Deze score is gebaseerd op 786 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

René 06-12-2020

Super, snelle levering, alles verliep vlotjes en het product voldoet aan de eisen.

sophia 06-12-2020

Bestellen is supergemakkelijk. Zeer snelle bezorging ondanks overbelasting bezorgdiensten. Goede nazorg (gebruiksaanwijzing via mail toegestuurd). Produkt perfect verpakt.

Marc 06-12-2020

Vlotte en snelle service.
Zelfs tijdens de drukke black friday periode zijn we per mail laat op de avond nog geholpen.
Zeer tevreden van Coolblue.
Voor mijn artikel was Coolblue ook nog eens de goedkoopste .

Rony DR 06-12-2020

Mooie aanbieding.
Bestelling loopt zoals het hoort.
Levering gebeurt zoals beloofd.

Wim 06-12-2020

Steeds correct, en hun aanbevelingen lijken na grondige check bij andere sites meestal te kloppen. Nooit problemen gehad.

FaL 06-12-2020

Ik heb al redelijk wat dingen via Coolblue gekocht en het kwam altijd optijd aan, goed ingepakt en alles werkte perfect zoals het hoorde dus kan niets slechts zeggen over Coolblue en zou hen 100% aanraden.

Lien 06-12-2020

Product komt overeen met de beschrijving. Zeer goede service! Snelle levering.

Ellenvc 06-12-2020

Heel duidelijke reviews, makkelijk te filteren en te vergelijken, snelle levering. De categorie aanbevolen door coolblue vind ik ook echt een meerwaarde.

Julie Berckmans 06-12-2020

Ik ben heel tevreden met de optimale verpakking, de doos op maat van het product en geen overbodige plastic of lucht in het pakket.
Daarnaast een gebruiksvriendelijke website en een goede levering.

Inge 06-12-2020

Prima service!! In het verleden al een paar keer bij coolblue geshopt en steeds tevreden dus we komen later zeker ook weer terug. Houden zo die service!!

MichaelDB 06-12-2020

Coolblue heeft een heel groot assortiment waar je per artikel ook echt veel informatie kunt vinden. de Levering is ook heel netjes gedaan met meestal hun eigen leveringsdienst. Uw datum kunnen kiezen voor levering is top en je word heel goed op de hoogte gehouden over de levering. het personeel is altijd al vriendelijk en behulpzaam geweest. bij grote aankopen zoals Ijskast, wasmachine, enzo word het karton en/of plastiek altijd meegenomen door hun!

Hilde 06-12-2020

IK HAD DRINGEND EEN NIEUWE IPHONE NODIG EN ZO DACHT IK DIRECT AAN COOL BLUE OMDAT HUN LEUZE IS VOOR 11U59 BESTELD MORGEN IN HUIS. VOOR MIJ WAS DAT IDEAAL. DE DAG DAT MIJN PAKJE ZOU GELEVERD WORDEN ZAT IK AL OP DE UITKIJK . MAAR DE KOERIERDIENST KAN NIET. IK MELDE HET AAN COOL BLUE EN DIRECT ZEIDEN ZE ALS U DE IPHONE KRIJG GELIJK WELKE DAG DEZE WEEK MAG U ONS OPBELLEN EN KRIJGT U VAN ONS EEN COMPLECATIE. DE TELEFOON WERD GELEVERD EN IK BELDE COOL BLUE. DIRECT KREEG IK EEN KADOOBON VAN 10€ VOOR EEN VOLGENDE . DAT IS HET MOOISTE DAT IK OOIT BEN TEGENGEKOMEN MET ONLINE WINKELEN. BIJ DEZE ALS U IETS NO0IG HEBT 1 ADRES MET DE BESTE SERVIES.
KOOP BIJ COOLBLUE. GROETJES HILDE

Fatima 05-12-2020

altijd precies wat ik wouw no scam nooit te laat retour gaat gemakkelijk top

Bosmans isabelle 05-12-2020

Top service. Heel goed advies. Had een probleem na de aankoop van het toestel en dat is super goed opgelost. Kreeg nadien van de medewerker van de klantendienst nog tips. Echt super, want zo kon ik mijn monitor heel makkelijk aansluiten op mijn laptop en werken op twee schermen. Ben nog nooit zo goed verder geholpen, in geen enkele winkel. Een klantendienst die zeker een voorbeeld is voor vele anderen. Doe zo voort.

Steven 05-12-2020

Coolblue had het juiste product aan een eerlijke prijs en heeft dit vervolgens netjes bij mij thuis geleverd. Ik ben tevreden!

Orpha 05-12-2020

Ik bestelde een monitor waarvan de kwaliteit niet ok was. Hiervoor werd ik correct vergoed na terugzending. Ik bestelde nadien een ander scherm wat perfect voldoet aan mijn verwachtingen.

Laurenz 05-12-2020

Altijd al zeer tevreden geweest van alles ivm coolblue. Snelle levering en zoals altijd goeie uitleg op hun producten op de website. Super content met mijn Jabra elite 75t! Keep up the good work! Ooit keer MacBookje kopen maar COVID 19 zit ook aan mijn centjes voor het moment . Nog paar jaartjes wachten! Bedankt Coolblue
Mvg
Laurenz

Steve 05-12-2020

Zeer vlotte en correcte afhandeling via de webshop. Bestelde producten worden steeds op tijd geleverd zoals vermeld op de website.

Herman 05-12-2020

Voor mijn aankoop heb ik omwille van de prijs gekozen voor Coolblue. Uw medewerkers zijn vriendelijk en mijn bestelling was tijdig in de winkel

Elsie 05-12-2020

Zeer duidelijke omschrijving van product en klopt ook.
Ondanks de drukte, twee dagen later geleverd.

Lotus 04-12-2020

duidelijke website met voldoende informatie over het product, vlotte levering, alles top.

Sarah B 04-12-2020

Coolblue heeft me mijn producten binnen de 48 uur geleverd allemaal samen geleverd. Normaal gezien kreeg ik ze binnen de 24 uur maar waarschijnlijk zat er wat vertraging op door de black friday kortings. Coolblue gaf me de beste deals en zorgde voor een goede bediening en een verzekering voor mijn nieuwe tablet! Dankzij hen heb ik goed gekozen en ik ben enorm blij met mijn aankoop! Ook mag er vermeld worden dat hun verpakking mij heeft doen lachen.

Roger 04-12-2020

Het kiezen en betalen verliep vlekkeloos. De service is prima en de levering bijzonder snel.

Bart 04-12-2020

Zoals gewoonlijk. Ze zijn niet de goedkoopste, maar leveren wel degelijke service. Duidelijke en voldoende communicatie, correcte levering, netjes verpakt. Top !

Mike 04-12-2020

Duidelijk platform met uitgebreide zoekfilters. Ook voorgestelde extra opties en alternatieven van het geselecteerde product zijn een meerwaarde.