Deze score is gebaseerd op 786 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Conny 01-01-2021

Coolblue heeft een hele goede service. Levert de bestelling atijd zoals beloofd. Stipt op tijd.
Voor mij is Coolblue de beste.

Steffi 01-01-2021

Product overal uitverkocht, maar Coolblue was degene die het het snelst terug in stock had. Dag erna ontving ik mijn pakket al!

Ook over de Apple Watch SE uiterst tevreden. Biedt een echte meerwaarde, zeker voor wie reeds andere Apple producten in bezit heeft. De synchronisatie tussen al dezen is ongelooflijk.

Arthur 01-01-2021

Erg goede opvolging van je bestelling. Je krijgt ook direct een bevestiging van je bestelling.

Herbie 01-01-2021

Zeer uitgebreid aanbod. Goede garantie procedure met kosteloze retour mogelijkheid bij foutieve of ontevreden aankoop.

Isaac Callens 01-01-2021

Van alle bestelde paketten werd slechts 1 een dag later geleverd. We werden hiervan steeds up to date gehouden

/ 31-12-2020

Voor elektronica is coolblue een van de betere sites. Ruim keus aan aanbod met concurrerende prijzen. Leveringen altijd optijd, tenzij anders vermeld via mail.

Karel 31-12-2020

Al zovele goederen besteld altijd TOP !!! Altijd op tijd geleverd, mooi verpakt en zeer mooie en degelijke goederen !

boze klant 31-12-2020

bestelling gedaan en betaald
vervolgens tract en trace nummer gekregen
klik ik hier op en zie ik dat mijn bestelling niet verstuurd of af gegeven is dit is al de zoveelste keer bij coolbleu
maar wel vermelden voor 23.59 besteld de volgende dag in huis
pakket dienst heeft het druk ja maar als ik ergens anders een bestelling doe is die er wel de volgende dag
kopen in de winkel is sneller als bestellen waarde loos zooitje ongeregeld
coolbleu wachten tot je scheel ziet heb hier nu al 9 emmers confetti staan

Top! 31-12-2020

Eenvoudig bestellen op de website, snel geleverd en bij probleem kan je eenvoudig ruilen in de winkel.

PIETER 31-12-2020

Ik werd in detail op de hoogte gehouden. Het tijdstip van levering werd zeer goed gerespecteerd. De man die per fiets kwam leveren was meer dan vriendelijk. Dus zeer tevreden.

Patjo 31-12-2020

Goede producten van kwaliteit met een kleine bezorgtijd.Zodat je niet te lang moet wachten

SIEGFRIED 31-12-2020

TOP! Zocht een extra externe harddisk van Western Digital en deze in reservatie geplaatst via de site. Daar naartoe gereden en moest niet lang aanschuiven daardoor. Binnen gekomen, direct door de verkoper snel, correct en vriendelijk geholpen geweest.

Bart Doumen 31-12-2020

geleverd wat gevraagd werd binnen de afgesproken tijd en goed verkpakt. Topkwaliteit en superservice

Joeri 31-12-2020

De site is goed en duidelijk. Alles staat heel netjes en goed aangegeven, en ook de levering was snel en goed. Ook het mailtje met extra informatie over instellen en tips and tricks werd zeer gewaardeerd

Philippe 31-12-2020

Ik heb deze headset gekocht voor mijn zoontje , dit is al zeker de 5de dus had ik eerst even wat opgezocht ivm voor de bouwkwaliteit en duurzaamheid .....ik ken astro headset van de duurdere high end modellen maar voor hem was de geluidskwaliteit niet zo belangrijk maar vooral de duurzaamheid . Wat ik interessant vind is dat de draad werkt met een 1.5mm jack dus kan deze vervangen worden moest hier alweer eens een knikje of dergelijke inkomen ....de tijd zal het nu uitwijzen . Als hij al langer dan een half jaar meegaat ben ik tevreden . Op YouTube staan enkele mooie "stress" tests

Axl 31-12-2020

Super duidelijke specs op de site! Ook alles proper geregeld aan het ophaalpunt in Antwerpen.

Axl 31-12-2020

Inge 31-12-2020

De site is prima, de aangekochte producten ook. Ik ben wel niet tevreden over de levering en de communicatie daaromtrent. Wij hebben een tv gekocht op de site op woensdag, levering kon al op donderdag maar wij hebben voor zaterdag gekozen. Op zaterdag echter geen info, geen mail over verzending, geen track and trace zoals beloofd in de aankoopbevestiging. Dan maar gebeld, 2 keer 15 min in de wacht gestaan. Om te horen dat er vertragingen zijn en dat de tv pas maandag zal geleverd worden. Dat zouden ze op zijn minst kunnen gemeld hebben via mail. Dat bespaart mij 30 min wachttijd om de klantendienst te bellen. Slecht geregeld. Ik heb wel een voucher gekregen van 25 euro maar als ik de komende periode niets aankoop, ben ik daar ook niets mee. Ik koop niet elk jaar een tv of laptop op Coolblue.

G. Paola Julie 31-12-2020

Handige website en app. Makkelijke zoekfunctie en er zijn tips terug te vinden om de juiste aankoop te doen. Vaak een goede prijs en altijd zeer snelle levering. Er is ook een fysieke winkel, want handig is als er problemen zijn en ik dus een heel groot pluspunt vind tov andere online winkels. Daar (voor ons is de vestiging in Lochristi, België het dichtste).ook al goed geholpen (met uitleg en uiteindelijk aankoop printerinkt van het eigen, goedkopere maar goede Coolblue-merk). Minpuntje: Jammer dat er tegenwoordig extra moet betaald worden voor levering en installatie van grote elektro-toestellen (bij de aankoop wasmachine in 2018 was dit nog inbegrepen, wat toch een grote plus was). Algemene conclusie: zeer goed.

Nick 31-12-2020

Vergelijking op de website was handig!
Heb snel en correct geleverd gekregen. Leuke verpakking en handige doos om te openen.

Mihaylov 30-12-2020

Beste online schop in belgie sneel levering altijt corekte uur en datum bij levereningen bedankt coolblue.
Wij zijn nog niet klaar , wij blijven kopen .
Mvg.Atanas

Charlotte 30-12-2020

Snelle, vlotte en ecologische levering. Duidelijke website en goede vergelijking.

Wesley 30-12-2020

Bij Coolblue heb je een zeer ruime keuze aan artikelen. Je kan makkelijk zoeken door gebruik te maken van allerlei handige filters.
De reviews zijn een waardevolle tool bij het opzoeken en/of vergelijken. Het vergemakkelijkt daarmee vaak de keuzes.
Wanneer een bepaald artikel tijdelijk is uitverkocht kan je voor de optie kiezen om op de hoogte gebracht te worden als het artikel terug in voorraad is.
Zelf ben ik ook fan van de 2de kans artikelen. Al enkele keren gebruik van gemaakt en steeds dik in orde.
Steeds ook correcte aflevering van de goederen, inclusief de communicatie.
Coolblue is hiermee mijn absolute nr 1 webshop, voor zowel privé als zakelijk.
Keep up the good work!!

Isabelle 30-12-2020

Correcte informatie, prijs en afspraak. En stipte levering inderdaad met de glimlach. Topteam!

Hans 30-12-2020

Overzichtelijk en zeer snel. Zelfs tijdens drukke periode! Duidelijk overzicht op site. Extra chat mogelijk...