Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

richardvdp 08-11-2017

smooth service

Het was snel geleverd en zonder problemen verlopen verder. Het aanbod is goed en de kwailteit ben ik over te spreken.

EM 07-11-2017

Snel en goed!

Goede informatie, duidelijke website, overzichtelijk en snelle levering met goede updates over status van de bestelling.

Figaro 07-11-2017

Makkelijk, snel en goed

Duidelijke omschrijving op de website = makkelijk kiezen
Voor 22:00 besteld, volgende dag in huis = snel
Exact het gevraagde geleverd en precies op de aangegeven tijd = goed

Erik 06-11-2017

Supersnelle levering

Een nieuwe Polar borstband besteld. Volgende dag al in huis. Super snelle levering! Je kunt gerust bestellen bij dit bedrijf

Arno 04-11-2017

Goed en degelijk apparaat, goede website

Goede Website, veel keuze en advies mbt de verschillende apparaten
concurrerende prijzen, goede service en snelle levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Marga 03-11-2017

Prma service, snelle levering !!

Ik had nog wat vragen over mijn aankoop, via de chat direct antwoord. Gelijk besteld, volgende dag in huis. Héérlijk als alles gaat zoals beloofd !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Robert 03-11-2017

Top service

Doen wat ze zeggen!!! Goede producten!!! Niet duur alles keurig netjes op tijd gekregen en op factuur. Zal hier zeker weer bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jack Louis 02-11-2017

Geweldige SERVICE

Mijn mening is een heel goed bedrijf en goede service gelijk antwoord als je ergens mee zit. Dus voor mij als ik weer iets koop voor mijn conditie is het daar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 02-11-2017

Goede en snelle service! En goed product!

Omdat alles goed ging en er niks aan mankeert! Er werden goede mails verstuurd van wanneer het product werd bezorgd. Rondom een uitstekende winkel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Prima website/winkel 01-11-2017

Prima winkel

Fitnessapparaat.nl heeft een duidelijke site. Vandaag besteld, morgen in huis. Ook zijn de verzendkosten lager dan andere sites.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Luuk 31-10-2017

Snelle bezorging, helaas verpakking beschadigd

S'avonds om half 9 besteld, volgende dag om 3 uur bezorgd. Erg netjes. Helaas was het was het doosje wel volledig ingedeukt toen hij aan kwam. Zat alleen in een zakje verpakt. Maar daar had k verder geen last van.

John Visscher 30-10-2017

Een SUPER service

Eerste keer dat ik iets heb besteld. Ben perfect behandeld. En ben zeer te spreken over het op de hoogte houden van de stand van zaken over mijn bestelling dat is iets dat ik zeer waardeer kunnen nog veel bedrijven wat van leren ik zal in de toekomst zeker vaker gebruik maken van jullie service. Bedankt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard Zijlstra 29-10-2017

Goede snelle service goede kwaliteit

Ik ben bij deze website gekomen via de betaalde advertentie, mijn zoekopdracht was dumbells en kwam bij een goede set voor een goede prijs. Ik heb niet veel genavigeerd op de website maar ik vond alles duidelijk en een mooie huisstijl

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

P.Burema 24-10-2017

Snel, netjes, duidelijk en gewoonweg goed

Na de bestelling een goede duidelijke communicatie, iets wat ik soms nog wel eens mis bij winkels. Bestelgegevens, leveringstijd en alles wat je weten wil in no time op de mail. Product dat ik besteld had was ook helemaal in orde en goed verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter uit Venlo 24-10-2017

Vrijdag besteld, maandag in huis! Keurige service.

De winkel heeft een goede, overzichtelijke site. Hierdoor kom je snel tot de juiste keuze en de omschrijving bij de artikelen is goed.

Jan B 24-10-2017

Prima winkel

Fitnessapparaat.nl heeft een ruime keuze, duidelijke website met goede informatie over de producten. Het bestelproces is eenvoudig. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je per direct een bevestiging per e-mail. De bestelling werd de volgende dag al geleverd.
De klantenservice en nazorg is uitstekend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A. Brink 23-10-2017

Uitstekende en snelle service

Fitnessapparaat.nl is een overzichtelijke webshop met een ruim assortiment. Het bestellen van diveser fitness accessoires was daarom erg gemakkelijk en de bestelde producten waren binnen no-time bezorgd. Een uitstekende en snelle service dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Leander maas 22-10-2017

Betere service vindt je nergens. Top

Na een incompleet pakketje. Werd er na verontschuldigingen gelijk een nieuwe verzonden die de volgende dag al aan kwam. Super

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

W. Feron 22-10-2017

Goed bedrijf!

Ze hebben volop keuze en maken de omschrijving echt waar. Het apparaat was inderdaad de volgende dag in huis, gemakkelijk in elkaar te zetten en klaar voor gebruik! Het werkt nog goed, ook nog! Fantastisch!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rinie van de Wetering 20-10-2017

Prima service

Niet alles liep perfect maar alles is wel prima opgelost. Roeitrainer ging kapot, zonder zeuren kwam een monteur om het op te lossen. Helaas even pech, dat kan gebeuren en ging weer kapot, monteur kwam weer en nu werkt het apparaat prima. Bij een andere firma stuurde ze het onderdeel wat kapot was op en mocht je het zelf uitzoeken. Dus ook de crosstrainer maar hier gekocht. Helaas een verkeerd onderdeel, maar ook dat werd prima opgelost, het versturen gaat bij de meeste wel goed maar oplossen van problemen niet.

Priscilla 19-10-2017

Prima service, snelle levering

Het bestelde Artikel kwam netjes in een goede verpakking snel op het bezorgadres aan. Zeer tevreden over deze webshop

Jennifer 17-10-2017

Snelle en betrouwbare webshop met aandacht voor de klant!

Gebruiksvriendelijke website en duidelijke informatie over het product. Snelle levering en top klantenservice. Het bij de spinning fiets geleverde dvd-tje werkte niet, dus gebeld en de volgende dag al een nieuwe in de brievenbus! Tevens had ik nog een vraag over de werking van het computerscherm en daar ben ik netjes over teruggebeld met een duidelijk antwoord op mijn vragen. Goede en betrouwbare webshop, dus zeker de moeite waard om een kijkje te nemen als je op zoek bent naar mooie en betaalbare fitness-spullen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Yilmaz 17-10-2017

Geweldig service!

Had een product besteld en toen bleek het dat die beschadigd was, vervolgens kreeg ik mijn aankoopbedrag teruggestort, ook mocht ik het product houden! Uitstekend service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Verboom 16-10-2017

Groot assortiment

Groot assortiment, zelfs een roze foamroller en ook voor een mooie prijs! De levering was 1 dag later dan aangegeven maar verder tevreden!

nd 16-10-2017

Voldeed aan de verwachtingen, snelle service

Ik vond de spullen die ik zocht makkelijk op de website en kon vlot bestellen. Alleen de betaling liep niet zo vlot (via bancontact). De bestelling werd binnen de beloofde termijn geleverd.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -