Deze score is gebaseerd op 788 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marc 28-02-2021

Reeds jaren en na heel wat artikels aangekocht te hebben bij Coolblue, ben ik nog altijd uiterst tevreden over de geleverde service en het aangeboden materiaal.
Ook de website is uitstekend waarbij duidelijk de voor- en eventuele nadelen van een product beschreven worden.
Deze beoordeling werd niet geschreven om eventueel een prijs te winnen maar komt recht uit het hart.
Marc

Jonathan 27-02-2021

Komt steeds na wat ze beloven
superhandige webshop - alles is makkelijk terug te vinden
Bij een defect of probleem word je perfect en correct verder geholpen
Support is top, super vriendelijk medewerkers

Gina 26-02-2021

Super goed geholpen, zeer snel artikel kunnen afhalen en factuur via mail. Geen minpunten alleen maar voordelen!

Fre 26-02-2021

Alles gemakkelijk te vinden op de site.
Bestellen en dag erna ontvangen, super service.

Paul 25-02-2021

Ik had een koffiezet en een soundbar besteld. De levering gebeurde in twee keer via Bpost (2uur tussen elke levering) zodat het zeker de dag na bestelling in huis was. Ik had mijn bedenkingen omdat ik maar 1 coli kreeg maar de klantendienst heeft hier snel op gereageerd en ik kreeg mijn laatste levering tijdig thuis. Top service!

Juliette 25-02-2021

Snelle levering, leuke tips ontvangen over het product en ik ben er heel tevreden mee.

Peggy Happaerts 24-02-2021

Top hoe jullie leveringen plannen je hoeft er geen hele dag voor thuis te zitten 👌

yvette 24-02-2021

zondagavond besteld en maandagmorgen om 10u ontvangen! Top !
je krijgt altijd wat je vraagt en zoals het beschreven staat

hilde van hecke 24-02-2021

alles tiptop in orde,alles was volledig naar wens.dank u wel voor de service

David 24-02-2021

Zeer slechte afhandeling.
Ik krijg mijn geld pas na een maand terug.
Heb mijn bestelling ge-anuleerd omdat het nooit aan was gekomen.
Ik koos voor Coolblue omdat ik dacht dat ze een goede klanten service hadden (mooi niet dus).
25 jan iets besteld. en krijg vandaag de mail dat ik over 3 dagen mijn geld terug krijg............
Al was dat me 5 dagen geleden over de telefoon ook verteld door Coolblue. Jammer!

Sven Blanchet 24-02-2021

Het valt mij steeds op hoe vriendelijk en behulpzaam de verkopers zijn in de shop. Het moet daar een fijne werkplaats zijn. Dat is niet evident.

Peter 23-02-2021

Altijd snel geleverd en als je in de winkel langs gaat, helpen ze je vriendelijk en op een deskundige manier.

Nick 23-02-2021

je kunt laat tot laat op de dag bestellen en toch wordt het de volgende dag alreeds geleverd zelfs op een zondag, indien je verkiest kun je het pakje zelf ophalen en kun je het enkele momente na de bestelling alreeds gaan ophalen

Dani 23-02-2021

Ik ben inmiddels al een hele tijd vaste klant bij CoolBlue en ben altijd zeer tevreden.
Deze keer liep het even fout met de bestelling door een computerprobleempje.
Maar de klantendienst heeft dit netjes en vriendelijk opgelost. TOP

Katrien 23-02-2021

Ik ben zaterdagavond in de winkel van Zaventem geweest waar ze me heel gedienstig uitleg hebben gegeven maar helaas was mijn horloge niet voorradig in de winkel zelf. Ik heb deze dus via de site besteld en de volgende dag rond de middag had ik deze al, super service dus !!

Katrien 23-02-2021

Joost 23-02-2021

Veruit de beste prijs voor de beamer die ik graag wilde, zeer overzichtelijke site. Prima communicatie over het moment van leveren, zowel dag en tijd. Alle afspraken stipt nagekomen en nette levering, correct te woord gestaan door de chauffeur. Top prestatie Coolblue.

Frank Colman 22-02-2021

Super vlotte levering van het bestelde product (printer). Duidelijke communicatie via mail.

Nico 22-02-2021

Alles werd vlot geleverd. De levering kwam zelfs sneller dan verwacht. De stukken zaten mooi ingepakt en alles was volledig.

Hannes 22-02-2021

Coolblue is snel en gebruiks- en klantvriendelijk. Een echte meerwaarde bij Coolblue is "Coolblue's keuze", waardoor je snel ziet wat het beste product is voor jouw budget!

maurissen 22-02-2021

De webshop is duidelijk en gemakkelijk. De vergelijkfunctie is eveneens interessant en de product omschrijving helpt om een keuze te maken.

Dimitri 22-02-2021

“Coolblue alles voor een glimlach”, maar dan toch niet bij hun klanten.
Een product gekocht bij Coolblue, zoals ik al zo dikwijls een product via hen aangeschaft heb. Door omstandigheden (Corona), dit toestel pas kunnen installeren de dag na de 30-dagen retour (30-dagen volgens Coolblue, want gerekend vanaf de verzenddag, en niet de dag van ontvangst). Dan vastgesteld dat het toestel niet doet wat het moet doen, volgens hetgeen op de site vermeld staat. Reourformulier willen invullen, maar lukt niet meer. Dan maar op maandag gemaild naar de klantenservice met de nodige uitleg. En Coolblue blijft vasthouden aan de 30 dagen, zonder uitzondering, toch niet in mijn situatie.
Dit is betreurenswaardig en geen commerciële oplossing. Ik vraag zelfs mijn geld niet terug, mag gewoon een waardebon zijn, maar nee het kan niet.
Mijn conclusie, Coolblue heeft liever een ontevreden klant, dan een tevreden klant die in de toekomst ook nog aankopen doet.
Mij zien ze er alvast niet meer terug!
Bedankt Coolblue!

Pascale Michels 22-02-2021

Ik bestelde online een robot stofzuiger. De site gaf heldere uitleg. Ik ontving zéér snel mijn bestelling. Alles dik in orde dus. Tevreden klant 😁

Liesmar 22-02-2021

Alles op tijd geleverd,nog rapper dan we verwacht waren. Het bestelde was wel op voorraad maar toch ,'s avonds besteld en tegen de volgende middag geleverd!!!

Wendy 22-02-2021

Mail gekregen toen het product terug voorradig was, snelle levering.
Laptop werkt snel en stil, mooi design, laadt snel op. Alles wat er in de advertentie staat klopt. Echt goede prijs/kwaliteit. Blij met deze aankoop.