Deze score is gebaseerd op 787 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

shopperke 27-06-2019

zeer snelle en goede afhandeling. Alles tot in de puntjes in orde. Product voldoet volliedig aan de verwachtingen.

Debi 26-06-2019

Snelle en goede service.Gemakkelijk in gebruik.Tandenborstel doet zijn werk goed maar nogal prijzig.
Aanrader !!

Carine 25-06-2019

Grote keuze ivm het artikel. Bestelling is heel vlot te plaatsen en te betalen. Je blijft dankzij de mails ook op de hoogte van je bestelling. De overdracht naar de koerierdienst gebeurd ook vlot. Bpost heeft die met een glimlach op zondag geleverd en wij hebben het met een nog grotere glimlach opengedaan en in gebruik genomen. Het toestel voldoet volledig aan de verwachting. Doe zo voort zou ik zeggen. Wij blijven SUPER tevreden van Coolblue want dit is niet onze 1ste aankoop. Groetjes, Carine

Martine Vanden Broeck 24-06-2019

een tamelijk ruim aanbod, je weet ook wel dat het aanbod niet eindeloos kan zijn, over het algemeen goede kwaliteit van de producten. (toeval? ben niet tevreden over mijn laatste aankoop...) gebruiksvriendelijke web site, veilig betalen. snelle levering (al hoeft dat niet echt voor mij, ik kan wachten) ook ruim aanbod afhaalpunten. Bij levering in de winkel, ZEER vriendelijke service.

Valerie 24-06-2019

Productafmeting klopt niet op de website, al 2x doorgegeven, klopt nog niet... eerlijk is eerlijk,
toch? De afmeting van het kookoppervlak van de Weber BBQ Smokey Joe is niet 34cm en niet 37cm zoals Coolblue letterlijk vermeldt. Die 37cm is de buitenafmeting, deksel inbegrepen.
Jammer dat men dat niet (wil?) aanpassen in de productspecificatie, dit is niet onbelangrijk.

Ook is de prijs voor deze Smokey Joe Premium 20% goedkoper dan alle andere websites, maar ik kreeg tot twee keer toe een BBQ met stukjes email die er af waren op de rand van de kuip zodat het metaal zichtbaar was en direct kan roesten.
Vermoedelijk gaat het om een hele serie met dit probleem, vandaar de lagere prijs.
Levering en retourafhandeling verliepen wel bijzonder vlot, net als de terugbetaling (ik kocht deze bbq uiteindelijk ergens anders, iets duurder maar zonder schade)

Silke 22-06-2019

Ruim aanbod van producten, steeds correcte informatie, snelle en goede levering, prima service en prima prijs-kwaliteitsverhouding bij de producten.

TP 21-06-2019

In vind de service met één woord heel slecht. Ik heb zelden zo’n waardeloze en onbetrouwbare 'service' gehad als bij mijn aankoop van een computer bij Coolblue. Het woord ‘service’ vind ik hier ongepast en misplaatst. Ik kocht een computer en twee kabels omdat ze aangaven dat dit de volgende dag zou worden geleverd. Zo kon ik mijn gemaakte plannen voortzetten. De volgende dag werden de kabels geleverd, maar géén computer. Beide zouden samen worden geleverd! De status van de bestelling (van beide producten) gaf foutief aan ‘werd bezorgd’. Ik informeerde de klantenservice die het zou gaan uitzoeken (tweede verloren dag). Dat duurde erg lang en dus belde ik Coolblue. Volgens de track en trace link van BPost voor de computer, zou die nog worden klaargemaakt door de afzender, maar de medewerkster van Coolblue beweerde doodleuk dat de computer vast zat in het sorteercentrum van BPost. Ik had duidelijk het gevoel dat ze de schuld door naar BPost wilden schuiven, terwijl alleen Coolblue verantwoordelijk is. Service is toch niet zich achter anderen te verschuilen? Toen ik mijn order aanklikte was de gekochte computer ineens ‘nooit meer beschikbaar’. Ik had het idee dat ze iets verkochten dat ze niet (meer) hadden en dat zonder het gewoon toe te geven, waar op zich natuurlijk niets mis mee was geweest. Daarna moest ik van Coolblue een pakketkwijt -verklaring invullen en retourneren. Die verklaring ademde iets vreemds uit; ik kreeg het gevoel dat ik niet vertrouwd werd. Waarom Kunnen ze niet gewoon eerlijk zijn naar de klant en hun fout erkennen? Dat zou ik ‘service’ noemen. Weer een dag later zeggen ze dat de bestelde computer niet meer leverbaar is (dat gevoel had ik natuurlijk al langer) en stellen ze voor een andere computer te bestellen of kan ik het geld terugkrijgen. Ik zoek een duurdere computer uit (met vergelijkbare karakteristieken van wat ik al kocht) en vroeg of er een tegemoetkoming van de kant van Coolblue kon zijn voor het lange wachten en de plannen die ik moest veranderen. Weer een dag later blijkt dat vreemd genoeg niet te kunnen. Klant is koning maar dit gevoel krijg ik niet bij Coolblue! Ik eiste per direct het geld terug zodat ik elders die computer kan kopen, die bij Coolblue nooit meer beschikbaar was. Dit terugbetalen kon 3 tot 5 werkdagen duren (ging uiteindelijk wonderbaarlijk snel). Op basis van deze ervaring denk ik dat ieder alternatief betere service zal verlenen en heb ik inmiddels mijn mening over de ‘alles voor een Coolblue glimlach’. Een glimlach heeft voor mij een andere betekenis. In de toekomst zal ik me niet snel meer tot een aankoop bij Coolblue zal laten verleiden.

Debbie 21-06-2019

Zeer gemakkelijke website, overzichtelijk en duidelijk. Bestelling is zeer gemakkelijk op te volgen. super snelle levering. Aanrader

mieke 21-06-2019

koffiezet apparaat, goed koop, werkt goed, tenminste hete koffie en geen lauwe troep , maar jullie beschrijving van het apparaat op de site klopt langs geen kanten, voor de rest, toppie !

John 21-06-2019

Ik kan Coolblue zeer zeker aanbevelen. Producten zijn altijd goed verpakt bij verzending, hebben gunstige prijzen en hebben een open, vriendelijke en behulpzame klantenservice. Website is overzichtelijk en makkelijk te hanteren. Kortom een A+ in my book!

Didier Missiant 19-06-2019

Deze shop is heel goed georganiseerd. Ik heb niet 1 keer moeten bellen naar de service omdat alles in details uitgelegd was via mail. De levering is super snel en je kan zelf kiezen waar je het laat leveren, en je was niet verplicht een account aan te maken, alleen je naam, email en adres doorgeven, en je word hetzelfde behandelt als iemand die wel een account heeft

veerle 19-06-2019

beste prijzen, supersnel geleverd, geplaatst door heel vriendelijke mensen , niks van afval, nemen alles mee, super gewoon

Luc 17-06-2019

Goede prijs - kwaliteit , vriendelijke klantenservice (zowel via mail als telefonisch) , gratis retourneren indien nodig , goede website met veel keuze en zeer snelle levering .

Carlo d 16-06-2019

Coolblue is heel bertrouwbaar met deze service vandaag bestellen voor 12 uur morgen in huis en goedkoper ook als ik vergelijk met bepaalde winkels waar ik zelf het nog moet gaan halen cool blue doet het voor u . Toekomst voor thuis winkelen moet er en zal er via coolblue blijven

Shana 16-06-2019

Veilig en makkelijk online betalen, ook mogelijk om via overschrijving te betalen. Levering vlug en artikel in perfecte staat.

GVD 15-06-2019

Al verschillende malen iets besteld bij coolblue en telkens verloopt alles zeer correct en vlot.
Zeer duidelijke beschrijving op hun website, levering zoals gevraagd, niet de volgende dag maar een voor mij beter geschikt moment.

Julien 14-06-2019

Vlot bestellen, snelle levering, goede ruilmogelijkheid.
Prijs - kwaliteit verhouding naar mijn mening zeer goed.
Ik ben een zeer tevreden klant.

Christiane 14-06-2019

Uitgebreid aanbod, snelle levering, vlotte manier van betalen en geen problemen bij het inruilen van eventuele defecte producten.

Guy D B 14-06-2019

Zeer duidelijke website, overzichtelijk. Snelle levering én op het voorgestelde uur. Zeer vriendelijke heren die het toestel kwamen leveren. Wij hadden een toestel met caschback gekocht en werden op een zeer goede en eenvoudige manier door coolblue via mail geholpen om de caschback aan te vragen.

Joris 12-06-2019

Onze vaatwasmachine van Miele was door onderaannemer fout geïnstalleerd. Coolblue is tweemaal tussengekomen in de kosten. Eerst omdat het frontpaneel doorboord was, en daarna omdat de veren bij installatie niet goed waren aangespannen en de deur uiteindelijk beschadigd werd na openvallen.
Na voorleggen van factuur en technische analyse maakte Coolblue geen probleem om een substantieel bedrag voor herstelling te vergoeden. Snel geregeld.

Oga 12-06-2019

Snelle en verzorgde aanpak. Vriendelijk bezorging 's personeel . Ruime keus

Mathieu Verhaeghe 12-06-2019

Al jaar en dag bestel ik bij Coolblue, ze zijn niet altijd de goedkoopste maar de zekerheid op mijn geld terug na 30 dagen indien iets niet bevalt, en geen gezeik er rond, samen met perfecte compensaties/opvolging als er problemen zijn, zorgen dat ik soms gewoon bij Coolblue bestel voor de service alleen al. Super winkel! Ze mogen wel eens een fysieke winkel openen in West-Vlaanderen :D

Pieter 08-06-2019

Om te shoppen bij Coolblue moet je geen computerdeskundige zijn. Je wordt geholpen van bij de start(keuze van uw product), tot de betaling en de levering. Alles kan zeer nauwgezet gevolgd worden waar je aangekochte product zich bevind. Snelle koop, gemakkelijk betalingsmogelijkheden, kortom geen problemen om bij Coolblue te winkelen.

An Van Besouw 06-06-2019

Ik was op zoek naar een fietsnavigatie maar heb weinig tijd voor te gaan shoppen en zo kwam ik op de site van Coolblue terrecht . Alles was zoals beloofd , de juiste informatie en levertijd was perfect . Ook hebben we van promotie kunnen genieten dus prijs / kwaliteit was super . Nu kunnen we in ons klein beetje vrije tijd genieten van een zalig fietstochtje . Dank jullie wel voor de super service .

Frank 05-06-2019

Ik ben zeer tevreden! Duidelijk website, juiste prijs en snelle levering! Meer moet dat volgens mij niet zijn he! :-D