Deze score is gebaseerd op 786 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Zynke Huyge 22-08-2023

Steeds super vriendelijke medewerkers in de winkel die een heel goede uitleg geven. Al mijn huishoudelijke toestellen komen van Coolblue. De tevredenheidsgarantie is zeker een plus punt bij Coolblue! Daarnaast is de levering ook steeds stipt, zelfs op zondag!

Greta 22-08-2023

De informatie over de producten is zeer zorgvuldig en overzichtelijk! De bestelling en betaling onine wijst zichzelf en de levering was vlugger dan zelf naar de winkel stappen....

Ikke 22-08-2023

Uitstekende promotie.
Voorraad was uitgeput, maar na 3 dagen was het artikel terug beschikbaar voor de zelfde prijs. E-mail ter info gekregen, gekocht, en de volgende dag geleverd.

Francis Leeuwerck 21-08-2023

Toen onze combi-microgolfoven het liet afweten, kozen we voor Coolblue voor een nieuwe om er de volgende dag al mee aan de slag te kunnen. In al de afgelopen jaren zijn de specificaties van toestellen uiteraard veranderd. Uit vroegere ervaringen weten we dat we kunnen vertrouwen op het advies van Coolblue voor de keuze van het vervangingsapparaat. De communicatie voor de levering was perfect. De leveranciers misten wel wat opmerkzaamheid en voorzichtigheid. Onze gang is inderdaad niet breed. De leveranciers hadden, voor ik er een opmerking over maakte, niet door dat ze het zware toestel op de schoenen in de gang hadden gezet. Toen ik vroeg even te wachten om het apparaat naar een andere locatie te brengen, hadden ze het toestel alweer opgetild en waren ze verder de gang doorgelopen. Bij het vertrek hadden ze niet gemeld (wellicht ook niet opgemerkt) dat ze zo een lichte beschadiging hadden veroorzaakt aan de muur van de pas geverfde gang. De schade is minimaal en te verwaarlozen. Het geeft alleen geen goed gevoel dat er bij de levering, door onachtzaamheid iets kan mislopen.

Alloo Jozef 21-08-2023

Nee niet tevreden, hun slogan vandaag bestel morgen in je bus klopt totaal niet , nu is het dinsdag geworden in plaats van zaterdag.

Iwan 21-08-2023

What you see is what you get bij Coolblue. En daar doen ze nog een schepje bovenop.
Het bestelde artikel werd geleverd in de staat waarin je dat mag verwachten.
Maar de beleving bij Coolblue is altijd net even beter dan bij andere shop.
Zo werd het gekochte artikel op een zaterdag aangeboden, en was er toen niemand aanwezig om het pakketje in ontvangst te nemen.
Je ontvangt dan een zeer vriendelijke email, waarin je zelf kan kiezen wanneer het pakket voor een tweede keer bij je wordt aangeboden. Dat was dus deze namiddag. De immer vrolijke bezorger bood het pakketje aan. Ik werd verzocht even digital af te tekenen, en bij het drukken op 'OK' zie je dan de digitale confetti op het venster.

Kleine dingen die zorgen voor 'instant happiness'. Coolblue weet customer experience om te zetten in daden. Ik ben fan!

Greta Van den Broecke 21-08-2023

Coolblue heeft een grote keuze, de prijzen zijn goed en men levert extra snel.

Benny 20-08-2023

Omdat ik principieel nooit een 10 geef, toch een dikke 9. Bestelling en levering volledig volgens afspraak. Kan niet beter!

Geert Van De Maele 20-08-2023

Coolblue kwam als beste koop voor mijn fiets GPS en zorgde voor een vlotte en probleemloze levering op de dag zoals meegedeeld

IRO 19-08-2023

Coolblue maakt vergelijking tussen producten makkelijk en overzichtelijk. De levering was correct en snel, zoals beloofd!

Jules 19-08-2023

Ik ben zeer tevreden van Coolblue, altijd een snelle en correcte service!!!

Jens 19-08-2023

Zeer aangename ervaring. Altijd een zeer snelle levering en zeer tevreden van de geleverde producten.

Guido 17-08-2023

Veel aanbod aan aantrekkelijke prijzen en levering zoals altijd : stipt op tijd

Erik van der Biezen 17-08-2023

Snel, goed en transparant: zeggen wat je gaat doen en dan ook doen wat je hebt gezegd.

Marijke 17-08-2023

Al meerlaals bij Coolblue besteld en al meermaals 100 % tevreden. Gemakkelijke website, optie op tweedekans te kopen, productbeschrijving is goed, bestellen gaat vlot. De levering is altijd zeer snel en gemakkelijk te volgen via T&T. Laten leveren in een pakjespunt verloopt vlekkeloos en ook het thuis leveren van de grotere elektronica gaat goed met zeer vriendelijk personeel. Ik kan echt geen negatief punt vinden, wij blijven steeds terug bestellen via Coolblue.

Daniel 17-08-2023

Advies en informatie bij producten om te kunnen kiezen, snelle levering, aanvullende tips voor gebruik een duurzamere tweedehands keuzes en fietsbezorging

Linda Vanmaercke 17-08-2023

Ik koos, op aanraden van een vriendin, voor identiek dezelfde telefoonhouder voor in de auto.
De leveringstermijn is heel vlot en wordt gerespecteerd. Dus, als we ooit nog iets nodig hebben wordt dit ongetwijfeld weer Cool Blue.

Peter 16-08-2023

Voorafgaande krijg je mails i.v.m. het tijdstip van levering. Eerst een blok van 4 uur, dan een blok van 1 uur. Hierdoor moet je niet de ganse dag thuisblijven. Kwartie voor levering wordt je dan opgebeld door de bezorger.
Toestel werd dan naar eerste verdieping gebracht en aangesloten.
Bezorgers waren zeer vriendelijk.

Matthias Beelaert 16-08-2023

Coolblue heeft veel toestellen uitgestald. Makkelijker om te bekijken online qua look en grootte.
De website geeft veel informatie, maar is voor leken niet altijd duidelijk. De verkoper was heel vriendelijk, geduldig en legde alles goed uit. Wij hadden een korting, maar moesten daarvoor online het toestel kopen. Wij mochten in coolblue online het toestel aanschaffen waardoor we onze korting konden gebruiken. Daarna konden wij het toestel direct meenemen uit de winkel. Wij waren heel tevreden over de service.

Michiel 16-08-2023

Overzichtelijk website met mooie opties om toestellen te filteren en prijzen te vergelijken. Communicatie om en rond de bestelling is altijd zeer duidelijk. Zending is netjes ingepakt en achteraf zelfs een mailtje met wat tips specifiek gericht op het product dat ik gekocht had.

Jan 16-08-2023

Gebruiksvriendelijke website met veel bijgevoegde info en advies. Steeds makkelijk te bestellen en de volgende dag geleverd! Ook het terugsturen van een toestel binnen de garantie periode gaat zeer eenvoudig! Topsite!

Marnix 15-08-2023

Handige en compact air fryer/oven. Frietjes klaar gemaakt in de trommel, ze zijn lekker krokant.
Duidelijke en overzichtelijke bediening.

Vincent 15-08-2023

Duidelijke site en garantie op kwalitatieve producten. Daarnaast is het ook makkelijk voor ons om ze op te halen in de coolblue store in Oostakker (vlakbij voor ons).

wendy 15-08-2023

snelle levering en een goed toestel. Wij zijn er heel tevreden mee. vooral de grote trommel is een pluspunt.

Migneau Christine 14-08-2023

Ik heb al verschillende bestellingen geplaatst en telkens heel tevreden zowel van het product als van de snelle levering.
Tot nu toe geen enkel minpunt, doe zo voort!