Deze score is gebaseerd op 788 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

André 23-05-2023

Zoals steeds met Coolblue: geen problemen. Bestelling gedaan online, voorkeurswinkel ingegeven en dan gewacht op bevestigingsmail dat ik het artikel kon afhalen.
Vriendelijk onthaal bij de ingang van de winkel waar ik door een winkelassistent begeleid werd om mijn bestelling af te halen. Duidelijke infoschermen waarmee je de evolutie van je artikel kon opvolgen. Naam wordt afgeroepen, nog enkele vraagjes of er nood is aan andere, bijkomende artikelen zoals kabels of batterijen, besteld artikel word uit het magazijn gehaald en alles word netjes gescand en afgerekend. En dit hele verhaal heeft slechts enkele minuten in beslag genomen. Top!

Melanie 22-05-2023

Prijs - zoveel minder dan officieel verkooppunt
Vlotte bediening, stipt op tijd en vriendelijke medewerkers om oude oven uit te halen en de nieuwe in te bouwen.

Carine Van Hulle / Wandelsport Vlaanderen vzw 22-05-2023

Zeer duidelijke en overzichtelijke webshop en vooral zeer snelle en correcte levering

QA 22-05-2023

Alles was zoals gewenst en ik werd goed geholpen waar nodig. Puik werk daar.

Pat 21-05-2023

Vriendelijke service, zeer snelle levering per fiets, en bereikbaar via telefoon en winkel

Hannah 21-05-2023

Altijd perfect, tijdige levering, geweldige klantenservice, alles top indien er iets niet goed loopt (word je meteen geholpen). Alleen maar positief!

Katrien 21-05-2023

Nieuwe koel-vriescombinatie gekocht bij Coolblue 2,8 jaar geleden, van Siemens. Koelt en vriest plots niet meer. Verdict van de 'hersteller': onherstelbaar. Ik begrijp dat dit buiten garantie is, maar een toestel van een gekend merk dat na nog geen 3 jaar voor het containerpark is, dat kan er bij mij niet in. Coolblue vindt het blijkbaar ook ok en trekt er zijn handen van af. Die meerkost die je bij Coolblue betaalt, is dus niet voor de goede after-sales...

Tdv 20-05-2023

Alles was perfect in orde. Geen klachten. Goede website, overzichtelijk, vergelijkingshulp, goede communicatie en snelle en correcte levering.

Danielle Binnemans 20-05-2023

Prima service met tijdsbestek voor de levering. Product beantwoordt volledig aan de verwachtingen. Prijs/kwaliteit uitstekend.

zwembadman 20-05-2023

Goede, duidelijke omschrijving op de website. Coolblue houdt je op de hoogte van elke stap in het verzendproces. Item vlot geleverd naar een bPost-locker.

Jocoost 20-05-2023

Vlugge afhandeling ook op een feestdag. Ik had geen levering verwacht, maar een bevrijdend mailtje kondigde de levering aan. Mijn dag was goed.

Js 19-05-2023

Degelijke website met veel informatie over de producten. De levering was zeer professioneel, vriendelijk en met oog voor het meubilair te ontzien. Dat heb ik bij andere leveranciers wel anders gezien.

Filip 19-05-2023

Heel snel (dag na bestelling) en correct geleverd. Tweedehands (geretourneerd) product voor een iets lagere prijs, maar zo goed als nieuw.

Patrick Janssen 19-05-2023

Lage prijzen , dienst na verkoop , assortiment, duidelijke productuitleg, helpdesk, bereikbaarheid

Laura 18-05-2023

ik wil het item retouren maar dit loopt helemaal niet vlot. voor de rest was de levering goed en snel. het is ook makkelijk om iets te bestellen en dan heb je het snel in huis.

Noah 18-05-2023

Gemakkelijk smartphone te kiezen uit suggesties van Coolblue. Daarna snelle levering.

Marc 18-05-2023

bij Coolbleu altijd Cool en Bleu , altijd op tijd , geen problemen bij omruiling , correcte behandeling van de klant

Michiel 17-05-2023

Coolblue heeft alle positieve punten en service dat van een goede online shop verwacht wordt:
- Een grote catalogus van elektronica
- Duidelijke en eerlijke productomschrijvingen
- De "Coolblue's keuze" producten zijn vaak effectief de beste
- Veel reviews die helpen keuze te maken
- Wordt de volgende dag geleverd indien op tijd besteld + keuze van andere gratis levermomenten indien gewenst
- Envoudige return-policy indien nodig met ook keuze van goedkopere "tweedehandsproducten" wanneer de teruggestuurde producten in orde waren.
Conclusie: mijn go-to webshop voor al mijn elektronica (laptop, headphone, oortjes)

Geert 17-05-2023

Bestelling en levering zeer vlot verlopen. Ter plaatse goede ontvangst en duidelijke structuur in de winkel. Vriendelijke medewerkers.

Allard 16-05-2023

Binnenkomen bij Coolblue maakt je blij: een vriendelijke glimlach met een enthousias welkom, een efficiënte organisatie in de winkel, en iedereen hulpvaardig. Elke vraag wordt deskundig beantwoord, en als je wilt kun je ook nog rustig het aanbod ontdekken, zonder opdringerige verkopers, maar altijd beschikbaar voor bijkomende uitleg.
Dit noem ik nog eens de ultieme shop-ervaring!

Anse 16-05-2023

Coolblue is een heel gemakkelijke webshop, met goede prijzen, snelle levering en zelf bij problemen goede klantenservice!

Dennis 16-05-2023

Enige website waar het artikel kon besteld worden en afgehaald met ecocheques ook houden ze het artikel lang genoeg aan de kant zodat je het gemakkelijk kunt ophalen

/ 15-05-2023

Heel makkelijk telefoons te vergelijken en het kwam zoals beloofd de dag er na aan in perfecte conditie.

Koen 15-05-2023

Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe machine. Eenvoudig in gebruik en gemakkelijk hanteerbaar.

De dienstverlening van coolblue is echt top. Je krijgt een bevestiging van je aankoop en een mail die je informeert over hoe het verder zal lopen met de levering. Daarna komt er een bericht met het verwachte uur dat de medewerker bij mij zal zijn voor de levering. En dan als kers op de taart…belt de medewerker mij 10minuten op voorhand dat hij op komst is. Een schitterende service !!!

Chris Janssens 15-05-2023

De website is zeker handig en helemaal duidelijk. De winkel is echt superaangenaam, rustig en sereen. Ook het fantastische personeel is top! Iedereen maakt graag veel tijd voor je vrij om je echt te helpen. Eerlijke bediening en goede informatie over de producten. En er is de lekkerste koffie van Antwerpen te vinden, een goede service. Al bij al, ik ga zeker terug naar Coolblue want zij maken echt het verschil!!! Groetjes, Chris