Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Carrie 16-03-2021

Prima webwinkel en prettige site! Uitgebreide info over de apparaten waardoor ik een goede en gedegen keuze kon maken. Levering was snel.

Marinus 15-03-2021

Keuze van deze shop kwam doordat zij een uitgebreid assortiment hebben. Daardoor goed een keuze te maken. Het bedrijf doet ook wat ze beloven. De levering was gewoon op tijd. Enig nadeel was dat de info omtrent plaatsing van de loopband er niet was, het is een vrij zwaar apparaat waar je niet in moet vergissen, had handig geweest hierover wat te schrijven bij dit soort apparaten.

Michiel 13-03-2021

Duidelijke website, concurrerende prijzen en snelle levering, wat wil je nog meer.

Louis 08-03-2021

Uitzoeken en bestellen was uiterst simpel ook handig om te zien wat niet op voorraad was!
Daarnaast snel geleverd.

marcel 07-03-2021

prima apparaat, precies wat we er van verwachten, goede prijs kwaliteit verhouding

Katja 07-03-2021

Zeer tevreden met mijn spinning fiets!
Ik kocht eerst een hometrainer, maar bleek toch niet te zijn wat ik wilde. Ik wilde spinning doen! Dat kan niet op een hometrainer. Ruilen ging super snel en makkelijk. Wordt gewoon bij je thuis opgehaald. Wel de originele dooa bewaren)) Bedankt:)

Imke 06-03-2021

Snelle levering en als er achteraf iets niet op voorraad blijkt te zijn, bellen ze je en zoeken ze samen met je naar een passende oplossing. Heel fijn!

Robin 06-03-2021

Een overzichtelijk en compleet aanbod met concurrerende prijzen. Goede service en snelle levering. Nu een maand in gebruik en ben zeer tevreden.

loopband 06-03-2021

De loopband is goed te monteren en gebruiksaanwijzing duidelijk.
Zeer geschikt voor wat oudere mensen die niet iedere dag naar buiten kunnen of durven om
zo toch hun dagelijkse beweging uit kunnen voeren zodat ze niet stijf worden

Willem de Weijer 06-03-2021

Mijn aankoop was de eerste kennismaking met dit bedrijf. Dat is goed bevallen. Er is snel en correct afgeleverd. De gebruiksaanwijzing voor de montage was duidelijk. Inmiddels is de trainer in gebruik en dat naar volle tevredenheid.

Ralf Paul 05-03-2021

Zending spoedig ontvangen. Kwaliteit van het springtouw was goed. Service was ook goed. alles vlekkeloos verlopen.
Bedankt

Jellema 05-03-2021

Ik heb bij deze zaak een fijne roeitrainer gevonden. Echt een stevig apparaat met heldere gebruiksaanwijzing. In de lockdown kunnen we nu allemaal wat aan de conditie doen.
Het is zo'n water-roeier en als je je ogen dicht doet is het net of je over het water scheert.
De levering was snel en het monteren bleek een fluitje van een cent. Aanrader dus.

Vincent 04-03-2021

Virtufit 1.0 Roeitrainer gekocht (tweedekans). Super kwaliteit, lichtgewicht, inklapbaar, redelijk geluidsstil (ideaal voor een klein appartement) en volledig geleverd. Alleen het meegeleverde 'trainingsprogramma' was erg beperkt: 2 a4tjes met basic info.
Levering via Post NL de volgende dag ging keurig.

Betrouwbare shop 04-03-2021

Hometrainer is afgeleverd met kapotte weerstandsknop op stuurpen en onjuiste zadelpen.
Slordig. Na melding nieuwe stuurstang met knop ontvangen. Na 2e keer melding daarna ook juiste zadelpen ontvangen. Beetje moeizaam, geringe maar nette communicatie, uiteindelijk goed gekomen. Hometrainer gedraagt zich tot nu toe (2 weken) goed.

anoniem 04-03-2021

Na aankoop bij deze winkel komt er een spamgolf van aanbiedingen en kortingsacties. Dit zorgt er juist voor dat ik vanwege die ergernis juist nooit meer wat bij hun zal kopen

Ivan 03-03-2021

Super snelle levering, fijn! Hadden we niet op gerekend, maar was er echt de volgende dag al. Verder een prima halterbankje.

Raymond 03-03-2021

Ik heb mijn product zoals beloofd binnen 48 uur ontvangen .
De prijs kwaliteit verhouding is ook goed. Kortom ik ben zeer tevreden en zou Fitnessapparaat zo bij familie en vrienden aanbevelen ik zelf kocht de zwaartekracht laarzen.

Leikos 03-03-2021

Gebruiksvriendelijke website en ontzettend snelle levering. Goede kwaliteit van het product.

Nicole 03-03-2021

Goede communicatie via de mail en duidelijk antwoord op al mijn vragen.
Ze kwamen ook nog met suggesties voor eventueel een ander apparaat, heel klantvriendelijk
Verder een fijn apparaat en het was makkelijk in-elkaar te zetten

Mandy 03-03-2021

De producten zijn zoals beschreven op de website en de communicatie omtrent de bestelling en de levering waren zoals je ervan mag verwachten. Prima webwinkel dus met een goede prijs.

Arjen De Witte 02-03-2021

Ik ben hartstikke tevreden over de Virtufit roeitrainer die ik gekocht heb bij Fitnessapparaat.nl en die tevredenheid geldt evenzoveel voor Fitnessapparaat.nl zelf. Het bestelproces ging soepel en snel en mijn roeitrainer werd keurig en op tijd afgeleverd door de ingeschakelde transporteur. Toen bij het installeren een moertje een braam bleek te hebben en ik 2 ringetjes miste kreeg ik zonder gezeur heel snel zonder extra kosten een hele nieuwe installatie-set. Dikke pluim voor de service en de prettige afwikkeling. Fitnessapparaat.nl is een voorbeeld voor heel veel andere ondernemers!

Bert 02-03-2021

Super service, had klacht over een aankoop, werd direct opgelost tot volle tevredenheid. Toppers!!

van Nijkerk 02-03-2021

We hebben 2 apparaten gekocht de afgelopen maanden en zijn hier zeer tevreden mee. Bestellen ging simpel, communicatie over levering e.d. was helder en de apparaten zelf zijn zoals verwacht en functioneren prima. Positieve ervaring dus...

eric 02-03-2021

Ze hebben werkelijk alles wat je maar kan bedenken omtrent fitness / crossfit. Snel en netjes geleverd, goede kwaliteit spullen.

Meulendijk 01-03-2021

Ik ben zeer tevreden over de service. Twee mondkapjes besteld met ventiel waarvan een kapot even een belletje binnen een dag nieuwe toegestuurd geweldig dank u wel.