Deze score is gebaseerd op 786 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Yvan 01-11-2020

Precies wat ik gevraagd had en stipt op de beloofde tijd geleverd! Ik had dit ook verwacht. Heb al verschillende malen gebruik gemaakt van hun diensten en die zijn top!

Evelien 01-11-2020

Coolblue heeft altijd fantastische service! De website is makkelijk te navigeren, en Coolblue helpt mij om de juiste keuze te maken.

Celie 01-11-2020

De site is enorm nuttig en bevat heel duidelijke en toegankelijke informatie. Ook de vergelijkingsfunctie is enorm handig, zeker als je niet heel veel van computers en/of technologie kent. Je hebt veel mogelijkheden om je aankoop vast te krijgen (afhalen op verschillende locaties, laten leveren). In de winkel zelf waar ik mijn computer heb afgehaald waren ze erg vriendelijk en behulpzaam.

Sven 31-10-2020

Alles was prima in orde. De site is heel duidelijk. Heel snelle levering zoals aangegeven.

leon 31-10-2020

heldere site met degelijke uitleg en levering was perfect en ... milieuvriendelijk met de fiets en binnen aangegeven tijdsspanne! gewoon geweldig.

Yves Willemsen 31-10-2020

winkel in Wilrijk
Verkoper, Arno, had kennis van zaken en kon het in duidelijke verstaanbare taal overbrengen

Walter 31-10-2020

De site was zeer gebruiksvriendelijk, in een mum van tijd mijn artikelen gevonden en ... ongelooflijk maar s'anderendaags waren mijn artikelen bezorgd ! Een pluim voor Coolblue én voor de bezorgdienst !

Wes himpe 31-10-2020

Het is een betrouwbare shop met een goede klanten service. Ik moest wel een dag langer wachten op de levering maar in deze tijden heb ik daar alle begrip voor. Waar ik echter wel een probleem mee heb is dat compleet hetzelfde toestel op de .nl site 20€ goedkoper is dan de .be site

Luc 🐻 31-10-2020

Bestelling geplaatst om 22u30 en bestelling de volgende dag om 13u ontvangen 👍.

Erwin 31-10-2020

Super tevreden. Vooral over Coolblue zelf
Ondanks de hindernissen bij het bestellen en leveren van mijn Galaxy s20 plus

Publius 30-10-2020

Er is een ruim aanbod met meestal gunstige prijzen. De website is duidelijk en verschaft interessante uitleg. Verschillende betaalmogelijkheden, vlugge levering en geen probleem met een retourzending.

Lies 30-10-2020

ruime keuze, en ik heb heel wat aan de suggesties die Coolblue zelf maakt
snelle levering én stipte levering (wat beloofd wordt, wordt ook gedaan)

Danny V. D. 30-10-2020

Heel behulpzame en super vriendelijk winkel personeel. Ook de mensen die leveren waren heel vriendelijk en leveren zelfs op zaterdag me een glimlach. In deze toch wel speciale tijden een super prestatie.

YoeriH 29-10-2020

Belangrijkste reden is dat de service na levering zeer sterk is. Is het niet goed of komen er problemen? Er wordt naar een zo goed mogelijke oplossing gezocht die ook écht een oplossing is.
Bijkomend is dat dit een bedrijf is wat steeds meer in-house neemt in plaats van uitbesteed. Zichtbare voorbeelden zijn de inbouwservice (deze is er daardoor enorm op vooruit gegaan) en de bezorgbakfiets (ik weet nu vooraf op 30min nauwkeurig wanneer mijn pakketje komt).

Zoë moons 29-10-2020

De levering is niet goed verlopen.
Wij hadden 20€ bij betaald dat ze de ijskast op de juiste plaats gingen zetten en gingen uitpakken. Dit is niet gebeurt hebben ze gewoon in het midden van de keuken gezet en waren weg, dus was niet uitgetest.

Sander 29-10-2020

Veel en goed materiaal te vinden met occasioneel mooie kortingen. De max ook dat bijna alles met de fiets wordt geleverd!

Stefaan 29-10-2020

Altijd makkelijk om producten met elkaar te vergelijken en een goeie zoekmotor maakt het winkelen altijd aangenaam

Koen 28-10-2020

Snelle en correcte levering uitgebreide keuzemogelijkheden, makkelijk om te bestellen...top....

Garcet 28-10-2020

Jullie houden zich perfect aan de afspraken! De chauffeur was heel vriendelijk en behulpzaam! Ook voor hem een score van 10.

Steve 28-10-2020

Pakket was perfect in orde maar de levering gebeurde 1 dag later dan voorzien door jullie onderaannemer Bpost. Ik moest dat zware pakket bovendien zelf gaan afhalen, dus niet thuis geleverd. Zelfs geen eenmalige poging tot thuislevering.

EM 28-10-2020

Heel goeie service, veel keuze, snelle levering. Prijs-kwaliteit altijd correct.

Bennie 28-10-2020

Coolblue is voor mij de meest correcte webshop, je kan altijd direct zien of het voorradig is, voor je besteld, de levering is heel snel en bij vragen of problemen heb je ook heel snel antwoord. Ik kijk altijd eerst bij Coolblue

een ontevreden klant 28-10-2020

Langs deze weg wil ik mijn ongenoegen uiten over de naservice en dienstverlening van coolblue!Bij het terugsturen in een garantie periode van een artikel, de uitleg bekomen dat het allemaal de fout van de klant. Beter nog, klanten laten betalen voor onherstelde zaken terug te krijgen! Ongelooflijk. Zeg het voort, koop nooit meer bij coolblue! Bol.com en andere sites lkeveren ps naservice. Hun slogan "alles voor een glimlach" is ver te zoeken bij klanten!

Martine 27-10-2020

Ik vind de site heel overzichtelijk. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Leveringstijd wordt correct nageleefd. Coolblue is een echte aanrader

Annick 27-10-2020

Perfecte levering binnen de 24 uur. Gebruiksvriendelijke website met veel recensies.