Deze score is gebaseerd op 787 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Danielle 09-01-2021

Snel en efficiënt. Ik kreeg onmiddellijke antwoord met factuur en tracking doorgestuurd.

Elke 09-01-2021

Het pakket was er heel snel. Zeker in deze tijd kan het wat langer duren,maar had het de dag nadien al.

Aissa 08-01-2021

Het gekochte wasmachine (Bosch) is super , De prijs uitzonderlijk en de levering meer dan super , perfect op tijd en bijzonder vriendelijke gasten , voor dit alles een DIKKE 10

Cosmin 08-01-2021

delivery at the set time
quickly transported
I received details about the product
is what all stores should do for their customers

Kristel 08-01-2021

Goedkoopste prijs voor de oortjes en snelle levering aan huis.
Zeer aan te bevelen.

Harley 08-01-2021

Snelle bezorging. Had het om 16u besteld en het was er al de volgende dag in de ochtend. Enige ding waar ze een beetje mee mogen verbeteren is dat hun track en trace gegevens niet altijd even accuraat zijn aangezien dat het product al was aangekomen en bij de track en trace stond dat het nog bij postnl lag.

Marcus 08-01-2021

Zeer tevreden vriendelijke en correcte dienstverlening. Nog geen ervaring met defecte producten.

Antoine G. 08-01-2021

Fantastisch blij met de service en hulp van Coolblue!
De app geeft duidelijke informatie weer bij elk product, zeer handig bij het aankopen van mijn sportwatch. Ik kon makkelijk verschillende toestellen vergelijken en zo mijn keuze maken. Elk product krijgt ook een duidelijke beschrijving, wat soms mist bij andere handelaars. Je hoeft geen andere sites te consulteren om het product beter te bekijken.
De verzending heeft nog geen 48u geduurd, of ik kon het pakje gaan afhalen.
Kortom, de perfecte winkel en diensten om toestellen aan te kopen.

Sanne 08-01-2021

Duidelijke omschrijving op de website, vergelijking tussen producten mogelijk wat de keuze vergemakkelijkt, snelle levering.

Hanne 08-01-2021

Op coolblue heb je altijd een heel ruim aanbod spullen. Coolblue levert altijd de volgende dag, wat is echt een heel grote meerwaarde vind. Zo heb je je spullen altijd snel in huis.

marc 08-01-2021

Zeer vlugge levering, nog geen 24 UUR na bestelling had ik her gevraagde. Zal jullie zeker aanbevelen bij vrienden

Jan 08-01-2021

snel gevonden wat ik zocht, wel zoals gewoonlijk in veel te grote doos. Correct geleverd

Willy 07-01-2021

Overzichtelijke shop. Makkelijk te vinden wat je zoekt.
De tweede kans optie die aangeboden wordt maakt het aanbod aantrekkelijk.

Listeppe 07-01-2021

Zeer gestructureerde en gedocumenteerde webshop.
Stipte levering én met de glimlach.

Jordy 07-01-2021

Coolblue is een zeer goede webshop. Het heeft een uitgebreid gamma en alles is zeer eenvoudig te bestellen. De snelle levertermijnen zijn ook een zeer groot pluspunt en indien je het pakje wil terugsturen kan dit heel eenvoudig.

Eddy 07-01-2021

Alles is precies geleverd zoals besteld en op de afgesproken tijd.
Het oude toestel is gelijk meegenomen.
100% tevreden.
Mvg
Eddy

Luc 07-01-2021

had mijn printer voor ogen en heb de goedkoopste winkel gekozen. Deze keuze is wel bijzonder goed meegevallen. Dat belooft voorde toekomst. Voor herhaling vatbaar

Kim 07-01-2021

‘S avonds om 21u30 een spelletje gekocht (dat goedkoper was dan op andere sites) en de volgende dag was om 12uur al netjes achtergelaten in de brievenbus.
Heel tevreden over de snelle service, manier waarop het verpakt werd en de manier waarop je het pakketje stap voor stap kon opvolgend.

Elena E. 07-01-2021

Ik zou zeggen dat de producten bij Coolblue een betere kwaliteit hebben dan op andere webshops. Bij het kiezen van een product krijg je voldoende informatie en als je toch nog niet volledig zeker bent van jouw keuze kan je de producten met elkaar vergelijken. ( speciale functie vergelijking) De levering is ook heel snel en altijd in orde. Dit geeft mij een gevoel van betrouwbaarheid daarom gebruik ik de Coolblue webshop regelmatig. Zeker nu met de COVID-19 situatie.👍🏻👍🏻👍🏻

Vincent 07-01-2021

Bij Coolblue krijg ik iedere keer vriendelijke en goede service. Ik kan deze winkel alleen maar van harte aanbevelen.

Kris 06-01-2021

Duidelijke en uitgebreide productinformatie, groot aanbod, marktconforme prijzen, (zeer) snelle levering.

Charles-Thibault Corroyer 06-01-2021

Heel veel variatie in producten, goede product uitleg.
Snelle levering.
Goede prijzen

Marian 06-01-2021

Onlangs kreeg ik een cadeaubon van Cool blue, zo leuk dat het doosje waarin de bon zat onverwacht opensprong!

Mare 06-01-2021

De levering is altijd zeer stipt en een vriendelijke klantenservice! Goed aanbod aan kwalitatieve merken en handige vergelijkingstool.

Stefan Theunis 06-01-2021

Topproducten, zeer snelle levering, duidelijke website met alle uitleg en informatie die nodig is.