Deze score is gebaseerd op 787 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

rudy 19-10-2023

omdat de leveringen steeds grondig en op tijd zijn,de medewerkers altijd vriendelijk en behulpzaam zijn

Lisa 19-10-2023

Vlotte levering. Tof dat er nadien een e-mail volde met tips bij het apparaat dat ik aankocht.

Naia Sharizai 19-10-2023

Duidelijke omschrijving op de webshop en goede vergelijkingstool. Super ontvangst in de winkel zelf. Heel vriendelijk. Zowel aan de inkom als bij de afhaalbalie.

Iris 18-10-2023

Alles is altijd tot in de puntjes in orde bij Coolblue. De levering was zoals gezegd de dag erna al, ook al had ik pas om 23.40u nog besteld. Zalig bedrijf waar je op kan rekenen!

Tel tv 18-10-2023

Alles mooi op tijd en de juiste informatie met betrekking van de levering!!
Prima nog nooit meegemaakt!!!!
Dankjewel

Niklas 18-10-2023

Vlotte bestelling, groot aanbod en snelle levering. Bij coolblue is het altijd een techno feestje

Wouter 17-10-2023

Coolblue rocks. Ik vind zowat alles wat ik wil, met nuttige en juiste informatie over de aangeboden producten. Ze leveren snel en zoals verwacht.

Max.bonami 17-10-2023

Koptelefoon wordt onder garantie opgestuurd maar komt in slechtere staat terug.
Niets werkte nog na het terug ontvangen van mijn Koptelefoon...
Na een lange tijd wachten krijg ik doodleuk de mededeling dat ze er niets aan kunnen doen.
Dus je krijgt je artikel in slechtere staat terug dan je ze opstuurt maar dit is niet hun fout melden ze!
Belachelijke service

Carine 16-10-2023

Duidelijke webshop. Handig is de vergelijker tussen verschillende producten, uitgebreide beschrijving van het product zodat je zeker de juiste gepersonaliseerde keuze kunt maken.

Patrick 16-10-2023

Ruime keuze aan producten.
Prijs kwaliteit zeer tevreden.
Vlotte afhandeling betreffende betalingen.
Zeer vlugge levering en verzorgt.

Lennart 16-10-2023

Goede service, vriendelijke bezorgers, goede prijzen
Hun klantendienst is zeer vriendelijk

Nicolas Lanssens 15-10-2023

Beste Coolblue-Team.
Ik ben doorgaan een vaste klant bij concurrent Bol.com maar heb Coolblue nooit uit het oog verloren. Ooit hadden jullie 1 winkel en nu bijna overal in vlaanderen eentje ... waaronder my hometown Brugge. Jullie service was top bij 1 van mijn duurste aankopen. Correcte geleverd, stevige verpakking en goeie track-&-trace tool.. Na de aankoop kreeg ik nog interessante tutorials die eigenlijk wel van pas kwamen. Veel beter dan die te kleine getypte handleidingen. Top idee! Dat heeft me meer vertrouwen om nog meer bij jullie te kopen ... en nu kan ik het fysiek gaan bezichtigen in jullie laatst ge-opende winkel in Brugge! Een extraatje als 100 euro kan van pas komen 😉. Grt Nicolas

Mark 15-10-2023

Van bij de bestelling tot en met de levering die zeer snel ging,een zeer goede feedback van de bezorgdiensten,sneller en beter kan je je product niet verkrijgen.

ED 15-10-2023

Zeer goede site om de juiste keuze te kunnen maken. Zeer snelle levering. Top!

mevrouw 15-10-2023

Vrij snel iemand van de klantenservice telefonisch kunnen bereiken , prima geholpen , efficiënt en vriendelijk . Geholpen ook om de juiste keuze te maken en na te kijken of wat ik wilde bestellen compatibel was met mijn apparaat .
Snelle levering zoals beloofd de volgende dag . Meer moet dat niet zijn .

Annick 15-10-2023

Vorige week in de nieuwe coolblue winkel in Brugge geweest. Aangenaam winkelen en zeer vriendelijk, behulpzaam personeel.

Gloria 15-10-2023

Om 22u ‘s avonds een koptelefoon besteld, die er om 11u in de ochtend al was! Wat een service. Ook de tips en aanbevelingen die je op de website vindt vergemakkelijken de keuze!!

Veerle 13-10-2023

Scherpe prijs. Tip top levering op een zelf gekozen dag met duidelijke afspraken voor het uur van levering. Prima service door zeer vriendelijke installateur.

Ronald 13-10-2023

veel keuze, goede prijzen, snelle levering, goede en duidelijke info op de site

Dirk 11-10-2023

Zeer overzichtelijke site waardoor keuze maken makkelijker word.
Zeer snel opgestuurd en dag erna in de bus
Alom een echte aanrader.

Arthur V 10-10-2023

Coolblue biedt zowel correct advies bij de aankoop van een product als een klantvriendelijke service nadien.

Flora Redora 10-10-2023

Ik kan niet anders dan een volle 10 geven voor Coolblue! Ik bedoel, normaal gesproken ben ik zo ongeduldig als een eekhoorn op drie koppen koffie, maar bij jullie word ik altijd zo snel bediend dat mijn haastige aard er bijna een whiplash van krijgt!

Als ik de webshop van Coolblue bezoek is het ook steeds alsof ik een snoepwinkel voor geeks binnenwandel. Ze hebben echt alles wat je nodig hebt om je innerlijke techneut te verwennen. Dusja, natuurlijk gooi ik mijn winkelwagentje vol met gadgets, tot grote ergernis van mijn banksaldo (... en boekhouder want die kan de aanstroom van aankoopfacturen bijna niet bijhouden).

Uiteraard gaat er ook weleens iets mis en ook ik ben ooit slachtoffer geweest van een verkeerd geleverd artikel. Maar geen zorgen, ik gaf mijn ‘klacht’ door via jullie chat en kreeg een antwoord nog voordat ik mijn volgende slok koffie kon nemen! Serieus, deze jongens zijn sneller dan het licht.

De verzending is ook altijd een spektakel. Het pakket arriveert meestal zo snel dat je bijna denkt dat ze het per drone afleveren. En alles is altijd in perfecte staat, geen schrammetje of deukje te bekennen. Ook pakketjes ophalen in de winkel is een ervaring opzich. Overal zitten ‘hidden’ mopjes verstopt en wanneer je je pakje na veel plezier mee naar huis krijgt zit deze in een fancy tas. Dus nee, geen doos, zak maar zeggen…

Kortom, dit bedrijf is een ware superheld in de multimedia wereld. Ze zijn snel, efficiënt en hebben een gevoel voor humor waar ik van houd. Als je dus een nieuwe laptop, tv, stofzuiger of camera nodig hebt en je wilt een goede lach en geweldige service, dan zijn dit de jongens die je moet hebben. Ik ben nu een fanboy (ofja fanmeisje, eigenlijk) voor het leven! Bravo, jullie rocken!

vera 10-10-2023

makkelijk om te bestellen - kwaliteit van product zeer goed - goed van prijs en supersnelle levering

Alex 09-10-2023

Al jaren fan van Coolblue.
Soms iets prijziger, maar veel beter, op elk vlak gewoon. Doe zo voort.

Leo Adriaesen 09-10-2023

Overzichtelijke shop, vele producten en goede prijzen, correcte en snelle afhandeling.