb altijd goed op de diensten van Coolblue kunnen rekenen, met name de goede staat waar de pakketen zich steeds in verkeren bij aankomst alsook de aangeduide levertijd.

MinervaS 27-08-2020

Tot nu toe geen onprettige ervaring gehad met de werkwijze van deze leverancier.

blombarts 27-08-2020

de prijs was goed en snelle levering . Bij de tuinslang was de helft niet in de doos wat er moest bij zitten ik heb dit van mijn oude tuinslang erop gezet . Anders moest ik deze terugsturen en zelf een punt zoeken waar ik deze moest terug brengen! de doos was ook al is geopend geweest de binnendoos dus was geen nieuwe . ik koop nooit nog iets online

henri 27-08-2020

zoals coolblue beloofd besteld voor 23 uur geleverd de volgende dag, stevig en veilig verpakt

Elisabeth 27-08-2020

Zeer vriendelijke heren die het toestel kwalen leveren. Met goede uitleg. Snel en correct

kurt 27-08-2020

Kleinere bestelling en nog levering op zondag, wat meer moet je nog hebben.
Al gaat veel credit ook uit naar de transport firma dynalogic. Ook al was het wat later geleverd, kreeg ik netjes via sms en track & trace een bericht om me te verwittigen van een later uur.
Ook een zeer vriendelijke chauffeur gehad. (Kwam misschien ook omdat ik hem buiten al stond op te wachten en direct terug weg kon)

Catherine 26-08-2020

Duidelijke site, uitgebreide info, ook als je producten wil vergelijken . Faire prijs en aanbiedingen. Ruime keuze.
Levering: sinds er met Bpost samengewerkt wordt , wordt ‘vandaag besteld, morgen geleverd’ niet altijd bereikt . Op zich geen probleem, maar dan mag je het ook niet beloven.
Maar alles bij elkaar: wij zijn fan.

Enes kaya 26-08-2020

Ik vond het heel makkelijk om te bestellen en heel snel alles afgehandeld
Via mail alles op tijd kunnen meevolgen waar mijn pakket was.
Coolblue = TOP

van roy paul 26-08-2020

SNELLE SERVICE ,vandaag besteld,morgen geleverd.Alles geleverd zoals overeengekomen.

Yvan 26-08-2020

Duidelijke en correcte gegevens op de site. De communicatie en levering verloopt perfect en op de gestelde tijd. Geen enkele negatieve opmerking

Dirk 26-08-2020

Coolblue heeft competitieve prijzen een profesionele afhandeling en een snelle en correcte levering

werner 26-08-2020

Goedkoopste prijs voor het gekochte item, snelle en gratis levering, eenvoudige website

Habets 26-08-2020

Prima service!
Zowel voor levering dag erna geleverd.
Maar ook de na service is top!

Carmen 26-08-2020

Goed apparaat aan correcte prijs! De levering gebeurde stipt en de leveraars waren heel vriendelijk.

DM 26-08-2020

snelle levering, prijs/kwaliteit 10/10
Heel mooie laptop met groot scherm en perfecte kleurenkwaliteit

nathalie 26-08-2020

heel snelle levering, goedkoopste, veel keuze , goede beschrijving van artikel

CVdb 26-08-2020

over het algemeen wel tevreden met mijn aankopen bij Coolblue. Wat wel tegenvalt is dat een koel/vriestoestel (Samsung) maar niet hersteld raakt en contact met de hersteller uitblijft. 2e zaak ik dat voor de 2e keer een beloofde zondaglevering pas de maandag komt (B-Post). Mij maakt het uiteindelijk niet zoveel uit, maar als je voorzieningen treft voor de beloofde levering en die komt niet of pas daags nadien, dan is dit niet ok!

Claus Guido 25-08-2020

Totaal tevreden van mijn aankoop, vlugge levering en op de website de juiste informatie. Prijs kwaliteit zeker ok.

twan 25-08-2020

ideaal om producten te vergelijken, prijzen zijn conform met andere. Snelle levering en goede service.