Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

martijn 08-12-2017

Prima gedaan

Snel geleverd, makkelijk te bestellen en betalen, goede kwaliteit. Vooral het betalen met Paypal is erg makkelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bart van der Griendt 07-12-2017

Betse fitness online van NL zeker een aanrader. TOP WINKEL !

beste online fitness winkel van Nederland, goede levering kwaliteit en service. heel klant vriendelijk en zeker een aanrader voor iedereen. veel vrienden van me hebben er door mij ook gekocht en HET IS GEWOON TOP. GA ZO DOOR !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Menno 05-12-2017

Bandage

Ik zocht bandage voor het boxen. Ik wou eigenlijk roden maar waren niet op vooraad gelijk een mail gekregen dat ze niet op vooraad waren. Alternatief geel bandage binnen 1 dag in huis. Top geregeld dikke 10

Wenzel 03-12-2017

Review

The products I received were of top-quality. Except for a slightly late delivery, I am satisfied with my purchase. 8/10

Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 04-12-2017

Hi Wenzel,

Thank you for the review. We will use your feedback to improve our service and therewith try to prevent that delivery expectations are not met in the future. Once again we also want to apologize for the slightly late delivery. In general our orders are delivered within the time of delivery stated on our website. Unfortunately your order was one of the exceptions and therefore we gave you a call in order to inform you and apologize for the inconvenience.

Kind regards,

Fitnessapparaat.nl

Dick 03-12-2017

Uitstekende service!

Ik heb als beginner een Weslo Cove roeitrainer aangeschaft. Aan de eerste levering zat een smetje. Een telefoontje met de klantenservice was voldoende om het apparaat om te laten ruilen. Uitstekende dienstverlening. Ik ben een tevreden klant!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jan de Laat 02-12-2017

Fantastisch

Snel en goed op de hoogte gehouden van het verloop van de zending en ik kreeg op de dag van de levering nog bericht hoe laat de levering aangeboden zou worden

Boersma 01-12-2017

Top service

Ik had een bestelling geplaatst. Deze was binnen 3 dagen tijd binnen. Eenmaal de bestelling thuis gekomen was kwam ik er achter dat ik het artikel dubbel besteld had.

Ik kon deze retouneren en ik kreeg het resterende bedrag netjes terug gestord!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Nel Folmer 01-12-2017

Problemen direct opgelost ,na 1 mail.Ik was helemaal blij.

Prachtig assortiment.de levering super snel correct.Goed te bereiken via mail.
Ook de betaling verschillende mogelijkheden,Klasse.!!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Axl 01-12-2017

Snelle bezorging maar goedkope Chinese troep

Heel veel geld voor een IKEA-achtig pakket. Zelf in elkaar zetten, slecht geverfd. Duidelijk goedkoop Chinees spul.

Eva 29-11-2017

Slechte verzending, goede service

Verzending van zware producten zoals dumbells en kettlebells gebeurde in kartonnen dozen. Deze kwamen zwaar gehavend aan, waardoor waarschijnlijk schade en vermissing is voorgekomen. Dit wordt wel goed opgelost door fitnessapparaat.nl, vriendelijke medewerkers en snelle service. Producten zijn goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Anita 25-11-2017

Hele goede service. Top!

Binnen een dag waren de dumbells en het dumbellrek al geleverd. Ik had per ongeluk twee keer dezelfde set dumbells besteld en daarom heb ik telefonisch contact opgenomen of dit nog gewijzigd kon worden. dit was geen probleem. zeer goede service dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willy 24-11-2017

Snelle bezorging.

Zoals belooft,nu besteld,morgen in huis,grandioos,stevige verpakking ,fijne service !!Ik neem beslist weer contact op voor een volgende bestelling.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joost 24-11-2017

top hulp via chat

Op een avond ingelogd en via de chat service uitstekende hulp gekregen bij de bestelling. Levering was precies op afgesproken dag en correct.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Angelique 23-11-2017

Snelle levering.

Producten zijn makkelijk te vinden en voldoende omschreven. Prijs vond ik een beetje aan de hoge kant voor de kwaliteit. Product is in ieder geval goed en functioneert naar behoren.

L. V. A. 21-11-2017

Volgende dag in huis en goed ingepakt.

De webshop van Fitnissapparaat.nl was makkelijk te bedienen en alles ging vlotjes en ik kon het product de volgende dag ophalen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter Cleymans 21-11-2017

zeer snelle en corecte levering.

Ik wou specifiek sportkleding van Gorilla Wear. Op deze site had ik ruim de keuze. 's middags besteld daags nadien geleverd!

Stefan 19-11-2017

Snel geleverd

Makkelijk mn spullen te vinden en zeer tevreden met mijn aanschaf. Makkelijk in elkaar te zetten en werkt perfect.

Danielle 19-11-2017

Snel , duidelijk en correct

Snel , duidelijk en correct : vandaag besteld en 1 dag later geleverd zelfs in België; de site is overzichtelijk en duidelijk

Boudewijn 15-11-2017

Goedkoop, razendsnelle verzending, product is uitstekend

Snelle levering, uitgebreide keuze uit vele fitnessapparaten.
Allerlei betalingsmogelijkheden. Ik ben tevreden en heb niets negatiefs toe te voegen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

BootBurg Outdoor Workouts 13-11-2017

Heel nette service

4 setjes besteld, 1 setje ontvangen. Contact met klantenservice opgenomen. Direct opgelost. Zelfde dag resterende setjes verstuurd.

S 13-11-2017

Klacht netjes opgelost

Mijn klacht is erg netjes opgelost. Omdat ik fulltime werk, had ik gekozen voor bezorging op een Post.nl punt. Helaas is het toch naar mijn huisadres verzonden. Al met al heeft het bijna 5 dagen geduurd voordat ik mijn bestelling binnen had. Nadat ik een klacht hierover had ingediend bleek dat het systeem niet ingesteld stond. Dat is meteen verholpen. Daarnaast kreeg ik een van de producten gratis vergoed. Dat vond ik erg netjes. Al met al ben ik tevreden over de producten én de klantenservice.

--- 2017-11-06 ---
Omdat ik fulltime werk, heb ik gekozen voor bezorging op een Post.nl punt. Helaas is het toch naar mijn huisadres verzonden. Post.nl is 2x tevergeefs langs geweest en het pakket is vervolgens naar een Post.nl punt gegaan dat op maandag gesloten is. Een bestelling die op woensdag geplaatst is, kan ik nu dus pas op dinsdag ophalen. Was het direct naar het goede Post.nl punt gestuurd, dan had ik mijn bestelling op donderdag al binnen gehad. Slordig!

Sander Jansen 13-11-2017

Goede snelle proffesionele service.

Met het plaatsen van de bestelling, is er een fout gemaakt in het systeem waardoor er een ander product is werd geselecteerd. Na 2 dagen kwam ik daar pas achter, terwijl er al netjes een mail was verstuurd, dat de er iets mis was gegaan met de bestelling. Het product wat ik had besteld, was niet lerverbaar uit voorraad, waarop de medewerker mij een duurde aanbood, voor de prijs van het reeds bestelde product. Kort om, ze hebben de klant goed geholpen, en een mooie passenende oplossing bedacht.

Sofie vromans 11-11-2017

Slechte service

Voor 22u besteld morgen in huis !?! Ik heb mijn bestelling op maandag namiddag besteld en we zijn nu zaterdag en heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen !!!!

Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 13-11-2017

Goedemiddag mevrouw Vromans,

We hebben afgelopen zaterdag (11-11) al contact gehad via onze livechat en hebben direct een nieuw artikel opgestuurd. Mede door het snelle schakelen bent u bereid uw review aan te passen, waarvoor onze dank! We willen dat onze klanten tevreden zijn over onze producten en servicelevel, dus dit doet ons goed!

Mocht u er niet helemaal uitkomen en/of kunnen we helpen, dan kunt u gewoon een berichtje sturen naar klantenservice@fitnessapparaat.nl of nogmaals contact opnemen via de livechat, dan lopen we samen door het proces heen van Kieskeurig.

Fijne dag gewenst en nogmaals bedankt voor uw aanpassing,

Klantenservice Fitnessapparaat.nl

rene 10-11-2017

goede winkel met fijne kwaliteitsproducten

De winkel heeft goede producten en je krijgt ook precies wat je zou verwachten.
Ze gaven aan het product de volgende dag te leveren terwijl ik het savonds pas had besteld en uiteraard stond de bezorger de volgende dag voor de deur.
Ook werd ik goed op de hoogte gehouden over de levering.
Conclusie kwaliteitsproducten met goede service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

mp2 10-11-2017

netjes op tijd

Snel geleverd en degelijk product, voor een goede prijs.
Pluspunt via postnl. Die leveren altijd netjes af.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -