Deze score is gebaseerd op 786 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Beau 27-11-2023

Goed geïnformeerd wanneer het toekomt vriendelijke man die het pakket aflevert alles mooi verzorgd ik had wel een originele lader verwacht deze was niet aanwezig

FredRed 27-11-2023

Keuzewijzer van Coolblue was een grote hulp bij bepalen van wifi versterker

Willy 27-11-2023

Perfecte levering: timing snel en perfect zoals afgesproken. Hulpvaardige en vriendelijke medewerker bij levering.

Gwenda 27-11-2023

Overzichtelijke, uitgebreide site. Levering zoals gevraagd en gepland binnen het aangegeven tijdsframe. Vriendelijk personeel die netjes mijn diepvries op ,juiste plek hebben gezet en info gegeven.

Leijte 26-11-2023

Mijn bestelling is gelijk de andere dag bezorgd en deze was goed verpakt en helemaal geleverd in perfecte conditie

Eddy 26-11-2023

Mijn zending bestaande van 1 gsm n 1tablet is maar half geleverd de tablet was er niet bij deze is volgens Bpost verloren
ik heb Coolblue op de hoogte gebracht en intussen zijn we 7 dagen later en nog geen verder nieuws.Ik heb wel deze zaken bij bestelling betaald
ik hoop nu snel iets te vernemen.Ik wik mijn betaalde tablet zo snel mogelijk ontvangen .Dit is geen reclame !!!!!!

Lina C 26-11-2023

Snelle levering en ook goede service na verkoop. In het verleden met een aangekocht toestel al eens problemen gehad. Je kan je product kosteloos terugsturen naar Coolblue en zij doen dan het nodige. Bovendien is de website en de app heel gebruiksvriendelijk en kan je makkelijk producten vergelijken. Ook de "Coolblue's keuze" aanduidingen zijn echt handig!

Thomas D 26-11-2023

Neusje van de zalm in productselectie. Customer support doet niet onder. A+

Guy Jans 26-11-2023

Donderdagnamiddag besteld en vrijdagnamiddag geleverd! Snelle en vlotte bestelling. Het product werkt zoals beschreven. De installatie afgerond op een kwartier.

Veerle 25-11-2023

Allemaal heel snel, ‘s avonds besteld en de volgende avond al kunnen ophalen en met ecocheque kunnen betalen. In de winkel zelf heel vlot geholpen.

Rainer H.A. Gubbels 25-11-2023

De website is makkelijk in gebruik en veel tips. Ook erna een mail ontvangen met gebruiksaanwijzing aanwijzing en nog wat gebruik tips.

Utah 24-11-2023

mooi aanbod, goede service, correcte afspraken en heel klantvriendelijk!!
Eerlijke prijzen.

paul 24-11-2023

Het gemakkelijke opzoeken van ons artikel en de betaling ervan was de start van een succesvolle aankoop. De snelle levering (bezorgd door een vlotte persoon) en een goed verpakt kwaliteitsvol produkt was de aanleiding om deze 100% positieve review te schrijven.

Thomas 24-11-2023

Coolblue zorgt steeds voor een snelle levering, de extra opvolging (email met tips na levering) en dienst na verkoop wanneer je een probleem hebt, zijn allemaal top.

Bart 24-11-2023

Makkelijk gevonden wat ik zocht en dan nog het goedkoopst tegenover andere aanbieders.
Mooi op tijd geleverd op de afgesproken plaats.
Jullie doen echt jullie best om de klanten tevreden te stellen. Al verschillende keren iets bij Coolblue besteld en nog nooit ontevreden geweest.
Een echte aanrader!!!

Arne 24-11-2023

Vriendelijk en snel, ik krijg altijd extra tips over het gekochte product, zeer aangenaam.

lUcA 24-11-2023

Super vlotte bestelling en levering in de dichts bij zijnde winkel van COOLBLUE

Peter Krols 23-11-2023

Zeer uitgebreid aanbod, een duidelijke website, een vlotte afhandeling en een supersnelle levering.

peter 23-11-2023

Heeft echte winkels in belgie, goede service, voor en na prijzen zijn concurrentieel.

Kobe 22-11-2023

Mijn besteld product had een snelle levering en na de levering was de mail met tips is ook wel leuk.

Maaike 22-11-2023

Ik heb al verschillende keren besteld op Coolblue.
Er is een ruim assortiment aan toestellen, gebruiksvriendelijke website.
Ook qua levering tip top in orde. Men wordt op de hoogte gehouden wanneer de bestelling wordt geleverd, een sms'je en dan nog een telefoontje kort voor levering. Heel praktisch dus!

Fonzie47 22-11-2023

Door de drukte op Bpost was de levering ietsje later, dindsdagmorgen 9u37 i.p.v maandagnamiddag, maar nog altijd aanvaardbaar.

Thomas L 22-11-2023

Vlotte en gebruiksvriendelijke applicatie / website. Bij problemen ook altijd vriendelijke en correcte service!

Lina 22-11-2023

Na mijn bestelling ir kreeg het voldoende informatie ivm de levering. Handig .
Levering ging snel en vlot.

Jero 22-11-2023

duidelijk webshop - afhaling in de winkel (Hasselt) verloopt super vlot - retourprocedure is top !!