Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

VA Hayes 20-05-2018

Awesome service!

The delivery person was professional, the set up and installation was done with great care, and even taught me how to use some of the features. Also made sure that the treadmill was moved to the place i wanted once it was set up.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fred Zelluf 18-05-2018

Helder, snel, goed!

Gezien de goede beoordelingen voor deze shop gekozen, en achteraf gezien geheel terecht. Heldere info op de site. Correcte omschrijving van de maten van het apparaat, zodat ik achteraf niet voor verrassingen kwam te staan. Een kleine leugen.. Het duurt geen kwartier om het apparaat gebruiksklaar te maken. Mij, met 2 linker handen, lukte dat binnen de 5 minuten. Goede gebruiksaanwijzing, met trainingsschema, maar ook een onderhoudsschema voor het apparaat zelf en het materiaal hiervoor... Top!
Een klein bezorgprobleem (de grote vrachtauto mag niet in mijn straat) werd telefonisch gecommuniceerd en perfect opgelost door een kleinere auto te sturen. Een mooie tijdafspraak, zodat je geen hele dag hoeft te wachten, speelt ook in hun voordeel.
Een mooi voorbeeld van hoe het hoort!

Peter 16-05-2018

Geweldige service

Gewoon geprobeert paar keer wat besteld in weinig woorden.
Tot bestellen en aflevering alles super.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robby 15-05-2018

Top service

Snelle en proffesionele afhandeling van de bestelling! De bestelling was netjes en op tijd afgeleverd in perfecte staat.

Timmermans glenn 12-05-2018

Zeer snelle en correcte levering

Deze online winkel is super en zeer correct van prijs zeker een aanrader de levering is zeer snel !!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Adriel 09-05-2018

Goede prijzen, nette website en professioneel service

Ik vind deze shop overzichtelijk om dat gene te zoeken wat je zou willen. Volgende keer maak ik nog een bestelling, want het product (15KG Dumbellset) is van hoge kwaliteit voor een goede prijs en ik zou er nog een willen om het compleet te maken. Maar, sowieso heb ik een halter nodig, want hey, Deadlift is mijn favoriete oefening om te doen dus ik hoop Fitnessapparaat van dienst te zijn door nog een bestelling te doen in de toekomst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Phebe 09-05-2018

Vriendelijk!

Product dat ik besteld had online, was niet meer op voorraad. Vriendelijke mail ontvangen met de vraag of ik het product in kwestie in andere kleur wou, of liever wachte tot het terug in voorraad was. Heb gekozen voor het andere kleur en product lag volgende dag in mijn brievenbus!

Emma 08-05-2018

helemaal top

Gebruiksvriendelijke site, hele mooie prijzen en super snelle levering! Product is goed, erg tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

van impe luc 08-05-2018

Positief verrast, alles in perfecte staat

Ondanks glazen verpakking werden de goederen toch in prefecte staat geleverd.
Wij waren aangenaam verrast !

Chiel 06-05-2018

Goede service en snelle levering

Duidelijke omschrijving van het artikel, makkelijke bestelwijze en betaling. Grote keuze en duidelijke omschrijving en foto's van de producten. Ook de vergelijkingen met gelijknamige artikelen is handig.

A3aan 29-04-2018

Prima voor elkaar

Bij Fitnessapparaat handschoenen gekocht.
Ik had een vraag of zij ook zweetbandjes hadden en kon deze vraag stellen in de chat.
De chat werd snel beantwoordt wat ik een goede zaak vind.

De handschoenen waren de volgende dag netjes geleverd.

Prima voor elkaar dus :)

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Adrie Bogert-Kloosterman 28-04-2018

Fantastisch,wat een snelle bediening,super goed!!

Ik heb mijn bestelling ervaren ,als een snelle jelle,werkelijk heel goed, keurige verpakking en super snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

EW 28-04-2018

Handige stoelfiets gekocht via fitnessapparaat.nl

Snelle levering. Goede communicatie en prima prijs/ kwaliteit verhouding van het product dat ik gekocht heb

jorge 26-04-2018

krachtig en sterk

De shop is gebruiksvriendelijk, de levering was krachtig en sterk en met het aftekenen van de levering zijn ze zeker niet fout gelopen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jansen 19-04-2018

goede levering

makkelijk te zoeken en het beste apparaat te vinden. Levering was erg snel. apparaat makkelijk in elkaar te zetten

Brenda 16-04-2018

Montage niet goed, door drukte geen snelle oplossing

Crosstrainer was in eerste instantie slecht in elkaar gezet door de monteurs. Door de drukte was het niet mogelijk om een monteur langs te sturen (had al ruim 3 weken moeten wachten tot deze geleverd kon worden). Gelukkig werd er een monteur van buiten ingehuurd die op korte termijn langs kon komen. Die heeft het toestel weer goed vastgezet. Helaas ontstond daarna een zeer vevelend getik aan de crosstrainer. De monteur die daarna langs kwam, heeft een stuk metaal eruit gehaald en nu is het getik weg. Wat ik wel heel goed vond, is dat ik regelmatig werd gebeld om na te vragen of alles wel/niet goed was. Jammer dat er na de laatste monteur geen nabel actie werd gedaan.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Toby 13-04-2018

Prima service

De eerste kennismaking met de online webwinkel fitnessapparaat.nl en meteen een goede kennismaking. 's Avonds laat besteld en de volgende dag, zoals beloofd, aangekomen. Voor herhaling vatbaar!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

I 11-04-2018

Snelle levering

Snelle levering en goed assortiment. Kon de producten nu via NL bestellen ipv USA. Duidelijke website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ab 11-04-2018

Meer dan geweldige service!!

Na wat googelen voor een fiets trainer kwam ik terecht op de site van fitnessapparaat.nl. Dit kwam door de scherpste prijs van dit artikel. Na vergeleken te hebben met andere sites heb ik besloten dit hier te bestellen. Na betaalt te hebben meteen een bevestiging op mijn mail. De volgende dag kreeg ik te horen dat dit artikel helaas niet op voorraad was. Maar een medewerker van fitnessapparaat deed mij een tegenvoorstel. Een veel luxere bewegingstrainer die dus ook duurder was maar voor de zelfde prijs als het bestelde! Ik vroeg om een foto van het alternatief, de Virtufit v2, en kreeg die ook meteen. Ik had de VirtuFit V1 besteld. Na overleg heb ik besloten daar mee akkoord te gaan. 1 dag later had ik dit artikel al in huis, wat een snelheid en service van fitnessapparaat. Zeker een aanrader deze shop!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sander 10-04-2018

Goede prijs en snelle levering

Ik heb in de webshop een riem gekocht van Harbinger, deze was hier een stuk goedkoper dan waar ik normaal fitnessspullen koop (bodyenfit). Was netjes de volgende dag in huis en pakketje zag er netjes uit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Laura v voorst 10-04-2018

Snelle levering, goede kwaliteit voor prijs

De shop heeft veel variatie in trainingsproducten. De snelle levering is ook heel prettig. Het product dat ik heb besteld kwam ook binnen zoals ik had gewild.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

G van Egten 07-04-2018

snelle levering en tevreden over het produkt

Het is een overzichtelijke site , de produkten zijn makkelijk op te zoeken en de levering is bijzonder snel

Alma 07-04-2018

Prima shop

Goede shop met leuke producten voor een hele goede prijs.
Ik had een buikroller en een ligmatje besteld.
Werd snel geleverd.

Tino 07-04-2018

Prima en snelle levering

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik als sporter van actie en snelheid hou en dat lag op één lijn met de service en levering van mijn producten die ik afgenomen had.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marinda Kroon 06-04-2018

Heldere productinfo en snelle levering

Deze shop heb ik gevonden via Google. Het aangeboden product werd voorzien van voldoende informatie en de webshop werkte duidelijk en snel. Er werd keurig en snel geleverd. Alles helemaal naar tevredenheid