Deze score is gebaseerd op 788 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Linde 30-01-2021

Ongelooflijk snelle en correcte service. Bij bestelling van het product om 19u, kreeg ik de melding dat ik vóór 00u30 bevestiging zou krijgen van de verzending. Omstreeks 23u dit bericht reeds ontvangen en de volgende middag werd het product thuis geleverd.

Kris 30-01-2021

Mooi overzichtelijke website en goede vergelijkingstool om een correcte keuze te maken

Een zeer tevreden klant ! 30-01-2021

Ik bestelde mijn artikelen ongeveer 2 uur voordat ik ze zelf ging afhalen. Het bestellen verliep vlot met een goed overzicht waar de artikelen beschikbaar waren. Eens geselecteerd kon ik dezelfde namiddag mijn bestelling afhalen. Ook dit verliep vlot en zonder enige problemen.

Viviane Bauwens 30-01-2021

De aankoop en het product zelf is pico bello, de leveringstermijnen werden gerespecteerd.
De extra betaalde kost voor installatie van het televisietoestel is totaal nutteloos. Aansluiting werkte niet, lag zogezegd aan Telenet, na een uur zelf prutsen -en een nutteloze reis naar Telenet shop- TV perfect zelf ingesteld. Mijn conclusie: € 50 weggegooid!

Lorenzo Catalano 29-01-2021

Goed website met veel keuze. De producten zijn vaak de goedkoopste. Snelle levering.

Jeroen 29-01-2021

Zeer gebruiksvriendelijk via de app.
Bestellingen kan je handig wijzigen, annuleren.
Meteen mail hoe bestelling verloopt.
Stipte levering
Top

Marina 29-01-2021

Snelle en correcte levering zelfs op zondag en gratis.
Vriendelijke chauffeur, ook al had ik de bel niet gehoord. :)

wim 29-01-2021

Snelle levering, vlot bereikbaar voor bijkomende vragen en produkten aan een goede prijs... .
Waarom verder zoeken...

PETRA 29-01-2021

snelle levering. Prima bezorgers, heel keurig en voorzichtig.
Koelkast was exact wat ik hoopte.

Andreas 29-01-2021

Alles mooi net op tijd geleverd, volgens afspraak en correct volgens de regels in de huidige situatie. Een heel vriendelijke bezorger en correct in orde! Blij met mijn aankoop en correcte prestatie van Coolblue!

Rolandas 29-01-2021

Yesterday I made an appointment with Apple to repair the iPad screen. In COOLBLUE I waited 20 minutes, the people who came after me were served before me. Unfortunately, I didn't have time to wait any longer and had to leave without being able to give my iPad for repairs. I do not understand why the appointments and what the row slips are for in the shop when there is chaos anyway.

Lydia 28-01-2021

Makkelijk om bestelling te plaatsen, volgende dag thuis, krijg info waar en wanneer mijn pakket van hun vertrekt enhet uur en adres waar ik het kan ophalen. Top !

Jonasken 28-01-2021

Snelle levering en goedkoper product als op een andere site. Zeer tevreden!

NW 28-01-2021

Zeer vlotte service. Dag kunnen kiezen tot 14 dagen na bestelling en super vlotte, vriendelijke levering

Katia 28-01-2021

Zeer snelle en vlotte levering,zeer vriendelijk personeel correcte plaatsing/,uitleg en installatie, coolblue is zeker een aanrader en zou nooit nog ergens Anders iets aankopen, coolblue is voor mij absoluut number 1 en ga ik zeker bij mijn vrienden en familie aanraden

David 28-01-2021

Al verschillende malen iets aangeschaft via coolblue.
Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website.
Grootste pluspunt wat mij betreft zijn voornamelijk de snelle levering ( en levering op dag zoals afgesproken!) en competitieve prijzen.

Mieke 28-01-2021

Coolblue heeft een ruime keuze, ze zijn stipt en punctueel en de bezorgers zijn zeer behulpzaam en vriendelijk (bij aanschaf van een wasmachine bv)

HH 28-01-2021

Perfect op tijd en goed geleverd zoals gepland. Het product was ook goed ingepakt.

Kristof Callier 28-01-2021

super vlotte bestelling, zeer duidelijke communicatie over de levering(stijd) en zeer vriendelijke mensen die geleverd hebben.

Klra 28-01-2021

Het bestellen & leveren van de producten ging super vlot. Op 1 dag had ik mijn product ontvangen. De fiets courier was super snel en vriendelijk. Ik zou zo snel terug bestellen bij Coolblue om deze ervaring opnieuw mee te maken.

Filip 28-01-2021

Correct, overzichtelijk, goede prijs, kwaliteit, vlotte en snelle levering.

Natalie 28-01-2021

Top winkel met goede reviews en komen altijd al hun verplichtingen na. Vooral de coolblue's pick is handig bij het zoeken van het juiste product

Ih 28-01-2021

Duidelijke omschrijving, vlotte toegang tot reviews, vlot betalingssysteem en een heerlijke snelle levering!

CM 28-01-2021

The website is very easy to use, the prices are good and the service is great. I also love the delivery bicycles.

Vera 28-01-2021

heel goed gestructureerde site, snelle levering én met de fiets :) , erg vriendelijke pakjesbezorger. kortom: super!!