Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Blanca 17-07-2020

Shop met een mooie uitstaling, veel producten en goede prijzen. Ook de klantenservice is snel te bereiken en denkt goed met je mee. Snel geleverd. Ik ben helemaal blij!

Marleen 28-06-2020

Bij Fitnessapparaat heb ik mijn loopband aangekocht, heel tevreden, je krijgt heel duidelijke informatie over het toestel, de bestelling verliep vlot en binnen en paar dagen al geleverd. Hier zal ik nog kopen!

Aljo 15-05-2020

Klantvriendelijk en goede uitleg van het product hometrainers.
Niet opdringerig.
Men neemt de tijd voor de klant.

David 08-05-2020

Ik heb deze winkel gekozen, omdat deze een hometrainer aanbood, met toch veel programma's, tegen een in verhouding lage prijs. Het bestellen van de hometrainer ging eenvoudig. Het apparaat werd ondanks de COVID-19 crisis keurig de volgende dag geleverd.

Cecile 21-04-2020

Ondanks de drukke tijd i.v.m. Corona situatie, een snelle levering. Verpakking prima!
Na contact over afwezigheid trainingsschema, kreeg ik onmiddellijk een schema toegestuurd!!
Uitstekende leverancier.

Sander 06-03-2020

Iets opsturen dat stuk is en het niet retour willen ophalen tegelijk met het doen toekomen van het juiste apparaat. Waardeloze service.

Edwin 06-11-2019

Ik heb bij deze winkel een roeitrainer gekocht. Ik werd m.b.v. de chatfunctie op de website uitstekend geholpen. De medewerker die mij geholpen heeft beschikte over voldoende kennis om mijn vragen goed te beantwoorden en mij te helpen bij mijn keuze.
Ik heb mijn gratis cadeau mogen wisselen voor een hartslagband waar ik heel erg blij mee ben, omdat deze een toegevoegde waarde heeft bij de gekochte roeitrainer.
Mijn bestelling werd snel en netjes bezorgd.

Rob 12-09-2019

De kwaliteit en prijsverhouding is prima. Leuk fitnesstoestel voor weinig geld

Frenk 29-08-2019

Bestellen gaat vrij gemakkelijk, snelle levering, ze kunnen alleen beter een ander vervoer bedrijf kiezen, want ze gaan niet echt goed met de paketten om.
Prijs en kwaliteit prima.

Elle Rowbottom 28-08-2019

Webshoppen heeft als grote voordeel het gemak. Je hoeft de deur niet uit, je kan heel makkelijk en snel verschillende winkels vergelijken, producten naast elkaar leggen, de beste deal zoeken etc... Maar de grootste nadeel is het gebrek aan persoonlijk advies... iemand die meedenkt die er verstand van heeft. Daar wen je snel aan. Dus des te groter de verbazing dat wanneer bleek dat mijn bestelde loopband helaas niet op voorraad zou komen ik door een vriendelijke medewerker wordt gebeld. Geen email, nee iemand aan de lijn die ook meteen meedenkt en goed advies geeft. Hierna volgde nog wat telefoontjes en emails, zoekend naar een goed alternatief en zo wordt morgen al de nieuwe loopband bezorgd. Soepel, pijnloos, klantvriendelijk en persoonlijk.

Blijkbaar hoeft webshoppen geen gebrek te hebben aan persoonlijk advies.
Ik raad daarom fitnessapparaat.nl van harte aan.
Jongens bedankt! :-)

Michal 25-08-2019

Fijne website, goede prijzen, snelle levering. Enige minpunt is dat alles in aparte dozen wordt geleverd dus veel karton.

Monique 24-08-2019

Overzichtelijke website en n keurige afhandeling. Ik kon nl niet thuis zijn dat hometrainer werd geleverd. Na telefonisch kontakt te hebben gehad , was dit was geen enkel probleem en zij hebben keurig hometrainer afgeleverd en in schuur gezet.

Maik 24-08-2019

Fijne stevige apparatuur voor een betaalbare prijs.
Haal hier ook mijn shakes en gewichten.

En altijd snel bezorgd !!

Marja 23-08-2019

Ik heb een loopband besteld ( al 2 x eerder bij dit bedrijf besteld), waarvan de bezorging vertraging had opgelopen.
Ongevraagd kreeg ik een duurdere loopband voor hetzelfde geld, die een dag later geleverd werd!
Top bedrijf!

Bodine Schoenmakers 22-08-2019

Ik kan me niet herinneren hoe ik bij jullie terecht ben gekomen maar ik heb nu inmiddels 3 dingen bij jullie besteld en ik ben er heel erg tevreden over. 1x heb ik een product gekregen die niet helemaal correct was en hiervoor kreeg ik een nieuw product toe gestuurd. super fijn!

Ferry 19-08-2019

Goed op de hoogte gehouden en bestelling een week eerder ontvangen, alles netjes.

Willem 19-08-2019

Ben super tevreden over de shop.
Als je op de site komt krijg je meteen te zien wat je kan verwachten.
Het is een mooi duidelijk en overzichtelijke site.
Het is ook leuk om er in rond te kijken, ook prijs technisch prima.
Na bestelling ben ik goed op de hoogte gehouden van de levering, prima verpakt.
Kortom geweldig!

Sabje 19-08-2019

Snelle levering en was precies wat ik ervan verwacht had ben er blij mee en meer bestellingen gaan zeker volgen

Dirk 19-08-2019

Bij deze, een tweede bestelling geplaatst bij Fitnessapparaat.NL. Opnieuw een zeer snelle gratis levering!
De kwaliteit van de fitnessbank is uitstekend. Heb deze nergens anders goedkoper gevonden dan op Fitnessapparaat.NL.

Pepijn 18-08-2019

Ik had een fitness apparaat besteld alleen was er een doos kwijtgeraakt bij postnl. Na 1 kort telefoontje was alles gelijk opgelost en de volgende dag nog geleverd.

RDU 18-08-2019

Pakket snel geleverd voorzien van duidelijke instructie. In ongeveer 1 uur de crosstrainer in elkaar gezet. Een paar dagen in gebruik en tot nu toe heel tevreden over de Crosstrainer. Werkt heel fijn in combinatie met de Iconsole app.

Leontine 18-08-2019

Duidelijke informatie, snel geleverd (op dag naar keuze!) en goede kwaliteit.

René Kerkwijk 18-08-2019

Prima artikel, snelle levering, duidelijke communicatie, veilige betaling. Was mijn eerste bestelling maar ik kom zeker terug.

Margaretha 18-08-2019

Levering was snel maar verpakking kapot, leek wel open gemaakt. Volgende dag ergens anders zelfde set gekocht en ook de doos kapot ,zelfs de halterstang was beschadigd dikke deuk erin.
Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 19-08-2019

Beste Margaretha,

Bedankt voor uw review en wat vervelend dat het artikel op deze wijze is geleverd.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling en om die reden zou ik graag met u in contact willen komen zodat ik een passende oplossing kan bieden.

Zou u contact met mij op willen nemen via klantenservice@fitnessapparaat of bellen naar 074-7600217.

Met vriendelijke groet,

Bram Verstappen

Jort Velzing 16-08-2019

Geweldige winkel!, snel in huis met alles erbij. Gebruiksaanwijzing erg makkelijk en zo mijn pull-up bar geïnstalleerd. Echt een aanrader!