Deze score is gebaseerd op 786 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Annelies 01-08-2023

Zeer overzichtelijke en duidelijke site. Helaas koos ik voor de aanschaf van een smartphone bewust voor hen omwille van de snelle levering (volgende dag) en laat het pakket reeds enkele dagen op zich wachten...

David VdA 01-08-2023

Titel: Uitstekende ervaring met Coolblue - De juiste keuze voor elke consument!

Als fervent online shopper wil ik graag mijn eerlijke en goed onderbouwde mening delen over Coolblue, een van de meest bekende winkels in Belgie. Na verschillende aankopen bij Coolblue kan ik met volle overtuiging zeggen dat deze winkel een geweldige keuze is voor elke consument.

Allereerst wil ik het hebben over de gebruiksvriendelijke website van Coolblue. De navigatie is intuïtief en maakt het vinden van producten eenvoudig. De zoekfunctie werkt goed en biedt relevante resultaten. Productpagina's bevatten uitgebreide informatie, duidelijke specificaties en vaak zelfs handige video's die het product in actie tonen. Dit maakt het winkelen bij Coolblue een plezierige ervaring.

Een van de grootste voordelen van Coolblue is de uitstekende klantenservice. Ik heb meerdere keren contact gehad met hun klantensupport, en elke keer werd ik vriendelijk en snel geholpen. Of het nu ging om vragen over producten, levering of garantie, ze staan altijd klaar om te helpen en zorgen ervoor dat je als klant tevreden bent. De klantenservice-medewerkers zijn goed geïnformeerd en lossen problemen professioneel op.

Coolblue blinkt ook uit in snelle en betrouwbare levering. Ik heb meerdere bestellingen geplaatst, variërend van kleine accessoires tot grote huishoudelijke apparaten, en in alle gevallen werd de bestelling op tijd geleverd. De levering wordt goed gecommuniceerd en je kunt de status van je bestelling gemakkelijk volgen. Dit is een belangrijk aspect voor mij, omdat ik vaak afhankelijk ben van tijdige leveringen.

Een ander positief punt is het ruime assortiment van Coolblue. Ze hebben een breed scala aan producten, van elektronica en gadgets tot keukenapparatuur en huishoudelijke artikelen. Deze diversiteit stelt consumenten in staat om verschillende merken en modellen te vergelijken, zodat je een weloverwogen keuze kunt maken die bij je behoeften past.

Wat betreft prijzen, is Coolblue doorgaans concurrerend. Hoewel ze niet altijd de laagste prijzen hebben, bieden ze wel kwaliteit en betrouwbaarheid, wat de hogere kosten rechtvaardigt. Bovendien zijn er regelmatig interessante aanbiedingen en deals beschikbaar, waardoor je kunt profiteren van extra kortingen.

Een kleine verbetering die ik zou willen zien, is een uitbreiding van hun fysieke winkels. Hoewel Coolblue een sterke online aanwezigheid heeft, kan het voor sommige mensen handig zijn om producten in een fysieke winkel te bekijken voordat ze een aankoop doen. Het openen van meer fysieke vestigingen zou deze optie bieden aan klanten die graag de producten persoonlijk willen zien voordat ze een beslissing nemen.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over mijn ervaringen met Coolblue. Hun uitstekende klantenservice, snelle levering, ruime assortiment en gebruiksvriendelijke website maken het een topkeuze voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare online winkel. Ik kan Coolblue met een gerust hart aanbevelen aan andere consumenten en weet zeker dat ze niet teleurgesteld zullen zijn!

MARLEEN NEIRINCK 01-08-2023

Coolblue is gewoon COOL
Duidelijke uitleg over het product
Correcte prijzen
Vlotte levering

ja 01-08-2023

Grote keuze en de TV is goed super kleuren en zeer snelle levering binnen de 24 uren

Nathalie Croisiaux 01-08-2023

De website en app zijn erg gebruiksvriendelijk. Onze bestelling werd zeer snel geleverd door een vriendelijke leverancier.
Het projectiescherm dat we kochten bleek te groot. Het was zeer gemakkelijk om de retour aan te melden. De retour werd daags nadien thuis opgehaald en gewisseld voor een kleiner model. Voor de terugbetaling van het prijsverschil moesten we niets doen. Dit stond zelfs de dag nadien al terug op onze rekening. Wat een top service!

Colman Bianca 01-08-2023

Heel goed en snel service.
De mannen die het kwam leveren super vriendelijk mensen goede uitleg gekregen die verdienen een bloemetje voor de vriendelijkheid en de goede uitleg .
Mijn volgende aankopen ga ik zeker terug bij jullie doen .
En ik ga het zeker verder vertellen daar zal ik niet aan twijfelen.
Vriendelijk groet en super bedankt tot mijn volgende aankopen

Sandra Pattijn 31-07-2023

Snelle service!
Gratis levering ! Veel keuze .
Goede prijs-kwaliteit-verhouding! 👍

Sara Cammu 31-07-2023

Hallo, ‘S avonds om 23 uur mijn toch wel
grote en dure bestelling geplaatst en de volgende ochtend om 9u30 was mijn bestelling al geleverd. Top service.

Elke 31-07-2023

Gebruiksvriendelijke site.
Heel goede productinformatie, keuzehulp (de filmpjes!) en koopadvies.
Snelle levertermijn.
Goede dienst na verkoop.

Mauricio Navas 31-07-2023

Teleurgesteld: we hebben onlangs een Samsung frame 85 inch besteld bij hen, maar is helaas fout gegaan.
We hebben de laatste drie maanden voor meer dan 10000 euro gekocht bij hen. Onze laatste aankoop was een Samsung tv de frame 85 inch twv meer dan 4000 euro. We hebben ook alle diensten genomen die ze aanboden, een levering, een installatie, enz. Normaal gezien is hun slogan vandaag bestellen, morgen geleverd. Maar we moesten bijna 2 weken wachten. Tot daar geen probleem, we begrijpen dat het drukker kan zijn in de solden en vakantieperiode. Tot de dag van levering was aangekomen. We hebben ons allebei voorbereid zoals opvang voor ons kind, vrij genomen van ons werk en plaats gemaakt voor de installatie. En gewacht heel de dag. Tot het uur dat we te weten kwamen dat ze in de buurt waren. Maar dat ze dan toch niet gingen leveren. De chauffeur was allesbehalve goedwillig en arrogant . Hij gaf ons de schuld dat wij een tijdspanne hadden moeten aangeven en reed terug naar het depot. Omdat hij niet kon parkeren in onze straat. We moesten naar de klantenservice bellen, daar bleek dat het toch niet onze schuld was, wat hij beweerde was niet juist. De man van de klantenservice was wel vriendelijk en schaamde zich voor de situatie. Maar helaas kon hij ook niets doen. En de enige oplossing was om de bestelling te annuleren. Ervoor hadden we een andere zaken gekocht bij hen en d me leveranciers waren wel moedwillig en open om mee voor een oplossing te zoeken, omdat je bij maar tss 7u en 11u kan leveren bij ons. Ze zijn nu een goede klant kwijt jammer genoeg.

RubenP 31-07-2023

- Uitgebreide keuze aan producten
- Duidelijke, gedetailleerde informatie waarop je je keuze kan baseren
- Eerlijke prijs (nog nooit achteraf het gevoel gehad dat ik teveel betaalde vergeleken met een andere winkel)
- Vlotte levering

Pieter 31-07-2023

Uitgebreid aanbod, correcte prijzen (die tussen BE en NL verschillen) maar wat een lange wachttijden als je je product gereserveerd hebt, dat moet toch sneller mogelijk zijn

Frauke 31-07-2023

Makkelijk te bestellen en kon in principe dezelfde dag nog in de winkel ophalen. Ophalen ging ook vlot! Niet lang moeten wachten en goede klantenservice.

Paulien J 31-07-2023

Gebruiksvriendelijke website met een ruim aanbod aan elektronische toestellen. Bij elk item is er een gedetailleerde beschrijving, handig voor het vergelijken van gelijkaardige items.

Snellere levering, onze powerbank werd zelfs op een zaterdag geleverd. Heel fijn als je in de week moet werken. Tot nu toe zeer tevreden van al mijn aankopen bij Cooblue.

Asma 31-07-2023

Ik ben heel blij met al mijn bestellingen. Ze kwamen altijd optijd, niets was beschadigd en de producten zijn echt van top kwaliteit. Daarom ga ik vaker bestellen bij Coolblue.

Dat zijn de redenen waarom ik Coolblue echt zou aanraden.

Echt een 10 waard.

Francis 31-07-2023

Aankoop Sony smart TV "Sony XR-55A80L (2023) + Soundbar" Alles verliep zeer vlot, veel keuze, mogelijkheden tot vergelijking en uiteindelijk de juiste keuze gemaakt. Zeer tevreden. Afgehaald in winkel te Hasselt, zeer vriendelijk en hartelijke ontvangst. Prima dus. Zeer tevreden van het toestel, gemakkelijke installatie en perfect beeld en sound.

Asma 30-07-2023

Ik ben altijd heel blij met de bestellingen.
En de pakketjes komen altijd optijd.

Regi 30-07-2023

plus : zeer vriendelijk personeel aan inlichting via telefoon en vriendelijk personeel van leveringsdienst

min : moest toestel normaal gezien zelf installeren en geen uitleg over apparaat. ( moet je voor betalen blijkbaar ? wist ik niet )

Bernd L. 30-07-2023

Heb al heel vaak gekocht bij Coolblue, zowel grote (frigo) als kleine zaken (IT zaken). Altijd heel tevreden. Mooi tijdig geleverd steeds, en altijd heel vriendelijke bezorgers!! Absolute aanrader. Dit is ook de enige winkel waarbij ik koop zelfs al zijn ze niet altijd de allergoedkoopste (maar wel bijna de allergoedkoopste) omwille van hun topservice!

Marina Gerling 30-07-2023

Zeer efficiënte levering en professioneel bedrijf. Super handige site met nuttige info! Aanrader!

Jean-Pierre 30-07-2023

Site vol informatie over de producten. Product geleverd dag nadien zoals afgesproken.

Leon 30-07-2023

Vandaag besteld morgen geleverd is fantastisch, pakketje werd met zorg afgeleverd aan huis. De coolblue bezorger gaf ook nog wat informatie over het product, het retourbeleid en de garantie op het toestel.

Steven 30-07-2023

Duidelijke website. Snelle levering (op de fiets!). Bij aankoop krijg je ook automatisch een handleiding hoe je de Ledger het best installeert op je Android-smartphone. Superhandig!

Stivis 30-07-2023

Coolblue doet het goed, de service is fantastisch (tot nu toe altijd vriendelijke mensen), de aanbod is ruim en levertermijn zijn super snel (groten deel van mijn bestellingen werden de volgende dag geleverd), ik heb niks negatief over Coolblue te zeggen .

Geert 30-07-2023

Gemakkelijke website om te bestellen, de tweedekans producten zijn altijd in perfecte staat en zo kan men wel eens een zaakje doen.
Levering is fantastisch geregeld met de avond er voor een e-mail met het uur wanneer het geleverd wordt, dan 15 minuten voor het geleverd wordt een berichtje.