Deze score is gebaseerd op 788 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jasper 20-01-2022

Coolblue is een lageprijswinkel waar de klant nog écht centraal staat. De leuke en informatieve video-reviews, klantenrecensies en productvergelijkingen helpen je een goede keuze te maken. Bezorging is steeds snel én zelfs op zondag mogelijk. Ik heb in volle lockdownperiode ook éénmaal gebruik gemaakt van de “ophalen in de winkel”-optie en dit was dik OK! De medewerker was heel vriendelijk en stuurde me achteraf zelfs een handgeschreven kaartje. Ongelooflijk attent! Thanks Coolblue :)

tim 19-01-2022

Elke keer als ik iets bestel is zonder enig probleem verlopen of het nu afgehaald word in de winkel of met de post word geleverd.
Super vriendelijke mensen . geen enkele klacht !

Erica 19-01-2022

Alles is super makkelijk om te vinden, zowel op de website als in de winkels.
Super service, maakt niet uit welk probleem. ik ben fan!

Marijke 19-01-2022

Snelle, vlotte en vriendelijke levering.
Netjes op de juiste plek gezet en aangesloten.

Julien 19-01-2022

Zeer snelle en correcte levering, vriendelijk onthaald aan de Coolblue winkel / het afhaalpunt in Gent. Er is een mooi aanbod aan toestellen (stofzuigers, smartphones, tablets, speakers, ...) in de winkel. Een bezoekje waard!

Samantha 19-01-2022

Product zeer goed en prijs was de beste van alle winkels wegens promo. Heel snel geleverd.

Katrien 19-01-2022

Tv besteld, zeer tevreden mee, maar had een hanger meebesteld en tv ging worden oogehangen aan de muur. De hangbeugel had vertraging dus ik ging een afspraak krijgen waarbij ze later de tv gingen ophangen als de hanger was geleverd. Heb hier uiteindelijk zelf voor moeten bellen, was telefonisch in orde zogezegd. Tot nu toe nog geen bericht gekregen van ophangmoment, nu moet ik weer in de wacht gaan hangen…

FRANK 18-01-2022

Teleurgesteld in het feit dat men levering op zondag beloofd. Heb nu zondag een hele dag gewacht en dan rond 16 uur ontvangt men een bericht dat men niet kan leveren en dat men een nieuwe datum zal laten weten, wat dan uiteindelijk maandag is geworden. Ik vraag me af of er wel degelijk op zondag wordt geleverd zoals beweerd.

Lili 18-01-2022

Snelle levering en een super goede Nova grill 4 in 1 voor wafels grill crouke en vlakke plaat... heb ze nog maar 3 dagen in huis en ik wil ze niet meer kwijt💯👍👍👍

Eric 17-01-2022

Goede informatie op de website.
Makkelijk bestellen en betalen.
Correcte en snelle service.
Kwalitatieve verpakkingen.

Jurgen 17-01-2022

Overzichtelijk aanbod.
Duidelijke informatie en artikels die je je besluit helpen maken.
Late leveringen bij overmacht worden steeds zorgvuldig opgevolgd.

Philippe 16-01-2022

Ontvangst en organisatie van de winkel: subliem
Uitleg en vriendelijkheid van het personeel: uitstekend
Afhandeling bestelling: perfect
Coolblue: de beste winkel voor ons

Inge 16-01-2022

overzichtelijke webshop, makkelijk om te bestellen, goede prijzen, mooie kortingen, snelle levering

Ingmar 16-01-2022

Zeer goed opgebouwde website, makkelijk om producten te zoeken en te vergelijken. Snelle en ecologische bezorging

marc 16-01-2022

Levering was mooi tijd. De man van Coolblue stuurde een SMS, en belde toen hij terplekke was.

Mooie site 15-01-2022

Snelle levering van de gekozen producten. Goede verpakking. Aangenaam product.

Robin Melis 15-01-2022

Uitgebreide keuze, keurige prijzen, bestellingen worden snel verwerkt en dus snel geleverd. Goede customer service ook

Carine 15-01-2022

makkelijk online te bestellen en je kan de levering goed opvolgen.
wel beetje grote verpakking navenant het artikel, daarom een 9

LD 15-01-2022

Recentelijk nieuwe wasmachine gekocht. Deze werft dan uiteindelijk goed geleverd op ge gekozen dag en het uur dat ze mij hebben doorgegeven. Ook heel handig dat ze omdat dat onze oude wasmachine heel zwaar was, dat ze deze toch meenamen. Ook hebben we onder extra betaling gevraagd voor aansluiting en ook dit werd goed en snel gedaan. We zijn tevreden van de service!

Tom 15-01-2022

makkelijk om te bestellen, handig dat je van producten een vergelijking en zelfs iets over het gebruik vindt, eenmaal besteld gaat alles heel vlot.

Schrauwen Eric 14-01-2022

Via internet besteld.
Zoals vermeld in stock.
Dag erna bevestiging en af te halen.
Betaald met cadonation bons !
Goed onthaal !
Bedankt , gr. Eric

Sven De Smedt 13-01-2022

Apple iPad (2019) 32 GB Wifi aangekocht bij Coolblue. Het toestel startte nog op tot en met het Apple logo. vermits je Apple toestellen zelf niet mag openen, binnengebracht bij Coolblue. Binnen de Europese garantieperiode van 2 jaar. Krijgen van Coolblue een mail dat het herstel/vervanging € 299 kost (nieuwprijs € 350), want het toestel was verbogen. Het terug komen ophalen koste 39,50 terwijl er in de algemene voorwaarden 19,50 staat. Bij het binnenbrengen liet de bediende ons weten dat het netjes verzorg was, geen enkel moment was er spraken dat het toestel verbogen was. Tot de mail voor herstelling binnenkwam. Na een klacht bij Coolblue lieten ze ons weten dat de prijs voor ophaal € 19,50 was maar verkeerdelijk werd ingegeven. Ik zou verwachten dat dit een keuzemenu is en niet een invulveld in een software. Het probleem zit hem in het feit dat de verkoper het tweede jaar van de garantie op zich moet nemen. Apple geeft maar 1 jaar fabrieksgarantie op hun toestellen. Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat geprobeerd wordt om de kosten bij de consument te leggen. Anderzijds hoe bewijs je als consument dat het toestel niet tijdens het Coolblue transport werd verbogen. Dit moet hun winkelbediende toch meteen opmerken. Antwoord van Coolblue, de verbuiging was minimaal. Ja het grote bedrijven hun verantwoordelijkheden graag doorschuiven. Wat betekent dan garantie nog. Moet je van elk toestel foto's gaan maken om aan te tonen dat je bij het inleveren van een toestel een status kunt vaststellen. Coolblue, dit is heel zuur!

Marleen 13-01-2022

correcte levering - geleverd op de juiste datum en binnen de tijds periode die werd doorgegeven. handige update, pakket ingepakt - bezorger onderweg groot pluspunt COOLBLUE draag bij aan het milieu : levering per fiets (indien mogelijk natuurlijk) TOP !!!!

Inge 13-01-2022

Keurige, duidelijke website, vragen worden snel beantwoord, snelle levering. Tevreden!

Sven 13-01-2022

Topservice, alles netjes volgens afspraak geleverd.
Maar nog meer: het telefoontje met bevestiging van het juiste leveringsuur met ‘Joey’: een enthousiaste, vriendelijke, beleefde maar toch professionele telefonist. Dit soort belletjes stelt je als klant niet alleen op je gemak, het stelt ook een groot vertrouwen in CB. Een extra pluim dus voor deze extra vorm van klantenservice. Tot snel CB!