Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is berekend op basis van 156 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

RvZ 29-09-2018 Via de website gekocht

Geleverd volgens afspraak !!!

Betaalbaar, snelle levering en alles volgens belofte op website. Materiaal is van goede kwaliteit. Bijzonder ? Jazeker vaak hapert het in beloftes, hier NIET

Thuis Trainer 29-09-2018 Via de website gekocht

Prima klantenservice

Op zoek naar een hometrainer kwam ik bij deze webwinkel terecht waar ik een hometrainer zag die een goede prijs/kwaliteit verhouding leek te hebben. De winkel kende ik nog niet. De eerste levering ging mis (een vergissing in het magazijn) maar dat werd via de klantenservice direct opgelost en binnen 24 uur was het foute artikel thuis weggehaald en een gloednieuw apparaat thuisbezorgd. Alles zonder gedoe en zonder extra kosten. Prima!
Of het product bevalt is na 24 uur nog niet te zeggen ;-) de eerste indruk is goed

Yvonne 29-09-2018 Via de website gekocht

Winkel prima, maar service bij levering slecht

Ik heb o.a. voor deze winkel gekozen, omdat de website betrouwbaar overkomt en er stond bij het produkt van mijn keuze dat ze de volgende werkdag konden leveren. Helaas bleek dat achteraf geen optie, zeker niet als ik de gratis aangeboden montage wilde. Uiteindelijk heb ik die montage laten zitten, omdat aangegeven werd dat dat weinig voorstelde en ik dat zelf zou kunnen. Zonder montage kon levering voor het weekend nog plaatsvinden en hoefde ik dus minder lang te wachten.
Ik vraag me achteraf af of de montage ook betere service tijdens de levering zou betekenen, want nu werd mijn fitness apparaat op de stoep, op de pallet neergekwakt en zoek het maar uit. De bezorgers mochten niet meer doen en hoe ik dat loodzware apparaat mijn huis in kreeg was mijn probleem. Voor levering van zulke zware, dure en grote produkten vind ik dat eigenlijk heel raar en zeer zwakke service.
Het is gelukt en het produkt is verder prima.

Katleen.adams@hotmail.com 29-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede ergometerfiets

Zeer goede service, alleen geen montage in België, dat is jammer!
Wel hebben jullie dat telefonisch laten weten, dat vind ik top service!

S.A.Nabizada 29-09-2018 Via de website gekocht

Perfect. Beter kan je niet krijgen.

Heeft mooie en qualitatieve producten. Zij hebben dat alles wat je nodig hebt voor je sport.
Beste maten en stylen.
Thumbs up 👍🏽👍🏽👍🏽

Janet 28-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige gorilla wear handschoenen

Prima schop goede kwaliteit goede prijs zeer tevreden koop volgende maand nog een paar handschoenen

Riekje en Han 28-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service,beter kan niet

We hebben een hometrainer bij deze firma besteld,eerste probleem de console,gemaild en binnen een paar dagen een nieuwe gekregen,tweede probleem de trappers,zonder meer nieuwe gekregen ,ook weer binnen een paar dagen.Zelden zo'n super behandeling gehad als bij Fitnessaparaat.Wij zijn dan ook zeer tevreden klanten.

Anto 28-09-2018 Via de website gekocht

Groot daadkracht!!

Allereerst de grote verdienste van de site : klantenservice!!
Wij waren op zoek naar een Fitness apparaat dat voor onze nieuw ingerichte kamer(Gym) waar we om in conditie te blijven samen thuis willen trainen.
Het apparaat wat we bestelden, werd op ons aangeven bezorgd. Precies zoals er toegezegd is.
Makkelijk op te bouwen; zeer gebruikersvriendelijk. We misten nog een riem en wilden graag nog een touw erbij. Na snelle contact via de chatfunctie, werden we zonder transportkosten, geholpen. Supersnel! En vooral super klantvriendelijk.

Een dikke 10 verdiend. Ieder woord vanuit de site was daadkracht.
Dank jullie voor de supersnelle, klantvriendelijke service!

Gp Havelaar 28-09-2018 Via de website gekocht

Zakelijk en serieus Sportief bedrijf!

Ze doen wat ze beloven, leveren kwaliteits producten, zijn goed te bereiken, denken mee, leveren snel, geven vakkundig advies. ze zijn een SCHOOLVOORBEELD voor andere internet bedrijven.
,,TOP BEDRIJF,,

Nicolas Pentek 27-09-2018 Via de website gekocht

Super

Many times i ordered from the Fitnessapparaat.nl and i only can say perfect ! Everything goes good , fast , helpful !

Max 27-09-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Wrist Wraps werden snel geleverd. Uitstekend product wat zeer makkelijk in gebruik is. Erg tevreden.

Petra Dijkstra 27-09-2018 Via de website gekocht

Goede uitleg, kontakt en montage thuis... geweldig!

Zeer tevreden! Goede informatie over het produkt, meedenken over afleveren en ter plekke gemonteerd, dat hebben we als een goede service bevonden!

Thijs 26-09-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en snel

De omschrijving van de producten is helder, en komt overeen met de levering. Snelle service, zonder enige moeilijkheden.

paul 26-09-2018 Via de website gekocht

geweldige en klantvriendelijke service

Door een kwaliteitsprobleem met een besteld artikel heb ik fitnessapparaat hierop gewezen. Na kortstondig onderzoek werd aangegeven dat mijn klacht terecht was en kon ik het reeds bestelde artikel zonder kosten retour zenden. Er is veel moeite gedaan om een alternatief product te vinden ter vervanging van hetgeen retour is gegaan en uiteindelijk is dat gelukt.
Met recht zeer klantvriendelijk en prime service.

Kim 26-09-2018 Via de website gekocht

Top service!

Sporttas gekocht was snel binnen.
Na een paar maanden ging de tas stuk na kort contact volgende dag keurig een nieuwe toegestuurt gekregen!

Jan van de Wiel / Waalwijk 30-07-2018 Via de website gekocht

Ongekend goede service, een om echt vrolijk van te worden!!!

Paar maanden terug online een Hoela-Hoep besteld. Volgende dag in huis en vervolgens als kado verpakt. Vorige week het kado overhandigd aan de jubilaris. Natuurlijk meteen uitproberen en toen bleek er een borgingspalletje defect te zijn. De volgende dag via de online klantenservice contact gelegd. Probleem uitgelegd en meteen werd toegezegd om een nieuw exemplaar toe te sturen, incl. via e-mail een franco retourlabel! Nu komt het; in de tussentijd waren wij verhuisd, zodat de hoela-hoep op zaterdag op het oude adres aankwam. Daar woonde op dat moment even niemand en dus ging de hoela-hoep via Post-NL retour naar Fitnessaparaat.nl. In het weekend kwamen wij achter de door ons gemaakte adresvergissing en namen maandagochtend direct contact op met de online klantenservice van Fitnessaparaat.nl. Direct namen zij contact op met Post-NL om hen te instrueren dat de zending op ons nieuwe adres moest worden afgeleverd. Wij voelen onszelf helemaal als "waardevolle klant" behandeld door de firma Fitnessaparaat.nl. Wat 'n geweldige service en wat een heerlijk gevoel!! Daar kunnen heel veel firma's een voorbeeld aan nemen!!! "Fitnessaparaat.NL" heel erg bedankt, ga vooral zo door en zeker tot 'n volgende keer!!

AvG 26-06-2018 Via de website gekocht

Top klantenservice!

Vanwege foutief gebruik van een springtouw (te ruwe ondergrond) was het touw al snel kapot. Via de klantenservice (over e-mail) werd ik meteen geholpen. Uiterst vriendelijk en duidelijke informatie! Andere webshops kunnen hiervan leren! TOP!

J. Spaan 15-06-2018 Via de website gekocht

Prima service

Stoelfiets aangeschaft via de website
Goede kwaliteit van het apparaat
Snelle levering de volgende dag netjes thuisbezorgd
Goede service. Er ontbrak een rubber. Geen probleem, de volgende dag bezorgd.

Johan 12-06-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare internetwinkel

Gekozen voor de Virtufit iconsole HTR 2.1 Ergometer bij Fitnessapparaat.nl, omdat deze winkel ook de service heeft om het apparaat zelf te monteren en dit voor een zeer schappelijke prijs.

VA Hayes 20-05-2018 Via de website gekocht

Awesome service!

The delivery person was professional, the set up and installation was done with great care, and even taught me how to use some of the features. Also made sure that the treadmill was moved to the place i wanted once it was set up.

Fred Zelluf 18-05-2018 Via de website gekocht

Helder, snel, goed!

Gezien de goede beoordelingen voor deze shop gekozen, en achteraf gezien geheel terecht. Heldere info op de site. Correcte omschrijving van de maten van het apparaat, zodat ik achteraf niet voor verrassingen kwam te staan. Een kleine leugen.. Het duurt geen kwartier om het apparaat gebruiksklaar te maken. Mij, met 2 linker handen, lukte dat binnen de 5 minuten. Goede gebruiksaanwijzing, met trainingsschema, maar ook een onderhoudsschema voor het apparaat zelf en het materiaal hiervoor... Top!
Een klein bezorgprobleem (de grote vrachtauto mag niet in mijn straat) werd telefonisch gecommuniceerd en perfect opgelost door een kleinere auto te sturen. Een mooie tijdafspraak, zodat je geen hele dag hoeft te wachten, speelt ook in hun voordeel.
Een mooi voorbeeld van hoe het hoort!

Peter 16-05-2018 Via de website gekocht

Gewoon geprobeert paar keer wat besteld in weinig woorden.
Tot bestellen en aflevering alles super.

Robby 15-05-2018 Via de website gekocht

Top service

Snelle en proffesionele afhandeling van de bestelling! De bestelling was netjes en op tijd afgeleverd in perfecte staat.

Timmermans glenn 12-05-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte levering

Deze online winkel is super en zeer correct van prijs zeker een aanrader de levering is zeer snel !!!!!

Adriel 09-05-2018 Via de website gekocht

Goede prijzen, nette website en professioneel service

Ik vind deze shop overzichtelijk om dat gene te zoeken wat je zou willen. Volgende keer maak ik nog een bestelling, want het product (15KG Dumbellset) is van hoge kwaliteit voor een goede prijs en ik zou er nog een willen om het compleet te maken. Maar, sowieso heb ik een halter nodig, want hey, Deadlift is mijn favoriete oefening om te doen dus ik hoop Fitnessapparaat van dienst te zijn door nog een bestelling te doen in de toekomst.

Phebe 09-05-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk!

Product dat ik besteld had online, was niet meer op voorraad. Vriendelijke mail ontvangen met de vraag of ik het product in kwestie in andere kleur wou, of liever wachte tot het terug in voorraad was. Heb gekozen voor het andere kleur en product lag volgende dag in mijn brievenbus!

Emma 08-05-2018 Via de website gekocht

helemaal top

Gebruiksvriendelijke site, hele mooie prijzen en super snelle levering! Product is goed, erg tevreden.

van impe luc 08-05-2018 Via de website gekocht

Positief verrast, alles in perfecte staat

Ondanks glazen verpakking werden de goederen toch in prefecte staat geleverd.
Wij waren aangenaam verrast !

Chiel 06-05-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Duidelijke omschrijving van het artikel, makkelijke bestelwijze en betaling. Grote keuze en duidelijke omschrijving en foto's van de producten. Ook de vergelijkingen met gelijknamige artikelen is handig.

A3aan 29-04-2018 Via de website gekocht

Prima voor elkaar

Bij Fitnessapparaat handschoenen gekocht.
Ik had een vraag of zij ook zweetbandjes hadden en kon deze vraag stellen in de chat.
De chat werd snel beantwoordt wat ik een goede zaak vind.

De handschoenen waren de volgende dag netjes geleverd.

Prima voor elkaar dus :)

Adrie Bogert-Kloosterman 28-04-2018 Via de website gekocht

Fantastisch,wat een snelle bediening,super goed!!

Ik heb mijn bestelling ervaren ,als een snelle jelle,werkelijk heel goed, keurige verpakking en super snel geleverd.

EW 28-04-2018 Via de website gekocht

Handige stoelfiets gekocht via fitnessapparaat.nl

Snelle levering. Goede communicatie en prima prijs/ kwaliteit verhouding van het product dat ik gekocht heb

jorge 26-04-2018 Via de website gekocht

krachtig en sterk

De shop is gebruiksvriendelijk, de levering was krachtig en sterk en met het aftekenen van de levering zijn ze zeker niet fout gelopen.

jansen 19-04-2018 Via de website gekocht

goede levering

makkelijk te zoeken en het beste apparaat te vinden. Levering was erg snel. apparaat makkelijk in elkaar te zetten

Brenda 16-04-2018 Via de website gekocht

Montage niet goed, door drukte geen snelle oplossing

Crosstrainer was in eerste instantie slecht in elkaar gezet door de monteurs. Door de drukte was het niet mogelijk om een monteur langs te sturen (had al ruim 3 weken moeten wachten tot deze geleverd kon worden). Gelukkig werd er een monteur van buiten ingehuurd die op korte termijn langs kon komen. Die heeft het toestel weer goed vastgezet. Helaas ontstond daarna een zeer vevelend getik aan de crosstrainer. De monteur die daarna langs kwam, heeft een stuk metaal eruit gehaald en nu is het getik weg. Wat ik wel heel goed vond, is dat ik regelmatig werd gebeld om na te vragen of alles wel/niet goed was. Jammer dat er na de laatste monteur geen nabel actie werd gedaan.

Toby 13-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

De eerste kennismaking met de online webwinkel fitnessapparaat.nl en meteen een goede kennismaking. 's Avonds laat besteld en de volgende dag, zoals beloofd, aangekomen. Voor herhaling vatbaar!

I 11-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goed assortiment. Kon de producten nu via NL bestellen ipv USA. Duidelijke website.

Ab 11-04-2018 Via de website gekocht

Meer dan geweldige service!!

Na wat googelen voor een fiets trainer kwam ik terecht op de site van fitnessapparaat.nl. Dit kwam door de scherpste prijs van dit artikel. Na vergeleken te hebben met andere sites heb ik besloten dit hier te bestellen. Na betaalt te hebben meteen een bevestiging op mijn mail. De volgende dag kreeg ik te horen dat dit artikel helaas niet op voorraad was. Maar een medewerker van fitnessapparaat deed mij een tegenvoorstel. Een veel luxere bewegingstrainer die dus ook duurder was maar voor de zelfde prijs als het bestelde! Ik vroeg om een foto van het alternatief, de Virtufit v2, en kreeg die ook meteen. Ik had de VirtuFit V1 besteld. Na overleg heb ik besloten daar mee akkoord te gaan. 1 dag later had ik dit artikel al in huis, wat een snelheid en service van fitnessapparaat. Zeker een aanrader deze shop!

Sander 10-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering

Ik heb in de webshop een riem gekocht van Harbinger, deze was hier een stuk goedkoper dan waar ik normaal fitnessspullen koop (bodyenfit). Was netjes de volgende dag in huis en pakketje zag er netjes uit.

Laura v voorst 10-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede kwaliteit voor prijs

De shop heeft veel variatie in trainingsproducten. De snelle levering is ook heel prettig. Het product dat ik heb besteld kwam ook binnen zoals ik had gewild.

G van Egten 07-04-2018 Via de website gekocht

snelle levering en tevreden over het produkt

Het is een overzichtelijke site , de produkten zijn makkelijk op te zoeken en de levering is bijzonder snel

Alma 07-04-2018 Via de website gekocht

Prima shop

Goede shop met leuke producten voor een hele goede prijs.
Ik had een buikroller en een ligmatje besteld.
Werd snel geleverd.

Tino 07-04-2018 Via de website gekocht

Prima en snelle levering

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik als sporter van actie en snelheid hou en dat lag op één lijn met de service en levering van mijn producten die ik afgenomen had.

Marinda Kroon 06-04-2018 Via de website gekocht

Heldere productinfo en snelle levering

Deze shop heb ik gevonden via Google. Het aangeboden product werd voorzien van voldoende informatie en de webshop werkte duidelijk en snel. Er werd keurig en snel geleverd. Alles helemaal naar tevredenheid

Erik Vermeulen 03-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige servicd

Duidelijke omschrijving product.
Heel snelle levering. ( 's namiddag besteld, 's anderendaags middag geleverd!!!)

Wimke van Veen 03-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

1 dag na mijn bestelling werd het buikspierapparaat geleverd hij voldoet prima nadat mijn buurman hem in elkaar gezet heeft! Dat lukte mijzelf niet

Joyce de Vaan 03-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ons artikel was even niet meer leverbaar en toen mochten we de duurdere verdie bestellen voor dezelfde prijs!

Cor 02-04-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site en makkelijk te bestellen

Levering snel en correct. Duidelijke website die het zoekennaar het product erg eenvoudig maakt.
Levering en betaling verliepen heel soepel.

Nathalie 01-04-2018 Via de website gekocht

zoekende naar een product kwam ik op deze overzichtelijke website en bestelde vanwege de meest voordelige prijs.
Service was goed, zoals het hoort, blij mee.

Eric 31-03-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service

Wegens verkeerde bestelling had ik binnen 24 uur het juiste artikel in huis.
Terug sturen van het vorige artikel mocht allemaal later , hoofdzaak was dat de klant z.s.m. de gewenste bestelling had.
Kosteloos terug zenden d.m.v. reoutlabel.
Super service