Deze score is gebaseerd op 786 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

FD 25-07-2021

Coolblue is een zeer aangename webshop kwa uiterlijk en is zeer eenvoudig te gebruiken met hier en daar zelfs wat humor.
Ze zijn heel erg klantvriendelijk (spreek uit ervaring) en je kunt altijd rekenen op goede support. Ik heb absoluut niks slechts te zeggen over de webshop, een absolute aanrader.

Rudi 25-07-2021

Heel vriendelijk ontvangen en super behulpzaam !
Zeker de moeite waard 👍

Marc 25-07-2021

Zeer groot assortiment. Overzichtelijke en intuitieve website. Zeer correcte en snelle levering.

An 25-07-2021

Zalig dat jullie ook alternatief boden dat veel duurzamer was. Ik ben zeer tevreden ook al was iets duurder.

Laura Rammant 24-07-2021

Ik vond het zeer jammer dat mijn pakketje helemaal beschadigd werd geleverd, gelukkig was de inhoud niet beschadigd!

Henk 24-07-2021

Goede snelle leverantie nieuwe smart tv en terugnemen oude defecte smart tv.

Bianca 23-07-2021

Altijd correcte en snelle service! Uitgebreid assortiment en altijd duidelijke en eerlijke uitleg bij de producten. Top!

Bert 23-07-2021

Gemakkelijk om keuzes te maken. Duidelijke indeling van het aanbod. Voldoende uitleg.
De bestelling was perfect ien veilig ingepakt.
Een pluim voor de klantvriendelijkheid.

Els 22-07-2021

De online shop is zeer gebruiksvriendelijk met voldoende informatie over de producten. De communicatie na een bestelling is uitstekend; ook vragen worden binnen 5 minuten beantwoord. Levering en installatie binnen de 24 uur door zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Kurt 22-07-2021

Pakket afgehaald in filiaal te zaventem.. iets wat ze nergens anders in stock hadden. Hadden we bij coolbleu de volgende dag al. Zelfde prijs snellere service. Top gewoon.

Steve Van Moorleghem 22-07-2021

Super zalig, zowel om thuis te laten leveren als om af te halen. Steeds zeer vlotte bediening. In de winkel ook steeds de juiste uitleg. Maar ook de app en de site geven zeer goede uitleg mee.
Albjaren klant, al heel veel gekocht, en keer op keer tevreden. Een 10, dik verdiend.

Steven 22-07-2021

Altijd goed advies en nog geen enkel probleem met alles wat ik er al besteld heb. Bezorger levert het altijd netjes af, wordt niet zomaar voor de deur gezet.

Ontevreden klant 22-07-2021

Als er een optie stond om een 0 te geven had ik dat met alle plezier gedaan !! Ik wordt via Apple doorgestuurd naar de coolblue op de boomsesteenweg voor een herstel. Nu blijkt dat de hersteldienst geen herstellingen doet , maar wel mijn product aanneemt om dan een inruil actie voor te stellen waarbij ik zo goed als de nieuwprijs van men toestel betaal , wat is dit nu voor een systeem.

Jeroen 22-07-2021

Site is zeer makkelijk in gebruik. Mijn Samsung tv was de dag erna geleverd. Er werd op voorhand goed gecommuniceerd wanneer de bezorger zou langskomen.
Maar wat ik nog belangrijker vond, de vriendelijkheid van de bezorger.
Hij gaf me wat uitleg en was vriendelijk en sociaal.
Top bediening!

Karel 21-07-2021

Gebruiksvriendelijke website , goede filters om te zoeken en actuele artikelen.
Goede leveropties en geleverd volgens gevraagde datum.
Updates tot wanneer de levering toekomt.

David Engelen 21-07-2021

prima service en duidelijke uitleg , snelle levering, duidelijk website, prima naservice

Aaron denys 20-07-2021

Coolblue is een aanrader voor iedereen die met plezier onlain wil electronica aan kopen ik twijfel zelfs niet meer of kijk nergens anders meer de prijs. Service en levering is altijd top en snel . De materialen top kwaliteit wat heb je nog meer nodig 👍bezig coolblue houden zo is altijd een plezier om jullie site te bezoeken en dan met spaning te wachten tot het pakje er aan komt .

Dirk V. 20-07-2021

Ruime keuze met duidelijke uitleg en advies. Stipte levering, eventuele vertraging bij bpost wordt tijdig gesignaleerd. Volle tevredenheid.

Remy 19-07-2021

De producten via Coolblue zijn zeer goed altijd even vriendelijk aan de telefoon of via je computer ik gebruik Coolblue regelmatig omdat ik rolstoel gebruiker ben en dan is dat een heel gemakkelijke oplossing sta mij toe om Coolblue nogmaals te bedanken voor de goede service vriendelijke groeten Remy

Frank 19-07-2021

Super complete site en razendsnelle levering! Een echte aanrader met een zeer ruime keuze.

Jessica Berckmoes 19-07-2021

Zeer tevreden vooral door de levering qua keuze waar er kan opgehaald worden

Schalker 18-07-2021

Snelle levering. 's Avonds besteld... 's Middags geleverd...
Goede dienstna verkoop.
Ruim assortiment.

T. Soors 18-07-2021

Duidelijke informatie over alle producten. Ook de klantendienst staat altijd snel met een antwoord klaar. Levering was snel en correct.

Cools peter 17-07-2021

In een woord alles in orde van site tot bestelling en levering . plaatsing en betaling geen enkel min punt
Int verleden hebben we beroep op dienst na verkoop moeten doen en dat was ook een positieve ervaring
Zo doende dat we met een gerust hart nieuwe toestellen besteld hebben en in de toekomst zullen doen
Dus top winkel
Grtjes Fam cools

Kyaatje 17-07-2021

Uitgebreide keuzemogelijkheid.
Snel geleverd.
Bij problemen met het product steeds uitstekende klantendienst opvolging