Deze score is gebaseerd op 786 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

SM 20-09-2020

The search was easy, but the price were higher than other competitive market. Honestly, I had to choose Coolblue as my company has a tie up, and to choose office items, I was left with no other choice. I am more disappointed as the promise of one-day delivery never happened. It's fourth day since I have placed the order and I am yet to receive the consignment.

GinMare 20-09-2020

Veel keuze en duidelijke tips van CoolBlue hebben mij geholpen in mijn beslissing. ‘s Avonds besteld en de dag erna op de middag ontvangen. Toestel voldeed aan mijn verwachtingen en de prijs was ook ok. Zoveelste keer een reden om bij CoolBlue te blijven aankopen. Dank je wel CoolBlue.

GinMare 20-09-2020

Willy 19-09-2020

Besteld om 13h00, ze waren voorradig in de winkel, even buiten aanschuiven vanwege Covid-19 en hop .... 2 nieuwe gsm's gekocht. Vriendelijk personeel en steeds verwittigd per SMS en mail.

Shawn 18-09-2020

Geweldige en vriendelijke klantenservice! Als ik vragen heb stuur ik op facebook naar Coolblue en ik krijg altijd een vriendelijk en duidelijk antwoord!

VALCK ANNA 18-09-2020

Vriendelijk en snelle levering. Alleen spijtig dat men zelf iemand moet zoeken om de printer aan te sluiten en op PC te installeren

YaniM 18-09-2020

Ik was aan het zoeken naar een Microsoft Surface 7 Pro of een Surface Pro X en ik had toch enige twijfels welke ik zou kopen voor mijn gebruik.

Ik dacht: Ik zal maar even bellen naar Coolblue want daar hebben ze toch steeds een goed advies achter de hand. En zoals gedacht, werd ik super goed geholpen. Ze stelde enkele slimme vragen waardoor ze konden bepalen dat de Surface 7 Pro geschikter voor mij leek in plaats van de duurdere Surface Pro X.

Coolblue medewerkers hebben kennis van zaken en weten waarover ze spreken.
Ze zijn er ook niet op uit om de duurste apparaten te verkopen maar liever het apparaat dat het beste bij jou past.

Dat is service en ze blijven bewijzen dat zij de beste zijn.

Catherine 18-09-2020

Veel keuze online. Snelle en correcte bezorging. Milieuvriendelijke bezorging via de fiets is zeker een meerwaarde.

Luc 18-09-2020

Groot assortiment en snelle levering.
Klantenservice bij problemen trekt op niets.

Azize 18-09-2020

Prachtig service. Snel en netjes op tijd afgeleverd. Enkel min puntje is dat een hoek van het pakje zelf (niet het verpakkingsdoos) beschadigd was. Het was niet echt fijn om als cadeau aan mijn man te geven. Aan de inhoud was gelukkig niets aan de hand.

LC 17-09-2020

Shop is zeer werkbaar opgemaakt , genoeg filters voorzien bij het zoeken, vergelijking van producten is mogelijk, aanraders van coolblue zijn ook een mooie leidraad bij je keuze van het voor jouw meest geschikte product en ze hanteren redelijke prijzen.

Senne Janssens 17-09-2020

Ik kocht onlangs een laptop bij Coolblue. De laptop voldeed aan alle eisen voor mijn studies, dus de keuze voor dat toestel was snel gemaakt. Na hem zondag besteld te hebben zou hij normaal gezien maandag geleverd worden. Door een fout bij Bpost was dit niet het geval. Na meermaals naar de klantendienst van Bpost gebeld te hebben zonder succes probeerde ik de klantenservice van Coolblue te bereiken. Hier kreeg ik wel direct iemand aan de lijn, maar de vriendelijke vrouw kon mij helaas niet helpen. De fout lag bij Bpost. De dag nadien lukte het wel om Bpost te bellen en is mijn laptop uiteindelijk toch geleverd. In plaats van dat ik de laptop thuis zou geleverd krijgen, moest ik hem gaan afhalen in een postpunt, maar zo kon ik mijn laptop toch nog tijdig in gebruik nemen.

Na een minder geslaagde levering (waar Coolblue uiteraard niets aan kan doen), zag ik dat de laptop plots voor 50 euro minder aangeboden werd. Een beetje misnoegd over dit prijsverschil belde ik de klantenservice van Coolblue terug op. Na een kort gesprek werd mij verzekerd dat ze 50 euro op mijn rekening zouden storten om het prijsverschil te compenseren.

Ik kan niets anders dan zeggen dat ik zeer tevreden ben over de klantendienst en de service van Coolblue. Ik zal zeker nog aankopen doen bij deze webshop. De klantendienst is bovendien ook bereikbaar tot 23u59. Echt fantastisch! Bij vragen kan je dus altijd gratis bellen.

Twijfel je over je aankoop, weet dan dat je met Coolblue eerlijk behandeld wordt.

cro 17-09-2020

het shoppen gaat makkelijk dankzij de keuzefilters, voor het betalen duurt het eventjes om alles in te geven maar eenmaal dit is gebeurd gaat het misschien zelfs iets te vlot. prijzen zijn concurreer baar maar zeker niet de goedkoopste. De levering is snel en degelijk.

Gunther Van hove 17-09-2020

Tot heden ben ik van alle producten best tevreden. Alleen moeten sommige verkopers zich nog meer openstellen als raadgever en niemand die u het gevoel geeft dat hij de man is die alles weet en de klant belachelijk maakt. Zo iemand had ik zaterdag en zijn uitleg was niet onderlegt ! Want ik werd er niet slimmer van.

Michel Moens 16-09-2020

Bij Coolblue kan je rekenen op een stipte afhandeling van je bestelling, gekoppeld aan vriendelijkheid die zelfs blijkt uit jullie mails, want deugd doet aan het hart.
De bezorging is keurig verpakt en je kan ook een leveringsadres kiezen, waardoor je niet altijd thuis hoeft te zijn.
Proficiat en dank je wel.

Kurt Larisch 16-09-2020

Bestelling liep vlot en levering was zoals beschreven op de site de daaropvolgende dag. Product werkt feilloos en is zijn geld dubbel en dik waard !!

Sander 16-09-2020

Eenvoudig te bestellen, snelle levering met de cargofiets, niets op aan te merken!

dirk 15-09-2020

Zeer gebruiksvriendelijke site, met een goede overview en eenvoudig om te vergelijken tussen verschillende producten binnen hun soort. Snelle levering met mogelijkheid tot opvolging van uw bestelling. Top!

vero 15-09-2020

De website is duidelijk en voorziet uitgebreide uitleg over de apparaten. Er is ruime keuze aan toestellen. De hoofdreden van mijn aankoop was de mogelijkheid tot snelle levering, daags erna op een zondag. Het enige minpunt is dat ondanks de koffiemachine in korting stond met daar bovenop nog een cashback, maar deze na dit alles niet goedkoper kwam dan bij andere verdelers. Toch wat misleidend... Maar ik heb een alvast een goed toestel!

Snauwaert 15-09-2020

Ik heb voor deze shop gekozen, was de beste prijs/kwaliteit. Ik was vooral verbaasd door de snelheid van de levering (zaterdag namiddag besteld, zondag namiddag geleverd!). Wat vooral opvalt is de klantvriendelijkheid en gemak waarmee de bestelling wordt afgerond. Deze webshop zou ik zeker aan iedereen aanbevelen.

Frank 15-09-2020

Top, Zaterdag besteld om 23h00... op Zondag gratis geleverd...Kan toch niet beter.

Sebadoh 15-09-2020

Breed aanbod, scherpe prijzen, correcte klantenservice en snelle levering zelfs op zondag.

Vincent 15-09-2020

Goede snelle service, product doet wat het moet en de medewerker wist waar hij over sprak. Had wel gehoopt dat men mij oplaadbare batterijen zou aangeraden hebben voor de VR ipv dat ik hier zelf achter moest vragen.

Jaap 15-09-2020

Altijd al de beste web winkel geweest. Mijn bestellingen zijn altijd snel gebracht.

jeanke 14-09-2020

ik heb nog nooit voor slechte verassingen gestaan bij Coolblue - steeds correct - ook qua garanties - enige minpuntje : bij de klantendienst lezen ze in feite de tekst van de site af, weinig productkennis die je zelf niet kunt vinden op de site van Coolblue - zeker een aanrader