Deze score is gebaseerd op 788 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Freddy 29-03-2023

Shop door ons reeds gekend. Vorige aankopen steeds in orde. Laatste aankoop snel en correct geleverd op zaterdag. Alles tot grote tevredenheid!

Fatosh 29-03-2023

Altijd al uitstekende en vriendelijke service gehad zowel online als in de winkel. De website is netjes georganiseerd met duidelijke uitgebreide informatie en makkelijke retourinstructies. Niet altijd de laagste prijs maar altijd een ruim aanbod met tal van mogelijkheden zoals het huren en installeren van bepaalde toestellen wat Coolblue voor mij zeer aantrekkelijk maakt als een alleenstaande. Ook bij mindere gevallen wordt dit altijd snel en praktisch opgelost via de klantenservice. Perfectie bestaat niet daarom een 9/10 voor Coolblue, mijn favorietje! 💗

Blassieaux Elfrida 29-03-2023

Bij het betreden van de winkel werden we vriendelijk ontvangen door een coolblue-bediende, die ons duidelijk doorverwees naar de balie voor het afhalen van onze bestelling. Er werd ons ook een drankje aangeboden.
We moesten even wachten, we vonden dit niet erg, er is een tafel en stoelen voorzien waar je rustig je koffietje kan opdrinken. Het was aangenaam om met je voornaam aangesproken te worden. Ook de bediende van de balie heeft ons vlot verder geholpen.
We hebben nog eventjes in de winkel rondgekeken en zijn dan met onze bestelling en een goed gevoel terug naar huis gegaan. Het zal zeker niet de laatste keer geweest zijn dat we een bestelling bij Coolblue zullen doen.
Vriendelijke groetjes

Paul 29-03-2023

Groot aanbod aan producten. Goede opstelling. Handige afhaalservice. Vriendelijk personeel.

Walter 28-03-2023

Ik vind bij Coolblue de laagste prijs van een bepaald product. Daarnaast was de levertijd de kortste van alle aanbieders.

Kim 28-03-2023

De service is DE reden dat ik elke keer opnieuw voor coolblue kies. Je bestelt iets en je hebt het heel snel in huis. Is er iets mis, maken ze er geen probleem van. Het wordt altijd opgelost, ofwel maken ze het toestel of je krijgt een nieuw. Echt top!

Christiane 27-03-2023

Overzichtelijke website, men geeft raad indien gewenst en als je er iets besteld wordt de levering gedaan op het ogenblik dat men gezegd heeft te leveren

Eddy 27-03-2023

Ten eerste heb ik al meerdere malen een bestelling geplaatst bij coolblue. Telkens heel tevreden over zowel de aankoop, de levering en de tijdspanne. Doe zo voort 👍

GDC 27-03-2023

Snelle afhandeling van de bestelling, vlotte communicatie met informatie over moment van levering.

Tim VB 27-03-2023

Snelle en correcte levering, aparaten (powerline en externe harde schijf) werken perfect.
Easy Plug & play zoals beschreven op de website.

Nick Van Peteghem 27-03-2023

De mensen die er werken hebben kennis van zaken, bij het binnen komen vriendelijk ontvangen en een koffie aangeboden gekregen. Ze staan klaar voor vragen en beantwoorden deze zo goed mogelijk.

Blender 27-03-2023

Duidelijke eenvoudige website! Gemakkelijk om toestellen te vergelijken. Veel kort en duidelijke reviews.
Enorm snelle levering

Dutch 26-03-2023

Donderdagavond besteld 18.30u volgende ochtend rond 9 uur bezorgd hele snelle service, ga zeker meer gebruik maken van Coolblue (was mijn eerste bestelling via Coolblue)

Ube 26-03-2023

Ik had de usb savonds rond 11 uur besteld, de volgende ochtend lag hij in mijn brievenbus. Enorm snelle service, goede prijzen en geen extra verzendkosten. Ik kan over niets klagen.

Rita Van Deun 25-03-2023

Eerste ervaring met shop/winkel van Cool Blue. Makkelijke site om bestelling te plaatsen, te betalen. Datum van levering correct.

Dominik 25-03-2023

Coolblue gekozen omdat de camera goedkoper was dan in andere winkels of op internet.
Snel geleverd, goede kwaliteit.
Niets negatief aan te merken.
Heb nu een nieuwe oven besteld die maandag geleverd word en hoop dat alles even vlot verloopt.
Indien ja, .... dan hebben jullie een vaste klant gewonnen.
;-)

nv rink 25-03-2023

Ik woon dicht bij deze shop en ben tot nu toe steeds tevreden geweest over de geleverde diensten. Toch een opmerking, alhoewel niet te wijten aan de winkel zelf maar aan Coolblue: ik bestel mijn artikel via de web van Coolblue en maak de betaling via Pay-pal. Ik krijg een mailtje met bevestiging haast onmiddellijk. Dag erop, mailtje, sorry uw bestelling is niet klaar, is voor een dagje later... ok voor mij. Dan berichtje: uw bestelling is geannuleerd, u wordt terugbetaald....en dat is ook gebeurd via pay-pal... dan een ander bericht: uw bestelling is klaar voor ophaling.... ok dus. Ik meld me aan bij de winkel, bestelling is klaar, alles ok, maar... mijn cc die ik gebruik via de website van Coolblue... wordt niet aangenomen in de winkel van Coolblue! Heb dit aangekaard met het personeel van de winkel.. het schijnt een kwestie van " commissie" te zijn.... ok via paypal maar niet via de winkel rechtstreeks..... spijtig, niet echt te begrijpen, maar geen probleem voor mij...

Brigitte Dua 25-03-2023

Heel vriendelijk, alles verliep vlot en een echt prima concept. Dit wordt onze winkel voor alle volgende andere aankopen.

Heidi 24-03-2023

Goede levering.Vriendelijke meneer en je word goed van tevoren verwittigd.

caroline De Rooms 24-03-2023

Zeer vriendelijke, behulpzame verkoper in Zaventem. Een dikke pluim. Een man, kleiner van gestalte met hoofddoek. Je was TOP!!

CHOO CHOO 23-03-2023

Als nieuwe onderneming online zakelijke bestellingen doen blijkt bij verschillende webshops voor problemen te zorgen, maar niet bij Coolblue. Naadloos en supersnel proces om een business account aan te maken en de eerste bestelling te plaatsen! We will be back :)

Michel 23-03-2023

Mooie en overzichtelijke winkel - groot aanbod aan producten - goeie en snelle service - vriendelijk personeel

IT 23-03-2023

Bij Coolblue zijn ze steeds behulpzaam en zeer vriendelijk. Kunnen vele winkels een voorbeeld aan nemen.

Ron 23-03-2023

Groot aanbod, snelle levering en vlotte opvolging van het geheel maakt het compleet

N 23-03-2023

Ik heb 2 monitors besteld. Deze waren heel snel geleverd. Er staat ook veel uitleg op de website.