Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M 06-08-2019

Erg tevreden over de aangeschafte loopband. Telefonisch contact gehad en alle vragen zijn zorgvuldig beantwoord en er is op een prettige manier meegedacht wat voor mij de beste keus zou zijn. Dank!

Jufeta 05-08-2019

De bestelling was netjes verpakt en snel geleverd. Na aanleiding van het product de winkel nog gecontact en netjes geholpen.

Tiemo 05-08-2019

De crosstrainer die ik besteld had bleek niet voorradig. Er is contact met me opgenomen en een (iets duurder) alternatief aangeboden. Deze is een dag later geleverd. Wat mij betreft prima service en de crosstrainer voldoet zeker aan de verwachtingen!

Zitoony 05-08-2019

Prima service bij storing.
Klant Vriendelijk en adequaat.
Prima winkel om jouw sport artikels bij aan te schaffen

Emile 05-08-2019

Erg tevreden over de geleverde kwaliteit en snelheid van levering. Erg goede service

willeke 05-08-2019

nu enkele maanden in huis maar de crosstrainer voldoe aan al mijn eisen, super dat ze hem kwamen instaleren ze hadden een 10 gehad al ze zoals beloofd het slecht werkende schroefje hadden opgestuurd voor de rest helemaal tevreden

Wouter 05-08-2019

Top service, mijn fitbike had een verkeerde maat arm. Mailtje gestuurd en ik werd gelijk teruggebeld en van deskundig advies voorzien. 2 werkdagen later keurig het onderdeel thuisbezorgd gekregen.

Top service!

richard 05-08-2019

perfect artikel geleverd ,snelle levering, duidelijke omschrijving, perfecte prijs kwaliteitsverhouding.

Stephan 05-08-2019

Zeer snelle service en een zeer correcte service.
Echt kwaliteit en top dienstverlening!

Wim 05-08-2019

Mijn 2e apparaat hier besteld. Keurige gebeld voor inplannen afspraak voor leveren en installeren apparaat. Nette en aardige mensen die komen installeren. Daarnaast al meermaals losse attributen besteld en deze voldoen allemaal

Roy 05-08-2019

Uitstekend geholpen, zeker nadat er iets misgegaan was met bezorgen. Prima opgelost.
Heel happy met de crosstrainer.

Joep 04-08-2019

door problemen met de toeleverancier duurde de levering wat langer dan verwacht maar ik werd hiervan voorbeeldig op de hoogte gehouden

Heidy van Iperen 04-08-2019

Prima bedrijf en blij met de hometrainer. Bezorging was helaas niet de volgende werkdag ivm installeren van de hometrainer . Dit staat niet duidelijk vermeld. Vriendelijk personeel. Storingen werden correct verholpen. Goede prijs- kwaliteitsverhouding.

JD 04-08-2019

Kwalitatief goede producten en deze waren heel snel bezorgd. De prijs is ook prima!

Barry 04-08-2019

Top. Alles top. Snelle levering. Lekker fitnessen thuis. Top. Zou deze winkel zeker aanraden.

Jacqueline 04-08-2019

Mooie, degelijke en betaalbare producten. Duidelijk bestelproces en snelle correcte levering.

Barry 04-08-2019

Hallo, ik schrijf nooit een review voor iets maar 250 euries wil ik wel hebben. Ik heb een bestelling gedaan bij fitnessapparaat. Een bankdrukset met alles erop en eraan. Echt een top ding. Gewoon goed. Alles goed stevig en ik kan al de oefeningen doen die ik wil. Heb hem nu ² maanden en ben al goed gegroeid (met behulp van groeipillen) lekker thuis fitnessen. Dus ik raad deze winkel aan. Groetjes e

Coen 04-08-2019

Goede service, had eerst de verkeerde bestelling ontvangen maar ik ben onwijs snel en goed geholpen. Persoon dacht mee en was vriendelijk. Eigenlijk niks op aan te merken, behalve het ontvangen van de verkeerde bestelling.

Peter 04-08-2019

Goede prijzen en snelle levering Ben tevreden met mijn bestelling, goede prijs/kwaliteits verhouding

Bea Keetels 03-08-2019

We hebben een hometrainer Virtufit HTR 2.0 Ergometer gekocht. Deze is netjes geleverd zoals toegezegd was tijdens het bestelproces op de website van fitnessapparaat.nl
Wij hadden gekozen voor zelf montage en moet zeggen dat dat goed gegaan is. Zit een duidelijke beschrijving bij. Bij gebruik van de hometrainer bleek er een vervelende tik in 1 van de trappers te zitten. Daarover hebben we gemaild en het service team heeft ons perfect advies gegeven om te kijken of het zo op afstand opgelost kon worden. Dat is gelukt. Mocht dat niet het geval geweest zijn dan zou er iemand van fitnessapparaat.nl langs gekomen zijn. Dit was gelukkig niet nodig. De hometrainer zelf bevalt uitermate goed. Fijne voorgeprogrammeerde programma's maar ook een eigen schema is eenvoudig in te voeren. Het wordt hier veelvuldig gebruikt. Je kunt je tablet of telefoon op de houder leggen zodat je je favoriete muziek kunt luisteren of naar een heerlijk luisterboek kunt luisteren. Voor je het weet ben je héél eind aan het fietsen. Een echte aanrader....zowel de webwinkel als de hometrainer Virtufit HTR 2.0 Ergometer.

Greet 03-08-2019

de levering was erg vlot en de gebruiksaanwijzing erg duidelijk. Ik kon ook gemakkelijk uitzoeken welk apparaat voor mij het beste geschikt was.

Charles 03-08-2019

Een hele fijne shop met goed advies, de levering was uitstekend en de loopband werkt zoals verwacht dus een en al compliment!!!!!

Corina 03-08-2019

Makkelijk informatie te vinden. Zijn bereid je te helpen.
Apparatuur wat ik gekocht heb, was makkelijk in elkaar te zetten. Mocht het niet lukken, kon er altijd een monteur langs komen. Ik ben erg tevreden.

Bert van Geffen 03-08-2019

Bestelling snel geleverd en netjes op tijd .duidelijke site .gemakkelijk te bestellen

Vincent 03-08-2019

Super service. Had nog wat vragen over apparaat en werd netjes op weg geholpen.