Deze score is gebaseerd op 788 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

bert pelgrims 26-05-2020

Geloof niet dat je 2 jaar garantie hebt zoals onderaan de factuur staat, de batterij van mijn laptop was defect en een mailtje dat alles onder garantie valt (geen clausule voor batterij) maar plots vind coolblue allerhande redenen om aan de garantie onderuit te komen en hebben de laptop dan maar 3 weken achter gehouden. De leugens en drogredenen die ze uitvinden is super, neen, coolblue, nooit meer!

yves 20-05-2020

Snelle levering. Eén dag na de bestelling werd het toestel geleverd door B-post.

Happy costumer 18-05-2020

Coolblue levert super snel, zelf op een zondag! Goede producten, zoals omschreven.

YasmineV 09-05-2020

Productie oké, service VRESELIJK!

Tijdens deze crisis werd het noodzakelijk om een frigo te kopen. Daarom heb ik een goed Samsung product op de website gevonden en besteld. Bij aankoop was het me niet duidelijk dat de producten NIET aangesloten en binnengebracht werden (enkel tot aan de drempel) Echter heb ik het product toch ZELF op zijn plaats kunnen krijgen.
Na enige tijd, heb ik het product toch op zijn plaats gekregen en aangesloten maar zat ik met bakken verpakken. Ik bel Coolblue vriendelijk om te vragen of ze toch iets konden doen met de verpakking: zeide ze me: 'Had je maar eerder moeten zeggen aan de leverdienst, wij kunnen je niet verder helpen.' (terwijl op hun website DUIDELIJK staat dat de verpakking wordt meegenomen)
Na een ellenlange discussie met de klantenservice, om hen toch de mogelijkheid te bieden om een tevreden klanten over te houden, kreeg ik te horen dat ik zelf naar het container park kon gaan & hun service hier stopt. Klatenservice was ook ZEEEER onvriendelijk, liet me zelfs niet uitpraten.

Ik begrijp dat tijdens COVID19 extra maatregelen gemaakt moeten worden, maar ik vind het absoluut onprofessioneel om een vrouw een frigo van 70 kg ZELF te laten installeren en vervolgens bij het vragen om de verpakking te komen ophalen of toch een teken van begrip te krijgen, gewoon een dikke 'nee, wij helpen je verder niet' te krijgen.

Kortom: Klant is NIET koning, en nee, ik bestel nooit meer iets bij cool blue.
TIP: communiceer duidelijker over COVID regeling op jullie website en tracht niet van de situatie te profiteren om een zéér slechte service te bieden.

Jan Witterzeel 05-05-2020

Coolblue zijn site is goed, je kunt zoeken naar een apparaat, keuze specificeren enz..

Serge 03-05-2020

Ondanks de Covid -19 maatregelen en beperkingen lukt het Cool Bleu om een snelle levering te garanderen. Product info op wedsite komt overeen met het geleverde product. Het leveringsteam was heel klantvriendelijk en hebben heel duidelijk uitleg gegeven over de voorwaarde, garantie en retour procedure.

Rudy Boon 02-05-2020

professionele aankoo.
Zeer slechte ervaring. Artikel na weken niet ontvangen en telkens wordt verwezen naar Track&Trace waar staat dat het artikel niet is aangekomen bij de verzender. Site vermeldt op dat ogenblik voor het artikel "vóór x uur v-besteld, morgen bij U".
Tel. klantendienst is een ramp en personen (die zelfs weigeren naam te zeggen als ernaar gevraagd wordt voor klacht) zijn allesbehalve professioneel en zelfs heel arrogant.
Een site om niets op te kopen - te mijden

Raoul colson 29-04-2020

Goede webshop, al mogen ze wel wat meer tijd steken in de beschrijving van hun objecten.

En ik had een review geschreven over een auto radio dat ik er gekocht heb, ik was teleurgesteld in het kunnen van de radio, als ik het in een fysieke winkel kon uit proberen had ik hem nooit gekocht, soit.

Ze aanvaarden mijn oordeel niet over dat product en dat steekt me wat tegen dat ze alleen maar positieve reviews aanvaarden.

Verder liep al derest vlotjes zoals ze beloven.

sam 22-04-2020

Hopeloze webwinkel!!! Zaagmachine besteld op vrijdag, zou geleverd worden op zaterdag, betaald met paypal. Geen bevestigingsmail. Op dinsdag nog niks ontvangen, zelf contact opgenomen met klantendienst, dixit "er zijn problemen met paypal-betalingssysteem, we zullen deze koop annuleren, koop het product opnieuw en betaal met bancontact". Instructie gevolgd, bevestiging van annulatie ontvangen en daarna item opnieuw aangekocht. Daags nadien levering... so far so good. Maar... 10 dagen later wordt alsnog de eerste, geannuleerde bestelling geleverd. Contact opgenomen met klantendienst, en nu komt het.... men weigert het (ongeopende) geannuleerde item op te komen halen en terugbetaling van de aankoopsom!!!

Myriam 16-04-2020

Super snelle levering. Zeer goede website met veel uitleg om gemakkelijk het gewenste product te vinden. Ruim aanbod.

Huub Philtjens 09-04-2020

Ik stuur een hoofdtelefoon terug omdat het contact in de linkeroor na een maand al versleten is.
Ze beloven me dat ik een gerepareerd product terug zal ontvangen. Na enkele dagen vertellen ze me dat ik shoptegoed terugkrijg. Allemaal goed en wel als ik tenminste voldoende shoptegoed krijg om het exact zelfde product terug te kopen maar nu dat het product niet meer in korting is moet ik 40 euro extra betalen omdat zij een defect product sturen.
Dit is afzetterij!

Ivo 06-04-2020

Prima webshop, maar service is beneden alle peil. In plaats van een toestel te herstellen (1 jaar oud), geven ze aan dat dit niet mogelijk is en brengen me vervolgens 40 euro in rekening voor een niet uitgevoerde herstelling (zogenaamde onderzoekskosten). Ik bestel hier niet meer en zal ook beroepsmatig een andere toeleverancier zoeken.

Vanderkelen 16-03-2020

Site heel gebruiksvriendelijk.
Levering perfect in orde. Ik kon zelf beslissen waar en wanneer geleverd werd. Ook zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Raf 29-02-2020

Klachtendienst is obstructief door het blijven herhalen van dezelfde vraag hoewel ze al over de nodige informatie beschikken. Erg frustrerende methode om het kernprobleem (fouten door Coolblue) niet aan te moeten pakken. Dit is uitgekiende techniek om (ex)klanten te pesten, waaraan ik dan ook het gepaste gevolg zal geven. Behalve templates met mooie en wat sussende woorden komt men niet. Het voortdurende gesus is misplaatst en komt erg kleinerend over.

Stephan 26-01-2020

1dag na ik mijn product van Coolblue ontvangen had komt het daar in promotie, 40€ goedkoper. Even gebeld en zonder discussie word het verschil teruggestort.

Alex Hantson 07-01-2020

Op 18/01/2018 bestelde ik een koffie automaat Philips 4000 EP4050/10.
Dit toestel heeft een hele tijd naar behoren gewerkt tot 11/2019. Het plaatsen van het melkpotje onderbrak de werking van het apparaat. Op 14/11/2019 werd het toestel voor herstelling bij Coolbleu in Wilrijk afgegeven. Op 04/12/2019 het toestel ''onhersteld en beschadigd'' terug gekomen.
Na veel over en weer geschrijf, werd het toestel op 10/12/2019 opnieuw afgegeven ter herstelling. 07/01/2020 toestel terug ontvangen maar nu opnieuw problemen. Er ontbreekt het eerder mee verzonden melkpotje en de kalk/water filter zit opengescheurd in het waterreservoir. We kunnen dus ondertussen niet nagaan of het toestel is hersteld.
We zitten al bijna 2 maanden zonder koffieautomaat, omdat de hersteldienst van Phillips en/of Coolbleu zijn werk niet goed doet.
Service is altijd heel vriendelijk doch ... je zou van zulk bedrijf als Coolbleu toch verwachten dat er een eindcontrole plaats vindt voordat herstelde toestellen terug naar de klant verzonden worden. Uit wat wij hier meemaken, leid ik af dat zulke service niet aanwezig is.
Dat vind ik in dit specifiek geval slordig en onprofessioneel!

Peter Bruggheman 31-12-2019

Duidelijke informatie, gemakkelijk zoeken en bestellen en snelle levering. Altijd perfecte service !

Debby 20-12-2019

Zelfs 1 op10 zijn ze niet waard
Maandag een bestelling geplaatst. Zouden dit dinsdag komen leveren maar omwille van wat vertragingen konden ze niet meer langskomen. Ze beloofde me de dag nadien terug te komen.
De dag nadien geen coolblue gezien of gehoord. Nieuwe geplande levering.... vrijdag. Krijg je telefoon bande leverancier.... dat ze mijn bestelling niet bij hebben. Volgens hen stond deze in een depot in Gent. HOE IN GODSNAAM KOMT DIT INEENS IN EEN DEPOT IN GENT?????
als je hen bent hang je 30 minuten aan de telefoon om dan te horen dat ze er alsnog niet aan kunnen doen en ze pas maandag zouden kunnen leveren.
Ik bestel nooit meer iets bij coolblue

Brecht 15-12-2019

Mijn smartphone was defect op zaterdag en dus beslist om er een te bestellen op Coolblue, want " voor 23u59 besteld, morgen in huis (zelfs op zondag)". Ik had mijn bestelling geplaatst om 15u30, dus ruim op voorhand.
Zondag dus de hele dag thuis gebleven voor de koerier omdat ik echt tegen maandag een smartphone nodig had. Maar geen koerier gezien, en de track&trace is niet meer geupdated sinds de voormiddag.

Het is niet meer de eerste keer dat dit gebeurt. Als ze deze service niet kunnen waarmaken, moeten ze hun klanten niets beloven. Of ze moeten samenwerken met een betrouwbare koeriersdienst.

Sacha 03-12-2019

Heel makkelijk om wasmachine te kiezen via de site. Half uurtje op voorhand SMS gekregen dat ze gingen toekomen. 10 min op voorhand telefoon gekregen dat ze er bijna waren. Toen ik de deur opende meteen een goedgezinde en enthousiaste man, leuk om te zien ! Op 10min was het geïnstalleerd en werd het getest. Alles dik in orde, ondertussen al 2 wasjes gedaan zonder ook maar 1 probleem. Merci Coolblue en toffe bezorgers !

Marc 28-11-2019

Twee dyson stofzuigers besteld een geleverd en geen geld terug 349 euro kwijt

Rudy Bervoets 20-11-2019

Op de website stond "Motorola Moto G7 Play Zwart" voor 129 euro, Toestel zo besteld. Werd een Motorola G7 Play Deep Indigo geleverd. Vermoedelijk verkeerdelijk op de website geplaatst.
Dat het toestel Deep Indigo is , stoort me niet. Maar de website zou correcte gegevens moeten weergeven. Als je zwart vraagt, moet men zwart leveren.

Bruno Daenen 16-11-2019

Wat een belabberde service! Men belooft je de wereld ("Alles voor een glimlach" is de slogan!) en geeft je niks dan ergernis! Ik bracht op 22 oktober een verzekerde (extra verzekering van Coolblue) binnen met een barst in het scherm als het gevolg van een val. 40 minuten verlies in de winkel (druk!) en dan nog eens 30 minuten vanwege de onkunde van de bediende (nieuwe werkneemster, toegegeven. Maar dan had men haar moeten begeleiden). Uiteindelijk wordt het toestel geregistreerd voor reparatie met de belofte dat het max. 21 dagen zal duren. Na 10 dagen mail ontvangen dat ik 881 Euro moet ophoesten voor zij tot reparatie overgaan.
Dan maar even bellen om uitleg.
Dat even bellen werd al snel 20 minuten in de wacht, waarna uw medewerker Keiran assistentie nodig had om mij van antwoord te dienen.
Hij zette mij in de wacht...
Na 10 minuten wachten werd de lijn abrupt afgebroken.
Dan maar even terugbellen.
Een vrouwelijke collega moest mij weer in de wacht zetten voor verduidelijking, deze keer liep dat beter af.
Na 5/6 minuten wist zij mij te vertellen dat de inhoud van de e-mail niet juist was en dat ik een nieuw toestel zou kunnen ophalen.
Ik vroeg haar of dat nog vandaag kon, waarop zij antwoordde dat dat idd. kon tot 20u (winkel Wilrijk)...

In de winkel moest ik nog een kwartiertje wachten om dan van medewerker Jorg te vernemen dat ik helemaal niet een nieuw toestel kon afhalen.
Weliswaar wordt de schade gedekt door de verzekering maar eerst moest het geld van de verzekering binnen zijn, vooraleer zij mij een nieuw toestel zouden geven!
Ik stelde nog voor de nieuwprijs zelf te betalen en dat zij dan het verschil zouden terugbetalen nadat de verzekering tot vergoeding zou overgaan, want ik vertrok voor 10 dagen op reis..
Weer moest gebeld worden met een verantwoordelijke : helaas, dat ging ook niet.

10 dagen later moet ik zelf weer contact opnemen om te horen hoe het nu gaat. Met de glimlach krijg ik te horen dat er nog steeds geen schot in de zaak zit.

Ondertussen zijn we 25 dagen verder en heb ik nog steeds niks.
Behalve de loze belofte dat zij mij "op de hoogte" zullen houden.

Mijn opinie? Ik vind het een waardeloos bedrijf dat verzekeringspolissen afsluit waarin ze duidelijk zelf geen geloof hechten! En omgekeerd denk ik dat de verzekeringsmaatschappij niet veel vertrouwen stelt in Coolblue, anders was er wel een soort lopende rekeing waardoor klanten geen 27 dagen ( and counting! ) moeten wachten. Geen meerwaarde voor de consument, dit bedrijf...vind ik.

Jan Peeters 15-11-2019

Beloof enkel wat je kan nakomen! Als je een transporteur 40 pakjes wil laten afleveren op minder dan 3 uur van Zandhoven tot Antwerpen dan weet het kleinste kind dat dit niet zal lukken. Daar extra voor laten betalen en achteraf enkel de terugbetaling voorstellen is op z'n minst gezegd misleiding om maar niet het woord bedrog te noemen... Een gepaste compensatie en vooral menselijke reactie had hier op z'n plaats geweest! Dat was na +50 bestellingen ons laatste, want het kan goedkoper én betere service elders... auch! Alles voor een glimach... no way!

Michel Michiels 30-10-2019

Zeer gunstige prijs, vlotte service, alleen installatie had iets beter kunnen zijn.