Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is berekend op basis van 184 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henri Vandenberge 05-02-2018 Via de website gekocht

Perfect !

Duidelijke communicatie, supersnelle afhandeling en levering, en prachtige koopwaar.
Zo is het leuk, via het internet te kopen. Dank u!

Karink 05-02-2018 Via de website gekocht

Voordelig en snelle levering

Goede info op de site mbt de te kiezen maat,, fijne chatservice die accuraat en snel helpt en snelle levering

Uitstekend 04-02-2018 Via de website gekocht

Zeer uitstekende service

Ik was op zoek naar een stoelfiets bewegingstrainer, en doordat ik aan het zoeken was op internet kwam ik jullie site tegen. Vandaar dat wij ervoor hebben gekozen om deze bij jullie te bestellen.
Snelle levering en perfecte service.

Hennie Veenstra 04-02-2018 Via de website gekocht

Hele mooie en uitgebreide webshop

Voor mijn revalidatie (gescheurde pees knie) had ik een aerobic step nodig.
Dus door zoeken kwam ik op jullie site, zeer uitgebreid met heel veel keus en leuke
aanbiedingen. Helemaal top!!! Mocht ik nog fitnessapparaten nodig zijn dan zal ik zeker bij jullie terugkomen.

Bethany 03-02-2018 Via de website gekocht

Great service!

Treadmill was delivered on time, installed and the man patiently explained to me how to use it properly. I highly recommend this store and will surely be making future purchases through them.

edwin 03-02-2018 Via de website gekocht

Goede kwaliteit geleverd en goede service

De crosstrainer is zeer degelijk en goed zelf in elkaar te zetten. Het product werd goed beschermd verzonden en er werd goede en vlotte service verleend

Kire1976 03-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering goed verpakt goede product

Altijd de goedkoopste prijs en de beste kwaliteit een zeer goede service wat wil je nog meer dus wil iedereen fitnessapparat.nl aanbevelen

Geert 31-01-2018 Via de website gekocht

Super Service, supersnelle levering, aanrader!!!!!!!!

Op zoek naar fitnesstoestellen, op deze site gekomen. Prijs zeer concurrentieel met anderen! Heel snel contact via chat en telefoon. Alle vragen snel en doelgericht beantwoord. Bij concurrentie had ik lagere prijs gezien, onmiddellijk (na controle) werd de prijs aangepast. Dinsdag besteld, woensdag al in huis!! Alles zeer vlot en prettig verlopen!!! AANRADER!!!!!!!!!!!! AAAAAAA++++++++++

Jaap 31-01-2018 Via de website gekocht

Goede service.

Hele uitgebreide omschrijving van het artikel, en ik had het gekochte heel snel binnen.
Om 17.00 uur besteld en de volgende dag om 15.00 uur binnen. Dat vind ik supersnel.

Melina 30-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service overzichtelijke webshop

Na zoeken op internet kwam ik deze site tegen. Omdat ik specifiek op zoek was naar gorilla wear was ik hier blij mee.
Al meerdere kledingstukken besteld altijd netjes en correct behandeld zelfs als het niet voorradig bleek te zijn wordt je geholpen bijv met een andere kleur.
Mooie overzichtelijke site correcte handelen en snelle levering

Thomas 30-01-2018 Via de website gekocht

Top service en snelheid!

S'avonds besteld en de dag erna in de voormiddag in huis.
Producten zoals omschreven op de website en goed verpakt aangekomen

dePiew 30-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering hometrainer

De aangeboden producten zijn van goede kwaliteit en bovenal te verkrijgen tegen zeer schappelijke prijzen.

Lver 29-01-2018 Via de website gekocht

Ruim assortiment en snelle levering!

In de avond een bestelling geplaatst, meteen een bevestigingsmail ontvangen en vrijwel direct een nieuwe mail met: ‘de bestelling is verzonden!’ Keurig optijd bezorgd zoals beloofd. Volgende dag was het pakketje bezorgd. Naast deze goede ervaring kan ik mededelen dat de webshop een ruim assortiment heeft en de producten zijn van goede kwaliteit (in ieder geval de producten die ik heb besteld). Een echte aanrader dus voor eenieder die fitness spullen nodig heeft!

AW te Lelystad 28-01-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar & Klantvriendelijk

Wij waren op zoek naar een roeitrainer en de Virtufit kon je overal wel krijgen. Toch gekozen voor Fitnessapparaat.nl vanwege de snelle reactie op een paar vragen en omdat ze fysieke winkels hebben (dan heb je ook medewerkers in dienst die echt iets zinnigs kunnen vertellen over de apparatuur) én een eigen servicedienst! Vervolgens nog een keer gebeld met wat andere vragen. Ook dat contact verliep prettig. Op vrijdag vóór 16:00 uur besteld (vlot betalingsproces en je wordt per mail op de hoogte gehouden, ook door de transporteur) om het apparaat op Za te krijgen. Dat geschiedde ook, alleen de transporteur had het pakket niet goed behandeld (open gescheurd en los waardoor we het niet aandurfden het aan te nemen). Gelijk een whatsapp gestuurd en kregen we gelukkig ook meteen reactie en een oplossing aangeboden -en men gaf ons gelijk om het pakket niet aan te nemen-. De Di kregen een nieuw pakket aangeboden, in nette staat, dit keer. Kortom, dit geeft vertrouwen en de klantvriendelijkheid is geweldig!

Frieda struijk 28-01-2018 Via de website gekocht

Top

Vaker al eens besteld.. laatste x Gorilla high tops .. volgende dag al in huis.. verder geen problemen gehad... zeker de moeite waard om op deze site te checken.. kan zijn dat je goedkoper uit bent! In dit geval besparing op verzendkosten.

Ivana 27-01-2018 Via de website gekocht

Bestelling is op alle fronten soepel verlopen.

Scherp geprijsd product, is helemaal wat ik van verwacht had. Heb wekenlang gesurfd op het web naar dit product en hier was het qua prijs en leveringstijd de beste.

Yvonne 25-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

De vragen die ik had voordat ik ging kopen werden direct door de klantenservice van de webwinkel via de mail vriendelijk, duidelijk en snel beantwoord. Na het plaatsen van de bestelling werd ik al na enkele dagen gebeld voor het maken van een afspraak m.b.t. de levering. De levering was keurig op tijd en het apparaat werd snel en vakkundig in elkaar gezet. Ook nam de bezorger na de montage nog even de tijd om e.e.a. uit te leggen hetgeen ik als heel prettig heb ervaren omdat mijn man en ik al op leeftijd zijn (60-70) en helemaal niet bekent zijn met fitnessapparaten. Kortom deze webwinkel is echt een aanrader. Wat mij betreft graag tot een volgende keer!

Philiberke 24-01-2018 Via de website gekocht

Correcte service!

Na een zoektocht op het internet vond ik nog 1 stuk hometrainer in voorraad aan de beste prijs in België en Nederland bij Fitnessapparaat.nl. Dan maar snel die maandag online besteld. Diezelfde avond rond 22u stuurde de klantendienst een e-mail dat er toch geen voorraad meer was. Jammer. De e-mail bevatte echter onmiddellijk een alternatief van hetzelfde merk dat 30 euro geoedkoper was én ik zou er een antislipmat twv zo'n 30 euro voor in de plaats krijgen. Jammer dat die e-mail in mijn spam terechtkwam want ik verwachtte de volgende dag (dinsdag) de levering aan huis. Ik wachtte nog tevergeefs tot vrijdag en belde toen naar de klantendienst waar ze er mij vriendelijk op wezen dat ik reeds dezelfde dag van mijn bestelling een e-mail had gekregen met een alternatief+matje. Ik heb dan de mail gevonden en direct per kerende het alternatief (van hetzelfde merk) besteld. Ik vroeg in de e-mail om het pas de volgende woensdag te leveren, wat perfect rond 13u gebeurde. Het zelf monteren ging prima, dankzij de duidelijke meertalige grote handleiding en meegeleverd gereedschap. De kwaliteit van de Tunturi Cardio Fit B30 Hometrainer is prima, hoewel je voor de prijs van 129 euro (incl mat van 30euro) geen supertoestel mag verwachten. Er zaten zelfs batterijen bij voor de computer. Maar hij/ik doet wat hij moet: een half uurtje per dag matige training voor mijn hart en benen. Bedankt fitnessapparaat.nl! Tot de volgende keer. Vriendelijke groeten uit Oost-Vlaanderen, België!

Danny 22-01-2018 Via de website gekocht

Goede service en top crosstrainer!

Duidelijke webshop en goede omschrijving van de producten. Prijzen zijn goed. Ook leuke acties. Apparaat kon niet binnen 1 werkdag geleverd worden. Ze hebben mij gelijk gebeld en heb voor het ongemak een gratis onderleg mat ontvangen. Dus ook een top service!

Maurice Heikens 22-01-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Geweldige service!

Ik had handschoenen besteld, maar helaas zaten ze te krap. Ik ben daarom vanuit Groningen naar Hengelo gegaan om een andere maat te vinden, deze hadden ze niet meer. Ik had wel de juiste maat gevonden bij een ander merk welke wel iets duurder was. Deze mocht ik zonder extra kosten omruilen, top service!

H’arms 22-01-2018 Via de website gekocht

Alles is naar wens verlopen

Alles is perfect verlopen naar wens zowel de bestelling als de levering super
Achteraf nog een mail ontvangen of alles in orde was
Gratis levering van het produkten zelfs in België wat niet van idee leverancier gezegd kan worden

molenaar 21-01-2018 Via de website gekocht

snel geleverd

maar geen hartslag meter erbij en dvd en bidon
dus snel maar niet alles geleverd
wel korting gehad op twee apparaten
dus half tervreden

molenaar 25-01-2018

zeer snel opgelost
zeer tevreden

- 20-01-2018 Via de website gekocht

minder

Ik heb een crosstrainer besteld en betaald. Jullie hebben een telefonische afspraak met mij gemaakt om te bezorgen voor 29 januari!
Dus slordig om nu al om een review te vragen.

Henk 18-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en niet duur, prima produkt.

Prima winkel met een goed produkt, snelle levering zondag's besteld en dinsdag's ontvangen en vooral niet te duur.

Andre hendriks 18-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Zeer mooie uitgebreide webwinkel met duidelijke uitleg en mooie foto s van het product waar ik intresse in heb.

M.Disseldorp 18-01-2018 Via de website gekocht

Nieuwe spinning zadel

Toen mijn spinning zadel het begaf dacht ik hellup,want waar scoor je zo gauw een ander,Nou hier dus!
Het is een prettig zadel waar je zeker heel lang plezier van kan hebben,Ik heb hem ondertussen al gebruikt en wil geen andere meer.
Het zadel veert is zacht en zeker 4 cm dik plus door de uitsparing in het midden heb je geen last van bepaalde delen die plat anders gedrukt zouden kunnen worden.
Levering was gelijk al de volgende dag.

Willy 17-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en prima communicatie.

Fijn je klant te voelen en geen nummer .Er wordt duidelijk gecommuniceert over de bestelling en levering.
Wat ze beloven wordt uitgevoerd !
Ik zal zeker de website weer bezoeken als ik nog wat nodig heb.

M.hoskens 16-01-2018 Via de website gekocht

Tunturi verstelbaar springtouw

Gekozen voor een springtouw wat je op maat kunt maken. Mijn dochter heeft zich al een paar keer flink bezeerd aan het stuk " wat over is" en dat tijdens het springen haar arm raakt. Of we doen iets niet helemaal goed of goedkoop is weer duurkoop.

Fitgirl22 14-01-2018 Via de website gekocht

Eerlijke winkel

Veel aanbod, erg duidelijk en leuke prijzen. Eindelijk een webshop die zich aan zijn woord houdt als het gaat om vòòr 22.00 besteld, morgen in huis. Ik ga zeker weer eens bestellen.

BenW 14-01-2018 Via de website gekocht

Snel en correct!

De website ziet er prima uit. De bestelling verliep vlekkeloos en de afhandeling ging van een leien dakje. De volgende dag werd het al bezorgd. Uitstekend!

Andreas van esch 14-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Goeden servic snel binnen booster box pads besteld binnen 24u binnen. top bestel hier zekker vaaker mijn spullen veel keuzen en betaalbaar dus tot snel

Jepma 14-01-2018 Via de website gekocht

Prima service, makkelijk operationeel te maken

We zochten een bepaald merk roeiapparaat en via Google op deze site gekomen. Nog wel wat prijsvergelijker gedaan en toen deze gekozen.

E. 13-01-2018 Via de website gekocht

Top!

De service was goed, mede dankzij de overzichtelijke site. Super snelle levering en zeer goede kwaliteit!

Bart Oskam 12-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, vriendelijke klantenservice

Ik heb een loopband, hometrainer en hartslagband besteld, en had deze binnen een dag in huis. Snelle en vriendelijke reactie per email n.a.v. een vraag over de order na het bestellen.

Iwan Schoppema 12-01-2018 Via de website gekocht

Prima Site behulpzaam en overzichtelijk!

Dit is mijn kennismaking en beoordeling over fitnessaparaten.nl nogmaals een super betrouwbare, snelle en behulpzame site! Als je vragen hebt kan altijd via de chat word gelijk gerageert,de bestelling is snel op jou adres! Dus alles bij elkaar een super site om te bestellen!

Groetjes xxxx

Marjo 11-01-2018 Via de website gekocht

Top service

In de avond rond 21:00 besteld de volgende ochtend al in huis. Top service en een heel mooi product in huis.

Carel F.J. van Liempt 10-01-2018 Via de website gekocht

service is correct en op tijd ,aflevering prima

Fitnessapparaat.nl is gedegen en betrouwbaar, komt afspraken na, wat goed voelt, ik ben er erg tevreden over.

Marco 09-01-2018 Via de website gekocht

Van begin tot het einde top.

Na vele site's bezocht te hebben kwam fitnessapparaat.nl het beste uit de bus. Duidelijke website, wat ze beloven komen ze na. Bezorgen verliep keurig, alles netjes stevig verpakt. Prijs kwaliteits verhouding is goed.
Ik kan iedereen deze site aanbevelen.

Gina 07-01-2018 Via de website gekocht

Slechte service en voorlichting

Hele slechte voorlichting op site. Navraag bij produkt technicus weet hij ook niet wat je zou moeten bestellen . Alleen dat je het geld terug kunt krijgen minus verzendkosten van het retour gezonden

Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 25-01-2018

Beste Gina,

Bedankt voor uw review.

Wij vinden het spijtig te vernemen dat u ontevreden bent over onze service. Echter zijn wij blij te horen dat u tevreden bent met de geboden oplossing zoals telefonisch besproken.

Wij hopen u in de toekomst als tevreden klant te kunnen behouden.

Met sportieve groet,

Klantenservice Fitnessapparaat

WimDaa 07-01-2018 Via de website gekocht

Prima!

Prima service. Alles is op tijd geleverd en het product is OK. Veel keus, eenvoudige site. Zo simpel kan het bestellen zijn.

Djody 07-01-2018 Via de website gekocht

Matig apparaat

De service is aardig maar ze zijn s avonds niet bereikbaar. Heb van 20.00 tot 22.00 geprobeerd ze te bereiken maar dan neemt niemand de telefoon op. Levering is half want de bestelde mat zit er niet bij. Apparaat is zeer matig van kwaliteit en de handleiding niet heel duidelijk. Hem m’n twijfels over de levensduur van het product.

Rogier 06-01-2018 Via de website gekocht

Goeie prijs, snelle levering

Groot assortiment van verschillende apparaten. Tussentijds meldingen gehad mbt de levering. Dus wist wat te verwachten, goede communicatie. Prijs beste online te vinden mbt mijn keuze van een totaal gym.

jj 06-01-2018 Via de website gekocht

geweldige service!!

de levering en de service ervaar ik als perfect hele beleefde medewerkers ook aan de telefoon,
je word netjes te woord gestaan

Jerom 06-01-2018 Via de website gekocht

Awesome servise

Ik heb gewichten gekocht voor een 50 mm halterstang. En ben al heel tevreden met de gewichten zelf en de snelle levering. Er was alleen een foutje in de levering, ik kreeg 30 mm sluiters ipv 50 mm maar toen belde ik op en ze hebben meteen nieuwe opgestuurd en de verkeerde mocht ik houden. Echt top!!!!

Menno de Vries 06-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service en correcte levering

Het door mij bestelde product was snel en correct geleverd. De communicatie van fitnessapparaat.nl is goed en duidelijk.

Dennis 04-01-2018 Via de website gekocht

Boven verwachting!

Crosstrainer besteld maar door een fout in het bestelsysteem niet verzonden.
Na contact met klantenservice zeer snel en boven verwachting opgelost.

Dany 01-01-2018 Via de website gekocht

Fijne afhandeling.

Goede site. Bestelling correct afgeleverd. Product is zoals beschrijving op de site. Snelle levering.

klaas 31-12-2017 Via de website gekocht

fantastische service door zeer vriendelijke monteur

goeie service
snelle levering
op de afgesproken tijd werd de apparatuur geleverd
zeer bekwame en vriendelijke monteur

Marvin 27-12-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke klantenservice

Een weerstandsband (extra strong) besteld, helaas werd een verkeerde weerstandsband (medium) bezorgd de volgende dag. Na een telefoontje kreeg de dag daarna de goeie toe gestuurd en mocht de anderen houden.

Colinda 22-12-2017 Via de website gekocht

Kerstcadeau zo gevonden, en supersnel geleverd.

Stond op een verlanglijstje van een bekende, supersnel gevonden en gelijk geleverd. Echt top zeker een aanrader.