Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is berekend op basis van 177 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Petmar 07-01-2019

Een bokszak voor mijn vrouw aangeschaft. Kan ze lekker haar agressie kwijt🥴. 🤣. Prima levering. Ze hadden de bokszak zelfs al gevuld. Dus het was ophangen en🥊meppen maar.
Was ik ff niet de pineut😉

Henk Addink 06-01-2019

Ik heb een mail naar u toe gestuurd en ik heb geen antwoord ontvangen er mankeerde nogal wat aan het apparaat
Veiligheids koord werkt niet omdat het magneet ontbrak handvat beschadigd afstand meter loopt niet mee

Stan 05-01-2019

set van 2 dumbbells voor de verjaardag van mijn zoon; goede kwaliteit tegen een redelijke prijs (blij dat ik de echte ijzeren heb besteld en geen kunststoffen die met beton zijn gevuld); mooi op tijd bezorgd! Zien er goed uit en belangrijkste: zoon is er erg blij mee.

Zeno 04-01-2019

Goede eerste indruk, snel en duidelijk geholpen. Op tijd geleverd en artikel in mijn geval Gorilla wear handschoenen zoals omschreven. Top!

Ramona van Bakkum 04-01-2019

Prima winkel 👍🏻. Kocht een loopband die niet geheel aan mijn verwachting voldeed. Mailtje gestuurd en ik werd snel en vriendelijk geholpen. Heb de loopband om kunnen ruilen en ben heel blij met het apparaat dat nu bezorgd is!
Goede service. Zeker een aanrader!

Harry 03-01-2019

Voor het eerst op deze site terecht gekomen. Leuke en interessante site met voldoende producten op fitness gebied. Mijn producten werden keurig op tijd geleverd.

Ibrahim 03-01-2019

Ik heb hier netjes mijn bestelling geplaatst. En kreeg al snel te horen dat mijn bestelde artikel niet meer op voorraad is telefonisch. Gelijk kreeg ik al een aanbod voor een duurdere toestel zonder bijdrage. Was ontzettend te vreden, zonder energie ergens in te steken werd alles voor me gedaan. Toen ke bestelling thuis aankwam merkte ik dat me extra bestelde associare niet samen werkt met mijn toestel. Heb de klantenservice gebeld en ik kreeg mijn bedrag terug zonder het terug te moeten verzenden!!! Dit web winkel raad ik 100 procent uit mijn eigen ervaring aan.

Robert 02-01-2019

Super snel en makkelijk.Zo als het word te zijn vind ik 😉...................

Romeijn2010 02-01-2019

Door een blessure van mijn sport maat (rugblessure), was ik op zoek naar een riem voor het liften en squaten. Deze snel en simpel gevonden op de site van fitnessapparaat.nl. Site werkte goed op de telefoon (irritant wanneer dit niet zo is ). Bestelling en betaling afgerond en voor 22:00 uur besteld, dus volgende dag in huis? Gezien de feestdagen was ik daar niet gerust op, echter de volgende dag netjes het pakketje binnen in het aangegeven tijdvak wat ik per mail had ontvangen. Complimenten! (Ik wacht namelijk nu nog op een boek wat ik dezelfde dag had besteld bij dat blauwe bolle mannetje)

Toine 31-12-2018

prima en snelle werking, goede afbeeldingen en uitstekende verwerking van de order.

Judith 27-12-2018

Goede prijs. Levering volgens de afspraak.
Ik zou deze site dus iedereen aanraden.

john 22-12-2018

deze winkel staat voor wat het beloof prima na een klein telefonische onderhoud over montage werd dat prima opgelost

J.M. Van Dam 20-12-2018

Duidelijke website met terzake doende informatie. Snelle en correcte afhandeling. Professionale uitstraling. Alles correct nagekomen. Ook controle achteraf door leverancier. Geeft vertrouwen.

Jaap 20-12-2018

Via Google uitgekomen bij FITNESSPPARAAT.NL en een VirtuFit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer aangeschaft. Levering verlipe vlekkenloos. Installatie was mede door de duidelijke instructie redelijk simpel. Na een dag was de adapter defect geraakt. Even een belletje en binnen 2 dagen een nieuwe ontvangen. Apparaat voldoet prima. Alles bij elkaar dus een prima aankoop.

Theresia 20-12-2018

Duidelijke website , de roeitrainer die ik heb aangeschaft werd zeer goed omschreven , ben ik heel blij mee !
Ik roei bijna iedere morgen met plezier !

P. Cornelisse 20-12-2018

Bij Fitnessapparaat.nl een universele oplader gekocht. Perfect. Snelle levering.

Maarten 19-12-2018

Ik vind Fitnessapparaat.nl een betrouwbare winkel met prima producten. Over de levering van je bestelling wordt je prima op de hoogte gehouden en je bestelling wordt snel thuisbezorgd. Kortom een aanbeveler!!

Edkars 19-12-2018

Onlangs een balance board gekocht bij deze shop. Ik koop meestal niet bij mij onbekende shops, maar positieve recensies (en een gering aankoopbedrag) deden mij een gokje wagen.
Op vrijdagavond besteld, en binnen 2 uur een bestel bevesting en een bericht dat de bestelling verzonden was. De volgende middag al in huis.
Een prima eerste indruk dus.

Frits 19-12-2018

Snelle levering en prima productinformatie. Een defect onderdeel werd binnen één dag vervangen. Correcte helpdesk en Whatsapp-ondersteuning.

Peter 19-12-2018

Altijd goed advies en goede kwaliteit spullen. Levering is ook dik in orde!

p gijs 19-12-2018

mijn artikel was door omstandigheden niet op voorraad . nadat ik gebeld had , werd er direct aktie ondernomen , omdat het niet op voorraad was , werd er gekozen voor een duurder artikel wat bijna t zelfde was . ik hoefde er niet extra voor te betalen . dit is wel echt de kerstgedachte ( goed bezig 👍) bedankt .

Isabelle 19-12-2018

Duidelijke website, uitgebreide omschrijving van de producten en een snelle en correcte levering.

Chrissie 19-12-2018

Tailleband gekocht en vind het een super band . Bovendien nog goedkoop ook.
Ik ben er zeker blij , mee !!

Claudia favara 19-12-2018

Super goede service , snel geregeld allemaal en alles goed overzichtelijk en houden hun klanten direct op de hoogte van de bestelling en super snel verzonden ik zeg goed bezig en ga zo door 👍 En ik raad iedereen jullie aan 😉

Max 19-12-2018

Fijn apparaat. Het zelf monteren is even goed lezen maar zeker mogelijk. Makkelijk in gebruik en veel verschillende intensiteit modussen.
Wat mij betreft is het een aanrader!

Guido Lathouwers 19-12-2018

Deze shop levert echt kwaliteitsapparatuur en deze wordt professioneel afgeleverd. De bezorgers waren heel vriendelijk en de cross trainer werd helemaal ingesteld en onderhouden zodat ik meteen van start kon. Hij draait geruisloos en zonder enig probleem. Prima zaak en heel tevreden met alle geleverde service.

Cynthia 19-12-2018

Van de 3 artikelen was 1 artikel niet leverbaar. Bij levering bleek dit artikel niet geheel naar wens, er zat geen foam om het handvat. Toen ik contact opnam het de klantenservice en dit uitlegde werd mij toegezegd dat ik kosteloos het gewenste artikel toegezonden zou krijgen zodra deze weer leverbaar is.

Edo 17-12-2018 Via de website gekocht

een hartritmesensor en blauwe kleurstof besteld. Keurig snel geleverd . Later uit gebreid overleg gehad met Vestiging Hengelo over de mogelijkheden van een draadloos ipv bedraad systeem voor de ritmesensor. Prima advies gekregen [niet op kosten gejaagd] Kortom tevreden klant.

Andrea 20-11-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Ik heb bij Fitnessapparaat.nl de 210i CSX Hometrainer besteld. De levering ging spoedig. Ik had bij de keuze van een gratis product de Butterlfy abs aangevinkt. Het bleek echter dat het niet gelukt is met de gemaakte gratis keuze. Ik had op de site van Fitnessaparaat gechat met medewerker ...... Dit ging uitstekend want nu krijg ik alsnog het gratis product. Daarnaast kreeg ik smsjes van wanneer ik de hometrainer zou ontvangen, geniaal! Kortom: levering en service bij Fitnessapparaat is geweldig !

H Osinga 26-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service! Top levering en garantie afhandeling

Goede chat functie voor extra advies.
Snelle levering.
Bij ontvangst een onderdeel van de fietshometrainer defect. Na 1 telefoontje alles geregeld en de volgende dag al een nieuw onderdeel in huis.
Top bedrijf

janssens monique 22-10-2018 Via de website gekocht

Fantastische service, snelle levering, werkelijk top!

ik heb deze shop op internet gevonden en vond het heel overzichtelijk en handig.
Ook de mogelijkheid om achteraf met factuur te betalen is handig voor mij. De snelle levering is fantastisch, want mijn vader kwam na een heupbreuk en drie maanden ziekenhuis thuis en moest snel ook thuis weer kunnen revalideren. Dus de snelle levering was voor mij zeer belangrijk!!

Stan 12-10-2018 Via de website gekocht

Prima maar extra levertijd!

Ben blij met de twee dumbells als kado voor mijn zoon. Zien er degelijk en luxe uit, beter dan kunsstoffen gewichten waarin het beton kan vergruizen. Let wel op de levertijd, deze is niet de volgende dag door het gewicht ( schuld post.nl); zondags besteld kon ik het pas op zn vroegst donderdags laten bezorgen door speciaal vervoer van post.nl ( t pakje weegt dan ook 30 kg); volgende keer zou ik m liever zelf afhalen bij n pakketpunt (want Post.nl is niet zo flexibel..) maar gelukkig kwam t nog nét op tijd voor de verjaardag; oef ( de vertraging door het gewicht had de webshop wel mogen aangeven )

TheaJohan 10-10-2018 Via de website gekocht

Prima service

In verband met lange levertijd van bestelde apparaat, contact gehad. Met als resultaat een gratis upgrade, uitgebreider type, van het toestel geleverd.

Jeroen 07-10-2018 Via de website gekocht

Een super snelle levering!!!

Het product dat ik besteld heb is super snel geleverd en heeft een lange houdbaarheids datum. Daarom is Fitnessapperaat echt een top winkel!!

Thibaut Ottevaere 06-10-2018 Via de website gekocht

Top klantendienst

Na verschillende problemen ( waar ze bij fitnessapparaat.nl niet verantwoordelijk voor waren) hebben ze deze telkens op een vlotte, vriendelijke manier opgelost!
Bij verdere benodigdheden zal ik zeker niet meer twijfelen waar ik die zal kopen!

Matthijs 04-10-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Snel en goed geleverd, goed product! Kwaliteit is zeer hoog, beter dan mijn vorige polsbanden. Prijs ook prima!

Jeroen3219 04-10-2018 Via de website gekocht

Goed en snel

Een spinbike bested via fitnessapparaat.nl. Niet alleen had deze shop de beste prijs, maar ze hebben ook echte winkels waar je terecht kan als er wat is en een eigen technische dienst voor als er problemen zijn. Nog geen halve dag na bestelling werd ik al gebeld voor het maken van een afspraak. Top!

Willem Folkerts 03-10-2018 Via de website gekocht

Super service

Super, eerst was ik niet tevreden door de verwachte aankomstdatum van een pakketje, maar ze hebben mij super geholpen, ik ben ze dankbaar. Toppers.

John 02-10-2018 Via de website gekocht

goede service; snelle levering!!

ruime keuze, goede informatie.
eenvoudig bestellen en betalen, gewoon super!!!!
de levering was zelfs in België al na twee werkdagen daar.

Ton M 02-10-2018 Via de website gekocht

Geweldig apparaat. Keurige behandeling

Zeer goede productomschrijving. Duidelijke uiteenzetting en productaanbeveling.
Goede crosstrainer (Virtufit) aangeschaft, die volledig voldoet aan mijn behoeftes.

Ronald 02-10-2018 Via de website gekocht

Goede service, wat lastig in gebruik op kantoor

Apparaat werkt prima, maar is wat lastig in gebruik op kantoor, waar ik het wou gebruiken, omdat ik met mijn knieën tegen mijn bureau aankom. Nu ben ik wel aan de langere kant en gebruik het apparaat nu met veel plezier thuis voor de TV.

A. Cats 01-10-2018 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden over het gemak waarmee ik het apparaat in elkaar kon zetten. Goede handleiding.
De service is eveneens uitstekend. Door mijn toedoen brak een onderdeel. Zonder probleem kreeg ik per ommegaande een nieuw exemplaar toegestuurd.
Tenslotte in gebruik voldoet het apparaat geheel aan mijn verwachtingen.

Dik 01-10-2018 Via de website gekocht

snelle levering

makkelijke zoeken naar producten op de website
bestelling plaatsen gaat eenvoudig.
Via de mail , wordt je perfect op de hoogte gehouden van je bestelling.

Shakebeker 30-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service na verkeerde levering

Nadat het verkeerde product geleverd was contact opgenomen en hebben ze snel het juist bestelde product geleverd en ter compensatie het verkeerd geleverde product houden, top

krijnnl 30-09-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbare webwinkel. men doet er alles aan om de service te verbeteren. Heb zelfs een shirt cadeau gekregen waarvoor dank.

Kees 30-09-2018 Via de website gekocht

Prima shop met geweldige service

Het door mij bestelde artikel was niet meer voorradig. Men kwam zeer snel met een keurig alternatief, welke vervolgens (na mijn goedkeuring) snel en keurig werd geleverd. Het artikel bevalt mij prima en dus heb ik geen spijt van mijn keuze voor deze webshop!!!

Lijn S 29-09-2018 Via de website gekocht

Bijna ouderwetse service met een grote S

Bij de bestelling was iets verkeerd gegaan door een hic up in het bestelsysteem.
De daardoor dubbel bestelde hartslagmeter direct retour op mijn rekening. Levering van de bestelde loopband keurig digitaal gemeld en op tijd binnen. Nu iedere dag zeer tevreden km maken..

AC Kroon 29-09-2018 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden over de service

Het product dat ik had besteld was niet op voorraad, echter na telefonisch contact is er een alternatief aangeboden dat ik al de volgende dag in huis had, zodat ik met revalideren kon beginnen.

Fatima Soares 29-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service !!

Top zaak kan niet anders zeggen ,en service staat echt hoog bij hun , zelf ondervonden .
Aardigen werknemers beleeft en netjes .

Mary 29-09-2018 Via de website gekocht

super,personal trainer thuis,na studie handleiding

Zware hometrainer werd na 2 dagen tot in de desbetreffende kamer naar binnen gebracht. De gebruiksaanwijzing is niet volledig maar daar is na een beetje studie uit te komen.